Details van de beoordeling

Allekabels Wordt beoordeeld door redactie
Allekabels
Elektronica

slechte communicatie

Beoordeling 
 
4.5

product besteld vanwege het aantrekkelijke aanbod: besteld voor 22u=volgende werkdag in huis...
Dit product was echter niet voorradig, waardoor de bestelling bij de leverancier moest worden geplaatst. Na 3 dagen nog geen melding van verzending; telefonisch contact genomen met Allekabels.nl. Dit telefonisch contact 3x herhaald op 6 dagen tijd wegens de telkens gemaakte belofte van hen om mij op de hoogte te houden, hetgeen nooit gebeurde.
Na 10 dagen heb ik mijn bestelling geannulleerd omdat ze niet konden tegemoet komen aan mijn vraag. Communicatie met de klant en leverancier is dan toch niet zo makkelijk voor sommige bedrijven !!

W
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Allekabels op 23 Maart 2018

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Allereerst onze excuses voor het ongemak! Wij zouden graag contact met u willen opnemen. Hiervoor willen wij u vragen een bericht te sturen naar review@allekabels.nl

In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Mark Stoks op 23 Maart 2018

Hoi Wim,

Ik heb juist uitstekende ervaringen/ communicatie met Allekabels.nl en de aftersales (zie mijn review). Mailtjes worden binnen 1 dag beantwoord, en bij uitgebreide vragen werd ik zelfs heel netjes opgebeld.
Naar mijn idee kunnen bedrijven juist wat leren van de perfecte manier van service en aftersales van Allekabels.nl

Hoop dat alles goed gekomen is.

Allekabels op 30 Maart 2018

Beste Wim,

Wij hebben u naar aanleiding van uw beoordeling meerdere malen gecontacteerd om deze bespreken en samen tot een passende oplossing te komen, helaas hebben wij geen enkele reactie mogen ontvangen. Hierdoor geeft u ons niet de kans om deze kwestie op te lossen.

Indien u alsnog openstaat om samen een passende oplossing te vinden voor de kwestie, dan vernemen wij dit graag van u.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Allekabels op 10 April 2018

Beste Wim,

Bedankt voor uw beoordeling.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben inmiddels contact gehad om de kwestie te bespreken en hebben u voor het ongemak een aanbod gedaan.

Met vriendelijke groet,

Het Allekabels team

Reageer op deze review