Foto Klein reviews & ervaringen

www.foka.nl
 
2.9 (69)
Foto Klein

69 Foto Klein reviews

 
(4)
 
(1)
 
(3)
 
(21)
 
(42)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
69 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

Prima klantenservice

Beoordeling 
 
7.3

De tv die ik besteld had kon helaas niet meer worden geleverd.
Jammer want volgens de site waren er nog diverse winkels met voorraad.
Ben echter zeer te spreken over de manier waarop klantenservice daarna met mij is omgegaan.
Op een zeer vriendelijke manier werd mij een alternatief geboden.
Door mij echter niet aangenomen waarna mijn geld binnen een dag werd teruggestort.
Nogmaals mijn complimenten voor de klantenservice.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Veel geld bespaard door Foto Klein

Beoordeling 
 
9.3

Ik heb onlangs de winkel in Den Bosch bezocht aangezien ik mij aan het oriënteren was voor een televisie.
Een mooie tv gevonden en gekocht.
Maar goed, daar is niets bijzonders aan.
Het leuke is dat de verkoper mij wees op ee. n besparingsactie, waardoor ik 100 euro kassakorting kreeg op mijn aankoop en ook nog eens ruim 300 euro per jaar bespaar op mijn energierekening via Energiedirect.nl
Top!!
Kijk dit soort acties daar hou ik van.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

anoniem op 06 Oktober 2015

Goh Foto Klein is zelf ook weer berichtjes aan het plaatsen zie ik !

anoniem op 31 Januari 2016

dat doen ze al jaren

Reageer op deze review

Onverwacht goede service

Beoordeling 
 
9.5

In 2012 kocht ik bij Klein Zwijndrecht een tablet van het merk Empire. Na twee jaar ging deze in de verlengde garantietijd stuk. De tablet werd vervangen door eenzelfde tablet, die na iets meer dan een half jaar stuk ging. De tablet werd door Klein opgestuurd naar de fabrikant. Na 5 weken bleek dat de tablet weliswaar bij de fabrikant was aangekomen, maar dat er nog niet naar gekeken was. Omdat Klein het zat was dat ik twee keer in korte tijd pech had met een door hen verkochte tablet en ze het gedoe met Empire zat waren, kreeg ik gratis een Asus tablet ter waarde van € 199.00. Ik vind dit grote klasse. In het verleden heb ik meerdere keren wat bij Klein gekocht, zoals een televisie, fototoestel, printer. Alle keren was de behandeling door personeel correct. Zodoende is Klein Zwijndrecht een zaak waar ik wel met vertrouwen naar terug ga.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 5
Reageer op deze review

Uitstekende service

Beoordeling 
 
10.0

Mijn camera besteld via internet. Hij bleek goedkoper te zijn bij afhalen in de winkel dus ik liet hem reserveren op Barendrecht. Toen ik aankwam lag hij keurig voor me klaar en de verkoper vertelde mij zelfs dat ik ook nog eens graties 5 jaar garantie kreeg. Prima service. Ga zo door.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 9

Michael op 10 Juni 2015

Het riekt hier naar een review van een medewerker van Klein.

Reageer op deze review

Pasfoto's

Beoordeling 
 
4.5

Gister moest ik pasfoto's laten maken bij Klein, omdat de foto cabine kapot was op het gemeentehuis.
Laatste keer was in 2008-9 toen was de prijs €7,50. Nog acceptabel.
Nu was de prijs €14,99! Belachelijk! Ik kreeg 6 pasfoto's mee in een hoesje, dit vind ik eigenlijk al onzin, want ik maak deze nooit op! Enkel voor een rijbewijs of identiteitkaart, om de 5 jaar dus, en dan lijk ik er niet meer op....
Ik was afgeleid tijdens de betaling, kreeg geen bon mee, en zag het pas op mijn rekening terug.
Schrok me Kapot!
Ik kreeg nog wel een email waarmee ik 10 gratis foto's kan printen, wat ik nooit doe in winkels...
Waarom is het zo achtelijk duur? Dit is toch niet leuk meer...

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

Misleidende informatie, valse beloftes

Beoordeling 
 
5.0

Van tevoren werd er makkelijk gedaan over ruilen of ontevreden, dat zou allemaal geen probleem zijn. Ook pronkt Foto Klein.nl op de website met 100% klant tevredenheid. Jammer genoeg is dit niet mijn ervaring. Ik had een duidelijke keuze toen ik de winkel inging. Dat model was niet voorradig in de winkel en er werd alle moeite gedaan mij een ander model aan te praten. Ik ben in eerste instantie inderdaad met een ander model vertrokken. Achteraf wilde ik alsnog ruilen en het model kopen dat ik in eerste instantie wilde. Op de website stond aangegeven dat bewuste model nog voorradig was in Rotterdam Alexander. Aangekomen in de winkel, vertelde men mij dat dat apparaat in Rotterdam Alexander een demo model was. Ik begrijp ook al niet waarom het dan als een nog voorradig apparaat te koop staat op de website. Verkoper wilde mij toch liever een nieuw model verkopen. Weer werden mij andere modellen aangepraat. Ik wilde dat niet en uiteindelijk had ik dus graag mijn geld terug. Verkoper was van het moment dat ik wilde ruilen al niet meer zo vriendelijk, wilde weten waarom en probeerde allerlei om mij op andere gedachten te brengen. Zie hier onder wat er op de website staat over retourneren en geld terug:
Compleet in originele staat en verpakking = 100% vergoeding van het aankoopbedrag
Compleet maar een beschadigde verpakking = 90% vergoeding van het aankoopbedrag
Ondanks dat mijn verpakking met inhoud totaal onbeschadigd was, heel netjes ingepakt, niets gebruikt, ook niet de batterijtjes van de remote, netjes weer dichtgeplakt, werd er automatisch 10% van mijn aankoopprijs door Foto Klein gehouden. Ik heb er een aantal mailtjes aan besteed, maar krijg geen antwoord op dit thema. Wel werden mij opnieuw andere modellen aangeboden, waar ik niet op in ben gegaan. Ik moet concluderen dat gegeven informatie op de website dus misleidend en niet correct is, zowel over retourneren als over modellen die nog voorradig zouden zijn.

VV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Tv werkt niet naar behoren

Beoordeling 
 
3.0

Beste,

Heb al eerder gemaild over de klacht van mijn pas gekochte tv. Het ips paneel. Ze lieten dit zien door middel van "tikken" op het scherm er zou geen wit vlak omheen verschijnen en bij tv s die dit paneel niet hebben gebeurd het wel. Nou mijn tv heeft het dus wel wat niet zou mogen..
Ben vorige week naar de betreffende winkel terug geweest en kreeg hier een wat vreemd antwoord. De beste man liet mij, toen ik mijn tv ging kopen, zien door middel van het tikken op het tv scherm wat het verschil onder andere is tussen een gewone tv of een tv met ips paneel. Op het scherm zonder ips zag je duidelijke witte vlekken verschijnen. Helaas heb ik dat nu thuis ook. Uiteraard heb ik niet zoveel verstand van tv s en weet ik niet of ik de juiste kleuren heb en of het echt kwaad kan. Maar ik weet wel dat het als ik dat "tikken" doe dat het niet hetzelfde is als in de winkel destijds. De man in de winkel maakte er een raar verhaal van dat ik misschien een ander paneel heb en dat het geen kwaad kan en dat het ook niks met tikken te maken heeft. En elke keer wat anders vond ik om duidelijk te maken dat het eigenlijk "normaal/ goed" hoort te zijn. Het zal allemaal wel maar zo laten ze mij het verschil zien en ik ervaar het thuis anders. Het gaat me niet om dat tikken maar wel om de functie en evt de toekomst ik heb er toch aardig wat geld voor betaald en uiteraard betaal je ook wat geld voor de functie. Hoor graag hoe we dit verder op kunnen lossen want heb niet het idee dat ik er in de winkel uit ga komen. Overigens is de type van mijn tv een lg 43lf63 en de tv is in Numansdorp gekocht.
Overigens heb ik via de klantenservice contact gehad met Paul van Dijk en heb ik op zijn bericht geantwoord maar ik wacht nu al 5-6 dagen op een reactie Terwijl ze aangeven antwoord op dezelfde dag.
Overigens ben ik echter nog langs een ander filiaal gereden om te vragen wat hun er van vonden ik legde uit hoe die man het verschil van het paneel voordeed en hij stond me erg vreemd aan te kijken.. Beetje tegenstrijdig opgeleid had ik het idee. Hij zei wel dat ik de tv zou moeten ruilen. Naja beetje service van jullie kant kan geen kwaad lijkt me.. Voor de prijs van de tv is een haal en brengservice na een paar keer terug te zijn geweest met dit probleem en een vage oplossing toch het minste wat jullie kunnen doen.

PL
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte winkelervaring

Beoordeling 
 
3.0

Op zoek naar een nieuwe fotocamera. Gericht op de website van Klein gekeken omdat ze goede prijzen hebben. Toestel van mijn keuze was nog aanwezig in de winkel in Breda, dus eerder van mijn werk gegaan om het toestel in de winkel te bekijken en nog wat vragen te stellen.
In winkel aangekomen bleek toestel niet aanwezig. De voorraadinformatie op de website zou niet kloppen op het moment. Daar sta je dan voor niets! Wel werd een ander (150 euro duurder!) toestel aanbevolen.
Verkoper maakte een ongeïnteresseerde indruk. Was telkens erg langzaam met informatie in z'n computer opzoeken. Volgens mij deed hij wat anders of wist niet hoe de website werkt.
Kreeg de tip om het toestel te reserveren in een andere winkel en dan vrijblijvend te gaan kijken. Ik gaf aan dat ik dan al moest betalen, maar verkoper vertelde dat dat niet zo was. Thuis nogmaals gecheckt en inderdaad, je kunt niet reserveren zonder te betalen! Onjuiste info gegeven dus.
Daarbij was de camera volgens de website helemaal niet bij filiaal in Breda-noord beschikbaar, terwijl verkoper van wel zei. Daarbij komt ook nog dat het gewenste model niet via internet te bestellen was, en alleen afgehaald kon worden. Ook dat werd niet verteld en waarschijnlijk heeft de verkoper gewoon zitten slapen.
Kortom: zeer slechte service in de winkel en goedkope verkooppraatjes.

T
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

anoniem op 06 Oktober 2015

Ik heb soortgelijke ervaring met Foto Klein, erg dubieus allemaal bij deze firma

bert offermans op 06 Oktober 2015

ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!

"FOTO KLEIN DAAR MOEST IK ZEER BESLIST NIET ZIJN!!!!"

Mijn verhaal kort samengevat verrekijker besteld die gereserveerd op mij wachtte in de lichtstad Eindhoven.Ging hem ophalen 160 autokilometers en tja: " hij was er niet meer kapot" kreeg ik te horen. Wat vreemd nietwaar, verkoper ging nog even achter de schermen kijken. Kwam terug met een compleet nieuw verhaal er was een fout gemaakt wat betreft de voorraadadministratie, bovendien was de gewenste kijker niet meer verkrijgbaar. Ik voelde met mijn klompen aan dat hij mij probeerde te bedonderen.
Liet hem duidelijk merken dat ik dus die reis van 160 km voor de kat zijn k.. gemaakt had. Hij deed net alsof hij niets hoorde bij die laatste mededeling en keek geheel onverschillig om zich heen zonder iets te zeggen waarschijnlijk geleerd op de cursus verkooptechniek: "doe alsof je niets gehoord hebt, als het om lastige vragen gaat !".
En ja hoor.. er kwam weer wat leven in die vent, hij had een oplossing. Iets verderop stond een fantastische kijker op mij te wachten. Een en al halleluja en ik mocht hem meenemen voor de " inkoopprijs" maar hij moest wel even verzekerd worden ( dat laatste heb ik niet laten gebeuren gelukkig).
Ik zag meteen dat de kijker een andere vergrotingsfactor had, die was lager dan bij mijn gewenste kijker. Maar hij was toch zo goed echt heel erg goed!!!. Duidelijk een man die denkt: "Ik ga gekke Gerritje eventjes een oortje aannaaien en hoe leid ik klanten om de tuin" Enfin om toch een redelijk lang verhaal kort te maken neem ik toch die kijker mee op voorwaarde dat ik hem kon terugsturen als hij me niet mocht bevallen. Ik wilde thuis op mijn gemak even alle ins en outs bestuderen van het merk Bushnell. Thuis zag ik meteen dat het een gebruikte kijker was en hij voldeed niet . Dus inpakken en kosteloos teruggestuurd.
FOTO KLEIN maakt ook reclame dat ze scherpe prijzen hanteren. Dat is onjuist. Bij Conrad zijn diezelfde kijkers een stuk goedkoper en boven de €50 wordt ook alles gratis thuis bezorgd mits men met iDEAL betaalt. Tot slot vermoed ik, dat het bij KLEIN heel gewoon is om gebruikt goed voor nieuw te verkopen gezien de reviews van andere mensen hier op de site. Had ik deze site eerder gezien dan was ik nooit met Klein in zee gegaan. Als ik de merendeels negatieve kritieken van de klanten lees, vraag ik me af: "Hoe is het mogelijk dat die nog bestaan?" Ik zou zeggen beste mensen: " lees even alle klachten van de mensen en neem een juiste beslissing. Gegroet

Pietertje op 14 November 2015

Beste Sheila,
Die verkopers moeten allemaal zo veel mogelijk verkopen dat is een doelstelling oftewel "target". Maakt niet uit op welke manier je dat doet, als je maar een flinke omzet draait. Alles is toegestaan om hun klanten om de tuin te leiden. Trouwens er bestaat nog een review-side van zogenaamde positieve reacties betreffende de firma Klein. Maar ik denk dat firma Klein daar zelf de regie in handen heeft om de zaak wat op te peppen of te manipuleren. Daar is iedereen bijzonder positief, gek hé !

Sheila op 15 November 2015

Ik vraag me echt af hoe deze firma aan zijn personeel komt! Een normale sollicitatie procedure kan hier nooit aan de orde zijn! Maar ja aan de andere kant, wie zou hier ook willen werken?

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Een klein uurtje na mijn vorige review staat de camera weer op de website met de afhaalprijs van 249 euro. Nu was ik slimmmer....ik maakte een printscreen en ging hiermee terug naar filiaal Barendrecht. Hallo ....daar ben ik weer! Kijk.....de camera staat er weer op voor 249 euro, dus ik dacht....ik kom maar weer terug. De medewerker kijkt in de computer....ja sorry....de afhaalprijs is toch echt 279 euro!....Ik zeg....nou....dat denk ik niet hoor, het bewijs ligt hier en als je naar de datum en tijd kijkt, heb ik deze 10 minuten geleden uitgeprint. De medewerker ging overleggen ergens achter een deur....duurde even, kwam terug.....nou ja....hij ging hem dan voor me pakken voor de prijs van 249 euro. En terecht!
Tip: maak een printscreen van de afhaalprijs en de lokatie, waar het afgehaald kan worden. Neem de printscreen mee naar de winkel.
Ik blijf toch sterk het gevoel houden, dat ze de boel besodemieteren bij deze zaak.

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.0

Ik dacht, ik ga een onderwatercamera aanschaffen....de Canon Powershot D30....leuke afhaalprijs in Barendrecht a 249 euro.....eerst nog even telefonische geverifieerd bij de klantenservice of dit klopte. Ja hoor.....u kunt ook reserveren, nee....ik rij wel even langs. Inderdaad bij aankomst werd getracht mij een andere camera aan te smeren, die qua belichting beter zou zijn......Nee dank u, niet nodig....ik ga beetje snorkelen meer niet. Wat blijkt......is de dagprijs (??) binnen 1,5 uur met 30 euro verhoogd. Maar....ik las net op de website......??!! Sorry mevrouw.....de prijzen worden hier regelmatig aangepast.
Prima bedankt....dan niet....jammer.....

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Levert niet, Post.nl krijgt de schuld

Beoordeling 
 
3.8

Sony flitser besteld die op voorraad was. Voor 20.00 uur, dus volgende dag niet in huis.
Dagen later nog niet geleverd. Vervolgens krijgt Post.nl de schuld. Een aantal zendingen zou verkeerd gesorteerd zijn. Waaronder mijn pakket. Als Post.nl dat weet dan is dat binnen een dag opgelost, lijkt mij. Vele bedrijven leveren om middernacht aan bij Post.nl die het dan de volgende dag aflevert.

Twee dagen daarna zou het Post.nl nog niet gelukt zijn mijn pakketje weer op het goede spoor te krijgen en af te leveren?
Klein kan geen track&trace nummer geven om het Post.nl verhaal te bewijzen. Bestelling staat op hun site nog als in behandeling. Bij zoveel vaagheid vraag je om negatieve recensies.

Heb ze nog 1 keer in staat gesteld te leveren. Gebeurt dat niet dan annuleer ik de order en gaat de hele zaak naar mijn rechtsbijstandsverzekeraar, Hoe kun je als bedrijf je naam te grabbel gooien

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

waardeloos !!!!!!

Beoordeling 
 
2.5

ik heb een smart tv (samsung UE46ES8000 ) gekocht met 5 jaar garantie de tv heeft nu voor de 3e keer mankementen het bedrijf waar foto klein mee doet heet selectro (dat is gewoon samsung blijkt later) de monteur zegt zelf thuis nog op beeldbuis te kijken en hij wil dan oordelen dat mijn tv (800 hertz) goed beeld geeft ook bij het vast lopen met het opstarten van het internet deelde hij mij mede dat ik maar af en toe de stekker uit het stopcontact moest halen de kleuren zijn gewoon niet optimaal en de kwaliteit van het beeld ook niet dit komt sinds de laatste reparatie in november 2014 dit gesprek heb ik uiteraard opgenomen nu maar afwachten of ik mijn das rechtbijstand moet inschakelen of dat foto klein samen met samsung mij schadeloos gaan stellen WORD VERVOLGD

MV
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Verzekering aansmeren

Beoordeling 
 
2.5

Vandaag een bestelling opgehaald bij Foto Klein die ik via Internet gekocht had.
Ze vroegen om extra gegevens voor de gratis verzekering die ik twee maanden zou krijgen. Er is mij niet verteld dat ik hierna direct aan een verzekering van maximaal 60 maanden zat. Ook heb ik nergens de algemene voorwaarden kunnen lezen voordat ik mijn handtekening kon zetten.

Ondertussen probeerde de verkoopster mij ook een abonnement aan te smeren van UPC. Ik zei dat ik al een abonnement had en daar tevreden over was. Ik heb nog een oud abonnement van UPC met daarbij gratis Film1. De verkoopster zei dat ik via MyPrime veel meer keuze had en dat ik daar beter uit was. Ik zei dat ik niet overstap naar een ander pakket van UPC en dat ik zelf in de gaten hou wat hun aanpassingen zijn. In het pakket zou ik trouwens ook een lager internetpakket krijgen als ik nu heb.

De brief voor opzegging van de verzekering gaat morgen de deur uit. Via e-mail heb ik hem net al verzonden.

Kortom: ik raad deze winkel niet aan. Had ik onderstaande reacties maar eerder gelezen.

RR
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

dezwarteridder op 31 December 2014

Beste heer R.Rotteveel.

U zit geen 60 maanden vast aan de verzekering. Sterker nog u zit helemaal nergens aan vast. De verzekering is namelijk zoals verteld 2 maanden KOSTELOOS. Deze dient u inderdaad zelf op te zeggen, doet u dit dan is de verzekering MAANDELIJKS opzegbaar en zit u er dus nooit 60 maanden aan vast.
Jammer dat u zo reageert, want als u even informatie had opgevraagd bij de winkel of klantenservice of de polis juist had gelezen dan had u geen slechte review op internet hoeven te plaatsen.

Jammer dat u het slecht ervaart dat Foto Klein bereid is uw nieuw gekochte apparatuur voor 2 maanden GRATIS te verzekeren.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.8

Via website een LCD tv gereserveerd. Direct bericht via sms en mail dat ik produkt kon afhalen, wat vreemd was omdat ik een uur eerder in het filiaal was. Dus naar filiaal gebeld. "ja, hoor, hij staat er". Daar aangekomen. Geen tv. Verkoper probeert ander (duurder) merk te slijten. Verkoper geeft aan dat hij 2 dagen later, met de volgende zending, zeker het gewenste produkt binnen heeft en belooft te bellen als het binnen is. 2 dagen later; niet gebeld. Zelf gebeld. "ja hoor hij is binnen". Weer naar het filiaal. "Nee, sorry, toch niet. Weer een aanbod voor een duurder model of met niet gewenste specificaties. Verkoper kan niet aangeven of en wanneer er dan wel geleverd kan worden. Weet ook niet of er meer reserveringen voor mij zijn, waardoor er geen zekerheid kan worden gegeven of er geleverd kan worden. Manier van handelen roept geen vertrouwen op. Ben er zowat een week mee bezig en een aantal keer voor niets op en neer gereden. Erg Jammer, dan maar de omzet van een andere leverancier verhogen.

V
Was deze beoordeling nuttig? 6 0

JH Post op 27 Juni 2014

Exact dezelfde ervaring. Alleen werden mij geen andere produkten aangesmeerd omdat er geen duurder alternatief is. Nooit meer naar Klein. Liegen en bedriegen is het enige dat ze kunnen.

F. van Buuren op 30 September 2014

Volledig mee eens V. Men heeft allerlei smoezen wanneer een product niet op voorraad blijkt en wil je van alles aansmeren -energie, UPC, etc- Prijzen zijn duurder dan geschetst en als je belt vanwege een klacht hang je ongelooflijk lang in de wacht. Tip voor Foto Klein; verander je slogan; Duur in prijs, nul qua service!

Reageer op deze review

NIET TEVERTROUWEN PAS OP!!!

Beoordeling 
 
3.0

Bestel via enternet in de winkel van Klein in Breda, een vogel muurbeugel RC.
Keurig bericht dat hij op voorraad was en heeft later mail gezonden dat ik hem kon afhalen in BREDA.
Maandag Uit Zaandam vertrokken naar BREDA om de muurbeugel op te halen echter daar aangekomen vertelde de verkoper dat deze niet op voorraad was en niet meer besteld kon worden (wordt niet meer geleverd). DIT IS ECHTER NIET WAAR VOGEL (imp) LEVERD DEZE NOG GEWOON. Voel mij erg bedonderd. KOOP NIETS VIA INTERNET JE WORDT GEWOON BELASERD. Wat verder ng opvalt is dat hij gewoon via internet aangeboden wordt.
LET GOED OP BIJ DIT BEDRIJF.
SERVICE 0,0

MD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Ongewenst een verzekering

Service 
 
1.0

Na het ontdekken van een vreemd bedrag op mijn bankafschrijvingen op onderzoek gegaan. Het blijkt dat ik bij een tv die ik heb gekocht bij Foto Klein een verzekering heb afgesloten voor deze TV. Bij de aankoop heb ik niets getekend en tot op heden heb ik nog geen document mogen ontvangen waarop mijn handtekening staat voor een verzekering.

Ik vindt dit oplichting, zeker omdat het bijna onmogelijk is om de verzekering op te zeggen bij Harmony Service Centre.

Foto Klein staat bij mij op de boycot lijst!!

K
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Henk op 07 Maart 2016

Hier hetzelfde probleem. Harmony Service Centre is een boevenbende!

Reageer op deze review

Misleiding tekortkoming nakoming

Beoordeling 
 
1.0

Laat foto,s maken voor door foto klein aangegeven bedrag bij afrekening kost het ineens 50 procent meer. Valt niet over te praten. Geen foto KLein meer. Kwalitatief ook niet goed. Q

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Yuli op 30 December 2015

Ik heb het zelfde ervaring als Haman. Pasphoto laten maken bij fotoklein voor 3 personen kost €45. Overal in Rotterdam de prijs is €10 en bij fotoklein is €15. Niet meer fotoklein.

Reageer op deze review

Slecht advies en ongevraagde verkooppraatjes

Beoordeling 
 
1.5

Ik heb een printer bij Foto Klein gekocht en vroeg meteen om cartridges. Deze zijn dan helaas niet van Epson zoals de printer, maar doen het prima met mijn printer - thans dat is wat de verkoper zei. Vandaag uitprobeert en de cartridges passen dus niet in de printer. Daarnaast bleef de verkoper tijdens het afrekenen maar proberen mij een lidmaatschap van het eea energieleverancier programma van Foto Klein aan te smeren. Op mijn reactie "Nee!" kreeg ik als antwoord "Wat raar, dat u niet wilt besparen op u energierekening! Houd u niet van geld sparen?" en soort gelijke, agressieve verkooppraatjes. Een "1" voor service, printerpatronen zijn verkeerd en ongewenste irritante verkooppraatjes, een 2 voor prijs: het geld voor de patronen had ik beter kunnen besteden aan originele cartridges van Epson. Foto Klein, liever niet meer.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

bedrog

Beoordeling 
 
1.0

WAARSCHUWING! Bedriegers bij Klein, Marksingel 28 in Breda! Je wordt benaderd voor een contract met #Energiedirect en krijgt 100 euro korting op aankoop. Maar de informatie is onvolledig en als je van #Energiedirect af wilt, kan dat niet vanwege die korting. Iets wat ze niet vertellen en later bij navraag zelfs over liegen. Ga er nooit heen, koop nooit wat daar, maar als je er toch naar toe moet, geloof niets van wat ze je aanbieden.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Zonder aankoop vertrokken

Beoordeling 
 
1.0

Ik had een TV uitgezocht die ik graag wilde hebben. In de actieweek van Foto Klein zou ik € 150 korting op mijn aanschaf krijgen, wat natuurlijk mooi meegenomen is. Kom ik in de winkel, kost deze televisie opeens €1399 in plaats van € 1299 (de prijs waarvoor hij op de site stond). Volgens de verkoper was dit 'om de korting te compenseren'. Maar uiteindelijk was de TV toch nog € 50 goedkoper dan bij de concurrent, zei hij. Schandalige praktijken & echt niet gekocht!

I
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Klein op 15 September 2015

Beste Irene,

Heel vervelend om dit soort berichten te moeten lezen. Dit hoort natuurlijk niet en wij zouden dit dan ook graag met u willen bespreken en uit de wereld helpen, maar op basis van deze review en het feit dat u geen aankoop heeft gedaan, kunnen wij helaas geen contactgegevens van u terugvinden.

Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om een mailtje met de klacht en uw contactgegevens te sturen naar info@klein.nl t.a.v. Paul. Dan zullen wij samen met u op zoek gaan naar een juiste oplossing.

Met vriendelijke groet,

Het Klein Team

ronald van veen op 24 Januari 2016

ik heb diverse mails gestuurd naar info@klein.nl geen reaktie

Reageer op deze review
69 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Foto Klein ervaring

FOTO KLEIN is een bedrijf wat al ruim 35 jaar bestaat en noemt zichzelf één van de meest complete en betrouwbare aanbieders op het gebied van Foto, Video, Audio en TV. De webshop Fotoklein.nl biedt een uitgebreide fotoservice waarmee foto’s in de beste kwaliteit voor de beste prijzen afgedrukt kunnen worden.

Fotoklein.nl heeft daarnaast een uitgebreid assortiment in beeld, geluid en electronica. Het assortiment van Foto Klein varieert van de nieuwste en grootste LED televisies en Home Cinema Sets tot digitale foto camera’s, navigatieapparatuur, fotoprinters, en geheugenkaarten, tegen scherpe prijzen.

Voordelen Foto Klein:

  • Laagste prijsgarantie
  • Mogelijkheid tot volgen workshops en cursussen bij Foto Klein
  • Eigen klantenservice met reparatiecentrum

Wat is uw ervaring met Foto Klein? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Foto Klein hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Foto Klein reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee