iCentre reviews & ervaringen

www.amac.nl
 
3.6 (22)
Icentre

22 iCentre reviews

 
(2)
 
(3)
 
(2)
 
(1)
 
(14)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

LETTERLIJK NUL SERVICE IN HILVERSUM

Heb een iPhone en een iPad bij Apple HILVERSUM gekocht. Dus veel geld. Kan geen mail ontvangen op iPad ontvangen. Moet te koppelen zijn. Ze, de snotneus van een jaar of 18 die daar werkt, neemt niet de moeite om het te koppelen, na dat ik zelf thuis al alles geprobeerd heb. Voor dat ze wat doen moet je eerst een abonnement afsluiten van € 150 per jaar. Dan mag je 1x per jaar een half uur je vragen komen stellen. DUS NUL SERVICE!

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Disgust

Beoordeling 
 
1.0

Geen klantgevoel, incl de bedrijfs manager. Slecht opgeleid en onervaren.

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

wacht op terugbetaling van €3199

Beoordeling 
 
1.0

17 November online een macbook pro gekocht met als leverdatum 23 November.23 november geen macbook pro. Leverdatum werd opgeschoven naar 30 November.30 November geen macbook pro. Leverdatum werd opgeschoven naar eind december.Op 30 November mijn bestelling geannuleerd.Met servicedesk iCentre gebeld. Terugbetaling van €3199 zou geschieden.Op 2 December gekeken en er stond ineens een geleverd product verrmeld online. Dit was niet de macbook pro.Wederom gebeld. Het was een vergissing, maar het geld kon binnen 10(!!!) dagen terug gestort worden.13 December is het geld nog steeds niet terug gestort. Dit is een best bedrag. Wederom gebeld. Er zou een spoedbetaling volgen.
14 December: Nog steeds geen geld terug

JS
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Awful service

Beoordeling 
 
1.0

In this iCentre working most incompetently people I ever seen in any shop.
Few days ago I had bring my iphone 6s to fix it because it had some problem with speaker and mobile connection . It still have an international apple warranty for 2 months , and they even didn't looked at my phone or checked IMEI , they said if I don't have a receipt , they wont accept my phone.
What receipt if this iphone have an international warranty? I'm from other country so I must have all the receipts of all electronics I bought? Hilarious!
Must change personal of this shop..

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Cannot check color before buying

Beoordeling 
 
1.0

They didn't want to show me all iphone SE colors before buying. I specifically went to a physical store to check the colors before buying. They told me that they have all the colors, but do not want to show them to me before buying, on the account that all the colors are already displayed in other models (iphone 6 and 7). Obviously, I just didn't buy from them anymore and I will buy my iphone SE from somewhere else.

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Stuitend

Beoordeling 
 
1.0

Ongelooflijk slechte ervaring bij icentre in Arnhem: ze hebben niets te maken met Apple.
Bij verkeerd advies van personeel een stuitend antwoord: dat u ons advies opvolgt is uw eigen verantwoording. Opheffen die handel, dus

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.3

Net voor de 3e keer een bestelling geannuleerd omdat icentre zich niet aan de afgesproken leverdata kan houden. Volgens de niet vriendelijke mijnheer aan de telefoon moet ik even afwachten of ik ook mijn bedrag terug krijg wat ik betaald heb met een giftcard. Dit moet via een leidinggevende gaan en hij weet niet wat er dan gebeurt, wat er dan besloten wordt, hoe en of er terugbetaald wordt en ook niet wanneer.
Al met al zeer teleurstellende ervaringen met icentre.
Ik zal hier niet snel weer iets kopen

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Amateurs

De MacBook pro van mijn dochter was na 4,5 jaar al toe aan vervanging. De Macbook pro was indertijd bij iCentr aangekocht, dus leek het voor de hand liggend hier weer voor te kiezen. Vooral de studentenkorting en het 3e garantie jaar sprak ons wel aan. Met behulp van de aardige verkoper was besloten dit keer niet voor de pro te gaan, maar de MacBook air. Om de studentenkorting te krijgen moet je wel kunnen aan tonen dat je student bent. Helaas was mijn dochter haar studentenjasje vergeten. Terug naar huis om de pas op te halen en nog even op de iCenter site gekeken wat dat 3e garantie jaar inhoud. Dit was niet echt duidelijk, dus terug naar de winkel en de garantie bepalingen aan personeel van iCentre laten lezen. Men was hier nm. niet van op de hoogte. Het was volgens personeel gewoon 3 jaar zonder enige voorwaarden. Echter staat dit niet zo omschreven dus werd contact gelegd met een verkoopleider elders in het land. Deze was niet bereikbaar en duurde dus lang voordat er een reactie kwam. Ondertussen mooie beschermhoezen voor de MacBook uitgezocht. Was in de winkel op voorraad maar stond niet in het systeem dus kon niet worden verkocht. Uiteindelijk antwoord over garantie van verkoopleider. Was gewoon 3 jaar. Wat er op de site staat klopt waarschijnlijk niet. Afrekenen dan maar. Helaas dat afrekenen met studentenkorting had men niet eerder gedaan, dus moest weer, via sms of mail contact met de verkoopleider worden gelegd. 1 uur verder, eindelijk was het duidelijk hoe afgerekend kon worden. Iedereen blij, tot dat de jonge dame ( bedrijfsleider ) vroeg om een legitimatie bewijs . Hoezo ? Studentenpasje met daarop naam, inschrijfnummer en pasfoto was niet voldoende blijkbaar. Alles bij elkaar bijna halve dag onderweg en in de winkel geweest en nu kregen we te horen dat de verkoop helaas niet door kon gaan vanwege het ontbreken van een ID kaart. Dit was ons eerder niet verteld. We hadden het echt helemaal gehad met het amateuristische gedrag van de bedrijfsleider en hebben de winkel verlaten. Een uur later vanuit de Mediamarkt naar huis met een MacBook Air onder de arm. Uiteindelijk ook nog €100,- goedkoper dan bij iCentre. Men pretendeert in de ICentre zaak meer kennis van zaken te hebben van de Apple producten dan bij Mediamarkt. Onze algehele indruk is dat de kennis op het gebied van verkopen als op het gebied van product kennis, ver beneden de maat is t.o.v. Een Mediamarkt.

J
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Geen contact

Service 
 
1.0

Gemakkelijk geld verdienen zonder service door het apple I-center. 70 cent per minuut los van je belkosten met een maximum van 35 euro er gesprek. Investering een bandje en 1 medewerker. 7 minuten: er is 1 wachtende voor u! vervolgens 10 minuten: u bent de eerstwachtende. Na 30 minuten opgehangen zonder iemand gesproken te hebben. opbrengsten voor I-centre: 21,= euro zonder service. Schande!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Topservice door Rutger

Gisteren na bericht van de Apple store in Amsterdam dat zij mij echt niet konden helpen met mijn vastgelopen MacBook Air wegens overschrijding van het schijfgeheugen toch nog maar even bij Icentre Hilversum langsgegaan om te checken of het probleem echt niet oplosbaar was.
Binnen no time zei hij mij na een kwartiertje terug te komen. Zo gezegd zo gedaan en met een nieuwe timemachine verliet ik tevreden het Icentre Hilversum. Rutger had in dat kwartiertje enkele overbodige zaken weggehaald en ik kon mijn MacBook weer gebruiken.

Mijn nieuwe apple aankopen zal ik zeker daar doen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review

vraag

Service 
 
1.0

Net bij I centre Almere langs geweest, scherm IMac gaat steeds op zwart.
"verkoper" stond met handen in de zakken naar buiten kijkend( nog net geen kauwgom kauwend), met mij te praten en doodleuk te beweren dat deze storing toch geheel onbekend was.

Hij was zo vriendelijk even naar boven te lopen , waar blijkbaar het brein zit, om even te vragen , maar deze was aan het bellen en had pauze ( 12.10 uur), dus kon mij niet te woord staan , maar wist ook te vertellen dat deze storing niet bekend was.
Toch vreemd, lees hetnet er maar eens op na, maar kortom, als je niet iets wil kopen maar alleen vragen bij I centre Almere, ben je niet echt welkom.

D
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Slechte zaak

Beoordeling 
 
1.0

Baal van deze winkel. Ging erheen omdat mijn lightning kabel kapot was. Ongemakkelijke medewerker lief mij een alternatieve kabel zien, nadat ik had verteld graag een dikkere kabel te hebben. Kom thuis en wat blijkt? Een minstens zo dunne kabel als de standaard Apple kabel. Zeer ontevreden met mijn aankoop.

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review

Loze beloftes, slechte service, klantonfriendelijk

Beoordeling 
 
2.0

Ik raad het af om met iCentre zaken te doen. Ze beloven van alles, maar als puntje bij paaltje komt, blijf je als klant alleen achter met hoge kosten en zij gaan ze je nog uitlachen voor je goede vertrouwen - afspraken die niet op papier staan, tellen niet mee. De personeel is niet bezig met het zoeken naar oplossingen bij probleem, enkel met het afkomen van de lastige klanten. Nooit meer zaken doen met iCentre.

T
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

terugroep actie iPhone 5 ivm batterij en sluimerknop problemen

Beoordeling 
 
2.5

Apple site, onderaan de iPhone pagina staat een terugroep actie. Mijn telefoon kwam daar ook voor in aanmerking en dus op naar iCentre in Utrecht. Na een paar dagen een mail van 'rmaHarmony' hun reparatie centrum: ik kon afstand doen van me telefoon of €25,- betalen en ongerepareerd retour of €617,- betalen om hem toch om te ruilen voor een nieuwe; dit omdat het niet onder de garantie viel %( ! Halo het is een terugroep actie vanwege defecten aan hun materiaal !! Maar even gebeld, 'Ja uw opgegeven imeinummer komt niet overeen met het toestel' Ik heb geen imei opgegeven dat zal iCentre in utrecht dan wel verkeerd gedaan hebben en met de dame (keurig terwoord gestaan hoor) even gecheckt en accoord bevonden.
Zo pfff. nou al spijt.. maar weer even afwachten paar dagen later weer zo'n zelfde mailtje !! mijn nekharen (die ik niet heb) stonden gelijk al overeind, maar gelijk gebeld: úw toestel heeft onderdelen die niet in het toestel thuishoren' en dus geen garantie en dus geen vervanging tenzij u €617,- betaald.
Vreemd maar ik was er klaar mee, stuur m maar retour en ik betaal wel € 25,- onderzoeks kosten.
Gisteren het toestel weer opgehaald en ik kom er vandaag achter dat het niet mijn scherm is of er is een kras op gemaakt en iTunes geeft telkens 'kan de back up niet uitvoeren vanwege een onbekend probleem" Dit rechtvaardigt toch bijna de aanschaf van een android toestel......

PJ
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review

Apple Keyboard

Beoordeling 
 
1.0

Nadat mijn wired Apple keyboard defect was geraakt na 1 jaar en 10 dagen ging ik na de iCentre die constateerde dat het ""Total Loss" was maar ik geen aanspraak kon maken op garantie omdat het keyboard ouder was dan 1 jaar.
Daarna heb ik met Apple support gebeld en die adviseerde mij om dit toch met iCentre te regelen, daarom heb ik een e-mail gestuurd naar het hoofdkantoor en kreeg een keurig antwoord met het verzoek om even geduld te hebben. Echter na meer dan een week geen antwoord, daarop heb ik een telefoontje gepleegd en gevraagd wat de status was, het antwoord daarop was een extreem vijandige benadering van de medewerker die zij dat ik zelf maar moest uitzoeken en werkelijk van niets wou weten.
Daarna heb mijn geluk maar eens opgezocht bij de iCentre Heerenveen waar het oorspronkelijk gekocht heb na enig heen en weer gepraat is het keyboard opgestuurd naar hun service center " Harmony" die een leuk mailtje stuurde met de mededeling dat zij dit wel konden repareren voor circa het dubbele van de nieuw prijs. uiteindelijk maar weer naar de iCentre Heerenveen en die heeft het op geheel eigen initiatief mij gratis een compleet nieuw Apple keyboard verstrekt.
Hulde voor deze zaak en het iCentre hoofdkantoor moet zich diep schamen voor de manier waarop zij met hun clientèle omgaan.

SW
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
4.0

Dat stomme icentre heeft gezegd dat ik mijn ipad voor 319 euro zou krijgen ik wacht 5 dagen en zag op mijn rekening staan dat 319 euro terug had gekregen ik had gebeld en ze zeiden dat hij niet op voorraad was zonder ook maar enige berichtjes te sturen.ook hadden ze gezecht dat ik een bericht zou krijgen als er iets fout zou gaan of als hij verzonden werd nou dat is niet gebeurd dus mensen spaar jezelf en koop niet in deze winkel

J
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Wat een vervelend personeel in Hilversum, niet te geloven. Producten worden je hier echt opgedrongen, bah!

JK
Was deze beoordeling nuttig? 1 2

Jacco op 16 September 2014

dus omdat de producten opgedrongen werden heb je de levering beoordeelt met een 1? heeft dat cijfer ook daadwerkelijk wat te maken met de kwaliteit van de levering? en als we dan toch bezig zijn, hoe bent u bij het cijfer voor bestellen en prijs gekomen?

Reageer op deze review
Service 
 
10.0

Power adapter van mijn Macbook Pro was kapot gegaan. Na checken van mijn originele factuur bleek dat de garantie met een week verlopen was. Ik ben met mij kapotte adapter naar de iCentre winkel in Hilversum gegaan en ik kreeg direct een nieuwe adapter, zonder dat daarvoor kosten in rekening werden gebracht.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

Het adres had ik uit de bedrijvenadressengids maar ik ben zeer tevreden over de levering en de snelheid. Echt alles keurig op tijd binnen 24 uur!

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
2.0

Het lijkt op zich makkelijk te gaan met bestellen via de webshop MITS iets daadwerkelijk leverbaar is, alles is makkelijk te vinden. De voorraad status zie je over het hoofd zeker als er bijna geen iMac leverbaar is. Eens in je shopping cart komt er geen verder waarschuwing dat het product niet meer leverbaar is maar je betaald er wel voor!

Contact met de helpdesk is zoals normaal in Nederland 'Alle onze medewerkers zijn in gesprek, er zijn nog ## wachtende voor u'. Eindelijk iemand bereikt te hebben werd ik keurig te woord gestaan maar de jong man kon alleen met mij eens zijn dat het moet niet mogelijk zijn om een product te bestellen wat nooit meer voorradig zou zijn. Gelukkig zou de bestelling automatisch geannuleerd worden en het geld terug gestort worden - maar het duurt 4/5 dagen!

Er is bijna geen 21.5" iMac leverbaar uit de webshop, zelfs de nieuwe modellen. Ik heb de tijd niet genomen om de rest van het assortiment te controleren. De gekozen model was een model van vorige jaar wat ik dacht een soort 'Outlet' prijs te zijn alleen via de webshop en niet in de winkel te vinden. Blijkt wel te kloppen alleen als de voorraad echt op is moet het uit het assortiment verwijderd worden. Toch?

Dit is nou typische van wat ik zie in Nederlandse webshops. Het is te makkelijk om dingen te bestellen en gelijk betalen wat niet eens leverbaar is. Je moet van geluk spreken dat, zoals in dit geval, je geld wordt automatisch teruggestort. Met Ideal betalen is er GEEN mogelijkheid om je geld terug gestort te worden zoals met aankopen met de Credit Card. De bouwers/beheerders van dergelijke sites moeten leren om dit soort onnozel te voorkomen. Het kan beter, daarom ben ik al jaren tevreden klant van Amazon (.com, .co.uk, .de), het is met hun nooit misgegaan. Ik geloof niet dat iCentre dit met opzet doet, het is gewoon slordig en niet professioneel.

Zulke webshops hebben geen meerwaarde - ga naar de winkel, tenminste kunnen ze je niet laten pinnen en de deur uit sturen met lege handen.

Stel je voor, je loopt de winkel binnen een vraagt of je een iMac kon kopen. 'Natuurlijk meneer. wilt u pinnen? Alstublieft'. Dus vul je je pincode in. 'Ok meneer, de betaling is afgerond. hier is je bon'. 'En mijn iMac dan?'. 'Oh sorry meneer, die is niet meer leverbaar'. 'Oh! OK, kan ik dan mijn geld terug krijgen?'. 'Ja natuurlijk, die staat over een aantal dagen weer op je rekening'.

Dat is nou wat dit webshop doet!!

MT
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Vincent op 28 Augustus 2014

Zo is het maar net...

Reageer op deze review
25 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw iCentre ervaring

iCentre is de grootste Apple keten in Nederland. Naast de online shop www.icentre.nl heeft iCentre 22 echte winkels waar het personeel bestaat uit echte Apple experts. Heeft uw ervaring met iCentre? Deel uw beoordeling!

Waarom kiezen voor iCentre?

  • De grootste Apple Premium Reseller van heel Nederland
  • Alles van Apple en nog veel meer
  • Geen verzendkosten vanaf 100,- bij iCentre
  • 22 echte iCentre winkels
  • Zeer interessant en diep assortiment

Wat is uw ervaring met iCentre? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij iCentre hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal iCentre reviews lezen.

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee