Redcoon reviews & ervaringen

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

103 Redcoon reviews

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6
Volgorde

service

(`Bijgewerkt: Oktober 19, 2015)
Beoordeling 
 
9.5

bij redcoon koel vries combinatie gekocht.
na 3weken flessen houder defect (oorzaak niet bekend)
contact opgenomen met klanten service via de chat (behandeld door de heer (medewerker) zeer netjes en correct behandeld.
fotos van het modelplaatje opgestuurd en een schade foto
na 3 dagen stond de besteldienst voor de deur met een nieuwe flessenhouder.
ook over de bestelling geen aan of opmerkingen alles prima geregeld
ik kan er alleen maar super tevreden over zijn
mijn dank hiervoor

j dackus

JD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prima shop!

Beoordeling 
 
9.8

prima shop snelle levering en prima product

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

reparatie

Beoordeling 
 
9.5

Mijn ervaring met Redcoon is in een woord geweldig, subliem
Vriendelijk, goede service en goed contact met de consument
Zoals het hoort
Dat Redcoon veel klanten heeft is ,omdat ze dit verdienen

Ze zijn voor mij in een woord geweldig
Ze doen wat ze beloven
Ze verdienen een Oscar

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 4
Reageer op deze review

Koffiezetapparaat Rowenta

Beoordeling 
 
9.8

Heb nog nooit zo een snelle en correcte aflevering meegemaakt. Zondag avond besteld en vandaag woensdag middag geleverd.
Ook de prijs is niet te evenaren !!!!!
Ben zeer tevreden over REDCOON;
Charlie

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Wacht op retour smartphone die haperingen vertoonde.
Super dat er een klachten formulier gemaakt word en gecodeerd word aan het product.
Als deze opgestuurd word daar meteen alles duidelijk is.
Bestelling product snel opgestuurd en scherpe prijs verhouding met anderen!
Bij aanmelding defect / retour reparatie & ontvangst een erg goede mededeling service via mailing.
Internet geeft snel een afstand gevoel tot firma's die Redcoon zorgvuldig klein maakt op die wijze.
Hopelijk ontvang ik mijn smartphone eerdaags en is de reparatie service door derden(Fabrikant neem ik aan) zorgvuldig verholpen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Vaak en veel elektronica besteld bij Redcoon, en nog nooit problemen gehad met levertijden of bezorgproblemen. Altijd netjes de goede spullen ontvangen, ik ben meer dan tevreden!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

zeer tevreden

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

H. Rengelink op 04 Augustus 2014

Leuke bijverdienste zeker???????????

Reageer op deze review

Koop vaatwasser

Beoordeling 
 
8.3

Snelle levering en netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Vind dat echt een dikke plus. Wat jammer is. Is dat bij de vaatwasser geen Nederlandse handleiding zit dus dat is wat lastig. Via bosch is deze ook niet te verkrijgen want dit product is niet voor Nederland bedoelt. Heb wel een handleiding gekregen van een soort gelijke vaatwasser, via bosch.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Top!

Beoordeling 
 
8.8

Ik heb de Nexus 5 van LG besteld op dinsdag 26 augustus.
Na het lezen van enkele reviews werd ik ongerust, maar dit was nergens voor nodig.
Gemakkelijke bestelling, levering zoals beloofd ( 1-2 werkdagen na de bestelling )!
Op vrijdag 29 augustus ontving ik dan ook zonder problemen mijn nieuwe gsm.
+ Topprijs (goedkoopst van alle sites) !

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Batterij van mijn gras-maaier-robot werkte niet meer.
Het heeft Redcoon enkele maanden geduurd alvorens alles werd hersteld.
En ondanks het feit dat het toestel nog onder garantie was, en men mij niet kon vertellen wat er fout was gegaan met het toestel heb ik toch opnieuw moeten betalen voor de herstelling.
Er werd amper een update gegeven over de stand van zaken.
Ook niet na meermaals contact via mail, and chat.

Uiteindelijk toestel teruggekregen, maar zonder laad-station.
Toestel werd eind Maart opgehaald.
En nu, zo veel maanden later is mijn gazon nog steeds aan het wachten.

Zeer slechte Customer Service.
Je wordt steeds aan het lijntje gehouden.
Ze doen veel beloftes om je op de hoogte te houden, maar uiteindelijk krijg je amper info.

BD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

12 mei Led tv besteld, volgende dag geleverd, vond het beeld toch te klein, contact opgenomen met Redcoon,terugsturen
geen probleem.
Grotere besteld en betaald, mail ontvangen dat de tv bij hun was binnen gekomen en wachten op de nieuwe tv.
Na 1 week contact op genomen via de chat,direct contact en men ging het uitzoeken, na 15 minuten kreeg ik te horen dat deze Led tv een andere prijs had gekregen, men vroeg om mijn bankgegevens, krijg toch €80,00 teruggestort.
De volgende dag de nieuwe binnen gekregen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review

slechte service

Beoordeling 
 
6.3

Bij Redcoon een steamer gekocht voor veel geld, maar er zaten allerlei handigheidjes bij zoals een oprolbaar snoer. Na levering voldeed de steamer niet aan de verwachtingen. Geen oprolbaar snoer en geen verschillende programma's. Na contact met Redcoon bleek de info op de site onjuist. Ik werd bedankt voor de melding.
Had ik dit geweten had ik een goedkopere steamer gekocht. Aangezien ik de steamer inmiddels in gebruik genomen had mocht ik hem niet terug sturen. Als ik een foute bestelling doe begrijp ik dat, nu ligt de fout bij hun en heb ik te veel geld betaald. De steamer is verder prima, maar niet de steamer die ik verwachtte.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 26 Augustus 2015

Beste Bianca,

Vervelend om te vernemen dat je een ander product hebt ontvangen dan verwacht. Bedankt voor je review hierover.
Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Onbereikbare klantenservice maakt (bewust ?) retourneren onmogelijk

(`Bijgewerkt: Januari 06, 2015)
Beoordeling 
 
6.3

Op 24 december 2015 bestelde ik bij Redcoon een Blue Ray recorder van Samsung B-DH8900, prijs 368,75€

Deze werd stipt op zaterdag 27 december geleverd.

Ik stelde echter al gauw vast dat ik niks kan aanvangen hiermee, want ik kan amper 10 zenders ontvangen, "zelfs" via de gewone kabel. En via de digitale kabel van Telenet kan ik er wel 200 binnenhalen, maar die zijn allemaal gecodeerd, dus enkel zwart scherm waar ik niks mee ben.
Ook een module CI+ en smartcard van Telenet konden me niet verder helpen. Ik heb dus alles geprobeerd... Bij Telenet zelf... Zelfs bij de technische dienst van Samsung...

Dus wou ik dit retourneren...

Redcoon zegt op de website het volgende hierover :

"Wilt u uw aankoop retourneren? Als u tussen 18 november en 24 december een aankoop doet bij redcoon, krijgt u tot en met 7 januari 2015 bedenktijd. U kunt uw product gewoon retourneren, zonder opgave van reden naar het door ons aangegeven retouradres welke u ontvangt na schriftelijke aanmelding van uw retour. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, hebben wij van u een ondubbelzinnige schriftelijke verklaring (per post of e-mail) nodig, waarin u ons op de hoogte stelt van uw beslissing om de overeenkomst te herroepen. Pak het product slechts in die mate uit of gebruik het alleen voor zover dat nodig is om te beoordelen of u het wenst te behouden. Indien het redelijkerwijs mogelijk is het product retour te sturen in de originele productverpakking, is dit vereist voor terugname. Was het product bij ontvangst defect en/of beschadigd, en wilt u het daarom terugsturen? Dan is het belangrijk het mankement zo snel en specifiek mogelijk aan ons te melden.
•Heeft u een redcoon-account? Log u in en meld uw retournering zelf digitaal bij ons aan. In het overzicht van uw verzonden orders kunt u de retouraanvraag maken.
•Heeft u geen redcoon-account? Geef uw retouropdracht schriftelijk (via e-mail of post) door aan onze klantenservice, zodat we u zo snel en goed mogelijk van dienst kunnen zijn.

Let op, in onderstaande tekst staat de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen genoemd. Echter tussen 18 november en 24 december hanteren wij een langere bedenktijd t/m 7 januari 2015 i.v.m. verkeerd gekozen cadeaus tijdens de feestdagen."

Dus probeerde ik op 31 december hun klantendienst te bellen... Veel knopjes en dingetjes, ingesproken bandjes, wachten... En geld verliezen : na 12 min 43 sec uiteindelijk afgeduwd, want kost 0,17€/min... voor niks !!

Dan maar proberen te chatten : eerst kreeg ik bericht "dat het druk was", "u wordt zo dadelijk geholpen"... dan plots, zomaar uit het niets "omdat u niet meer antwoordt beschouwen we dit gesprek als beëindigd", waarop afgebroken werd !!

Dan maar mailen : ik stuurde een verklarende mail + vraag ivm retouradres op 31 december naar info@redcoon.be . Maar niks ontvangen...

Een tweede poging op 5 januari om te mailen : niks ontvangen...

Momenteel loopt de chat weer, waar ik al 48 minuten op aan het wachten ben... Dit is de log ervan tot nu toe :


"Lieven Taveirne (16:00:22)

Welkom bij onze Online Chat - U wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, wordt er door onze chat-medewerkers ook gebruik gemaakt van standaardteksten. Deze teksten geven antwoorden op veel gestelde vragen en/of opmerkingen en hierdoor kunnen wij u snel en correct beantwoorden. Op specifiekere vragen en/of opmerkingen zullen de chat-medewerkers u een gericht antwoord geven.

Medewerker (16:00:52)

Ik heb uw chatverzoek aangenomen

Medewerker (16:00:55)

Goedendag, waarmee kan ik u van dienst zijn?

Lieven Taveirne (16:01:17)

Geachte, graag vernam ik van u het retourneringsadres om iets terug te sturen aub

Medewerker (16:03:38)

Heeft u een moment geduld? Ik ga de informatie voor u opzoeken.

Lieven Taveirne (16:09:18)

Gevonden aub ?

Lieven Taveirne (16:14:54)

?

Lieven Taveirne (16:18:56)

Bent u daar nog ?

Lieven Taveirne (16:25:56)

Ik zit te wachten hoor...

Lieven Taveirne (16:32:27)

Half uur voorbij, niks gebeurd...

Lieven Taveirne (16:34:12)

Geachte, een standaard retourneringsadres bezorgen lijkt me een routinezaak, niet ?

Lieven Taveirne (16:39:40)

40 minuten sinds ik inlogde... Ik zit nog steeds op uw adres te wachten...

Lieven Taveirne (16:45:33)

Geachte, graag vernam ik van u het retourneringsadres om iets terug te sturen aub"

Kortom : het is ondertussen maandagavond 5 januari 2015, 16u55, en ondanks 2 chatpogingen, een telefonische poging van 12 minuten en 2 E-mails naar info@redcoon.be geraak ik nergens aan het retourneringsadres... Terwijl alles netjes thuis in de originele doos ligt te wachten...

Héél jammer, te betreuren...

O ja : order- en klantnummer :

Ordernummer: AUF-S-5074353

Hopelijk komt hier alsnog afdoende reactie op, want anders dien ik verder te kijken... Dit neigt naar het gevoel van "aan het lijntje houden"...

Met vriendelijke groeten,

Lieven Taveirne

LT
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

slechte afhandeling afspraken

Beoordeling 
 
6.0

nadat er een bestelling niet helemaal gegaan is zo als het als moeten zijn hadden ze mij beloofd om iets gratis te leveren . ik heb dit met de klanten service besproken en ze hebben mij mail gestuurd dat het allemaal geregeld is.
krijg nu beetje het gevoel ze zeggen maar wat want volgen klanten service is het product gewoon op voorraad . en de levering komt gewoon niet vind ongepast eerder leveringen gingen goed dus weet niet waar ze met bezig zijn daar maar gaat snel achteruit

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

redcoon op 22 December 2014

Beste Ron,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

ron op 23 December 2014

na dit mailtje kon het ineens wel binnen 3 uur had ik mail met de begin woorden goed nieuws het is verstuurd.
vraag mij af waarom eerst een mail en dan kan het wel ineens.

redcoon op 24 December 2014

Beste Ron,

Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost!

Wij wensen je veel plezier van je aankoop!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

belabberde klantenservice

Beoordeling 
 
6.0

Up side Down koel/vrieskast besteld.
Ruim binnen aangegeven levertijd bezorgd zonder beschadigingen aan verpakking. Oude koelkast conform afspraak retour.
Uitpakken doen ze niet. Dat mag je zelf doen.
Tot zo ver tevreden klant.
Maar dan blijkt na uitpakken en openen van de koelkastdeur de legschappen los in de deur te hangen. En hebben de binnenzijde van de deur als de groentenbak beschadigd.
Direct foto's gemaakt en opgestuurd naar de klantenservice. Twee dagen later pas antwoord vergezeld met een verzekering schade formulier. Ingevuld met foto's retour. Weer aantaldagen later bericht met een rma formulier. Welke bedoeld was voor een andere klant. Bericht terug met verzoek juiste rma formulier alsmede bevestiging gevraagd dat bij ophalen beschadigde koelkast er direct vervangende koelkast geleverd kan worden. Paar dagen later bericht terug dat dat niet mogelijk is. Eerst wordt beschadigde koelkast opgehaald daarna wordt pas een nieuwe besteld en geleverd. Direct terug geantwoord dat dat onacceptabel is en de verkoper voir vervangende koelkast moet zorgen tijdens de reparatie/garantie periode. Wacht nu op antwoord. Beetje van de zotte nom te veronderstellen dat een huishouden maar even een onbekende periode zonder koel/vrieskast moet doen. Dit terwijl o a. Consuwijzer.nl heel duidelijk aangeeft wat de verplichtingen van de verkopende partij is. Kortom redcoon staat Voor snel besteld en geleverd. Bij problemen kapoen ze wettelijke regels aan hun laars en laten klanten in de kou staan.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 15 September 2014

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Pieter op 16 September 2014

Standpunt Redcoon klanten service
Staat haaks op rechten en plichten bij koopovereenkomst https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is?cookie=ja.1410879476785-119104560
Inmiddels Redcoon in gebreken gesteld.
-----------------------------------
Subject: R000538470: Jouw e-mail aan redcoon

Beste ,

Hartelijk dank voor je e-mail.

Zoals in de onderstaande e-mail is aangegeven kunnen wij de nieuwe bestelling laten versturen als de retourzending is afgehaald.
Hiervoor hoef je niet te wachten totdat de retourzending bij ons terug is.

Als bijv. het artikel morgen bij je wordt afgehaald kunnen wij de nieuwe bestelling de volgende dag in zijn werking zetten.
De zending zal dan binnen 48 uur bij je worden afgeleverd.

Wij vernemen nog steeds graag een afhaaldatum.


Indien je verder nog vragen hebt neem dan contact op met onze klantenservice of reageer op deze e-mail.

Onze medewerkers helpen je graag!


Met vriendelijke groet,

Customer Service Representative

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Na meerdere keren zeer tevreden te zijn over Redcoon (heb hier in het verleden 8 keer eerder een product aangeschaft dit maal een grasmaaier bij gekocht die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Binnen 1 dag conform alle voorwaarden aangetekend geretourneerd. Na ruim een week telefonisch proberen te informeren wat de status van mijn retourzending was. Telefonisch onmogelijk bereikbaar. Er is continu 1 wachtende voor je en bij het invoeren van een terugbelverzoek wordt de verbinding verbroken. Chatsessies zijn van niet veel betere kwaliteit. Na aandringen eindelijk de toezegging gekregen dat alles zou zijn ontvangen en ik binnen 3 werkdagen mijn geld zou terugkrijgen. En ja hoor, na 3 werkdagen nog steeds niets gestort en een hieropvolgende chatsessie levert op dat de retourzending nooit is aangekomen (wat wel het geval is aldus Post NL). Weer een klassiek gevalletje kastje-naar-de-muur! Ik ben genezen en ga nooit meer shoppen bij Redcoon.

N
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

De website is helder, snel en de functies zijn goed genoeg om je weg te vinden. Het bestelproces werkt goed, maar vond ik niet soepel genoeg.
Ondanks het product netjes was verpakt en de factuur ook netjes was, vond ik de levertijd iets te lang, maar liefst 5 werkdagen. Dit komt omdat alles uit duitsland komt.
Mail beanwoorden duurt helaas ook meerdere werkdagen maar het antwoord was wel weer prima.
De prijs was top, nergens goedkoper te krijgen. De wat langere levertijd en de wat langere reactietijd van de klantenservice neem ik dan ook voor lief, ik snap wel dat ze het zo druk hebben met zon aanbieding (mede8er mediaspeler met 1tb disk, bijna 100 euro goedkoper dan de concurrent)

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 6
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: December 04, 2012)
Beoordeling 
 
8.0

Als ik elektronica zoek dan neem ik altijd een kijkje op Redcoon.nl. Redcoon is namelijk erg goedkoop en ze hebben een heel groot aanbod. Het is van oorsprong een Duits bedrijf maar Redcoon is ondertussen ook al vele jaren in Nederland een grote speler.

Waarvan ikzelf geen gebruik maak maar wat voor sommigen handig is, is dat je bij hen ook op afbetaling kan kopen.

KD
Was deze beoordeling nuttig? 2 12
Reageer op deze review

Redcoon

Beoordeling 
 
5.5

Slechte ervaring, ik zou zeggen: Redcoon ?, niet doen ! ROBOMOV robotmaaier twv € 865,-- besteld. Maaier werkt niet goed, gaat terug voor reparatie, maar na reparatie en 3 x gebruik, werkt de maaier weer niet. Omdat nieuwe maaier na reparatie dus niet werkt, is maaier met accessoires en hulpstukken teruggestuurd naar Redcoon omdat terugname van de maaier voor de hand lag. Redcoon wil echter nogmaals repareren, hetgeen juridisch juist is. Na 2e reparatie wordt maaier teruggestuurd maar noodzakelijke accessoires, hulpstukken en handboek ontbreken. Maaier en reparatie kunnen dus niet getest worden; na melding en enig zoekwerk bij Redcoon wordt medegedeeld dat de ontbrekende zaken niet zijn gevonden. Laatste boodschap: excuses voor het ongemak maar bewijs maar dat de genoemde zaken zijn meegestuurd, dan willen wij nog kijken wat de mogelijkheden zijn. Uiteraard is zoiets niet te bewijzen, er zijn geen foto's van de inhoud van de doos gemaakt, maar nu heb ik een waardeloos nieuw apparaat ( vergelijk: een fiets zonder ketting of een tent zonder stokken ) waarvan ik ook niet weet of het werkt. Ondanks uitvoerige, aantoonbare correspondentie na 3 maanden nog geen oplossing, dossier is blijkbaar gesloten. Sales is belangrijker dan aftersales c.q. service.

A
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Brian op 11 April 2015

Wat een ellende lees je hier allemaal! Ik zou toch nooit bestellen bij zo een webshop!

Reageer op deze review

retour

Beoordeling 
 
4.3

Dienst na verkoop is erbarmelijk.
Terugbetalen na retournering doen ze echt niet graag. Na 3 weken nog steeds geen cent terug gezien. Bij de klantendienst is men idd zeer vriendelijk, maar er wordt gewoon een ingestudeerd verhaaltje a.fgestoken, zonder resultaat. Op mails wordt er niet gereageerd.
Redcoon?? Nee dank u, voor mij nooit meer

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Redcoon op 05 Februari 2015

Beste maike,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review
101 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5 6

Wij zijn benieuwd naar jouw Redcoon ervaring

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Wat is uw ervaring met Redcoon? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Redcoon hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Redcoon reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
Elektronica
Merken
Redcoon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal