Redcoon reviews & ervaringen

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

103 Redcoon reviews

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
99 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5
Volgorde

service

(`Bijgewerkt: Oktober 19, 2015)
Beoordeling 
 
9.5

bij redcoon koel vries combinatie gekocht.
na 3weken flessen houder defect (oorzaak niet bekend)
contact opgenomen met klanten service via de chat (behandeld door de heer (medewerker) zeer netjes en correct behandeld.
fotos van het modelplaatje opgestuurd en een schade foto
na 3 dagen stond de besteldienst voor de deur met een nieuwe flessenhouder.
ook over de bestelling geen aan of opmerkingen alles prima geregeld
ik kan er alleen maar super tevreden over zijn
mijn dank hiervoor

j dackus

JD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

prima shop!

Beoordeling 
 
9.8

prima shop snelle levering en prima product

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Koffiezetapparaat Rowenta

Beoordeling 
 
9.8

Heb nog nooit zo een snelle en correcte aflevering meegemaakt. Zondag avond besteld en vandaag woensdag middag geleverd.
Ook de prijs is niet te evenaren !!!!!
Ben zeer tevreden over REDCOON;
Charlie

C
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.8

maandag 5 mei een afkortzaagmachine besteld. deze ontving ik op vrijdag 9 mei. doordat deze bij het uitpakken beschadigingen vertoonde heb ik zaterdag 10 mei meteen contact op genomen. deze kon terug gestuurd worden naar hun retour antwoordnummer, zodra deze binnen was zou ik hierover per mail bericht krijgen. volgens postnl track and trace zou deze dinsdag 13 mei afgeleverd moeten zijn.15 mei nog geen bericht dus maar contact op genomen, helaas moest de medewerker van redcoon mededelen dat deze nog niet is ontvangen en het meestal 5 dagen duurt. contact opgenomen met postnl, de medewerker kon aangeven dat deze is ontvangen door geadresseerde??? vandaag 19 mei nog geen bericht!!!!!. ben nu 14 dagen verder en nog niet het product dat ik op 5 mei besteld had. GOEDKOOP IS DUURKOOP, DAT BLIJKT WEL WEER!!!

R
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Vaak en veel elektronica besteld bij Redcoon, en nog nooit problemen gehad met levertijden of bezorgproblemen. Altijd netjes de goede spullen ontvangen, ik ben meer dan tevreden!

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

zeer tevreden

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 6

Stigu op 05 Juni 2014

U komt als internet trol over als u volle punten geeft en enkel positief nieuws brengt over een bedrijf waar ik, en ongeveer alle andere klanten niets dan last mee hebben.
Indien u het zo belangrijk vindt redcoon om mensen in te huren om u online reputatie toch nog het allure van een gepoetste hondendrol te geven kan u betere interenet trollen met 2 hersencellen inhuren om dit te verwezelijken.

H. Rengelink op 04 Augustus 2014

Leuke bijverdienste zeker???????????

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.3

De website is helder, snel en de functies zijn goed genoeg om je weg te vinden. Het bestelproces werkt goed, maar vond ik niet soepel genoeg.
Ondanks het product netjes was verpakt en de factuur ook netjes was, vond ik de levertijd iets te lang, maar liefst 5 werkdagen. Dit komt omdat alles uit duitsland komt.
Mail beanwoorden duurt helaas ook meerdere werkdagen maar het antwoord was wel weer prima.
De prijs was top, nergens goedkoper te krijgen. De wat langere levertijd en de wat langere reactietijd van de klantenservice neem ik dan ook voor lief, ik snap wel dat ze het zo druk hebben met zon aanbieding (mede8er mediaspeler met 1tb disk, bijna 100 euro goedkoper dan de concurrent)

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 6
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Ik heb bij Redcoon al eens een camera lens gekocht en deze was zonder probleem bij geleverd. Nu kocht ik bij Redcoon een laptop voor het nieuwe schooljaar en wederom was Redcoon de goedkoopste. Ondanks het feit dat ze zeggen dat het verzonden wordt als je voor een bepaald uur besteld is dit bij mij steeds anders. Verzending verwerkt de dag na bestelling, dan stond ie 3 dagen in de verzendafdeling (waarvan een feestdag) toen hij dan verzonden werd stond ie wel de dag erna aangegeven als verzonden. Misschien iets om rekening mee te houden. Verder ben ik erg tevreden over Redcoon.

PF
Was deze beoordeling nuttig? 1 5
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: December 04, 2012)
Beoordeling 
 
8.0

Als ik elektronica zoek dan neem ik altijd een kijkje op Redcoon.nl. Redcoon is namelijk erg goedkoop en ze hebben een heel groot aanbod. Het is van oorsprong een Duits bedrijf maar Redcoon is ondertussen ook al vele jaren in Nederland een grote speler.

Waarvan ikzelf geen gebruik maak maar wat voor sommigen handig is, is dat je bij hen ook op afbetaling kan kopen.

KD
Was deze beoordeling nuttig? 2 12
Reageer op deze review

Redcoon levert niet

Beoordeling 
 
4.5

Ik had een folder van redcoon ontvangen met op de voorpagina een Samsung TV de UE48J6400
Levertijd 72 uur
op zondag besteld en betaald
na de bevestiging gebeld omdat ik nog geen mail van verzending had gehad.
Die dag zouden ze binnenkomen en afhankelijk van hoe laat dezelfde dag of anders de volgende dag ter verzending aangeboden worden.
Woensdag avond nog niets gehoord toen een chat verbinding om opheldering gevraagd.
Hier kreeg ik te horen dat ze er niet zijn, dat je of moest afwachten, annuleren of een eenvoudiger model voor dezelfde prijs, Deze medewerker gaf ook aan dat de levering van 14 november ze er ook al niet bij zaten.
Heb de levering geannuleerd en na 2 dagen geld terug ontvangen.

Ik denk dat het gewoon een lokkertje is en dat ze hopen dat je dan een alternatief neemt.
Redcoon was snel bereikbaar zowel telefonisch als via Chat maar levert alleen niet wat ze aanbieden.

Zal Redcoon niet gauw aanbevelen .

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 07 December 2015

Beste Hans,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen jou mening op prijs.
De folderactie van de Samsung UE48J6400 is heel erg goed ontvangen bij onze klanten. Hierdoor bleek de vraag groter dan het aanbod.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld. Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Om al onze klanten mee te kunnen laten genieten van deze actieprijs hebben wij dit product direct bestelt bij onze leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Onze excuses voor het ontstane ongemak. Uit je bericht begrijpen wij dat je je bestelling inmiddels hebt geannuleerd en de terugbetaling in ontvangst hebt mogen nemen.

Wij hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Hans op 26 December 2015

Mooi diplomatiek antwoord, maar je koopt er niets voor.

Ben verder gaan kijken op Alexandrium daar zit oa de mediamarkt en bcc en foto klein.
omdat Mediamarkt bij hetzelfde concern zit als redcoon ben ik daar maar niet heengegaan.

bij foto klein het beste advies en een scherpere prijs als redcoon gekregen voor de ue48ju7000.
en OP VOORRAAD gelijk meegenomen en zeer tevreden.

Gemiste kans voor redcoon ( en nu ook mediamarkt ) wij zijn een gezin met 4 kinderen rond de 20 hebben de afgelopen 3 maanden 2 48+ led tv's gekocht een 3 samsungs s6 een playstation 4 en verschillende huishoudelijke aparaten 2 wasmachines en 2 drogers enz enz omdat de kinderen op zichzelf gaan. (meeste media markt )

Wij zullen niet zo snel meer hier kopen en ga me nu afmelden voor de nieuwsbrief.

Reageer op deze review

Schandalig !

Beoordeling 
 
5.0

AUF-R-3578902
Hallo

Toen ik een cd-speler Yamaha S300 zilver bestelde bij jullie stond er op uw site ca 2 dagen levertijd
nadat de bestelling geplaatst was stond er ineens 14 levertijd
toen heb ik mn geld teruggevraagd en netjes ontvangen
waarna ineens de levertijd weer 2 dagen was en ik alsnog de bestelling plaatste
maar kreeg dagen later bericht dat de betaling mislukt was
ik heb de 26ste okt. alsnog geld overgemaakt voor een cd speler
maar ik hoor , zelfs na 2 emails naar jullie toe,helemaal niets van meer van jullie.
wanneer ik dit allemaal had geweten had ik de cd speler toch elders besteld

gr.Chris

C
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Chris op 30 Oktober 2015

Ik heb inmiddels mijn bestelling definitief ingetrokken en ben er helemaal klaar mee !

redcoon op 02 November 2015

Beste Chris,

Ik lees dat je ontevreden bent, bedankt dat je dit op deze manier aan ons kenbaar hebt gemaakt.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

De terugbetaling van het aankoopbedrag is inmiddels verwerkt en zal binnen enkele dagen zichtbaar zijn op jouw rekening.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

slecht service met een kleine +je

Beoordeling 
 
5.0

Redcoon beweert dat ze een 48 uurs service hebben. Niet dus, na 6 dagen nog niks gehoord.. Na heel lang chatten/bellen/mailen na de verstreken 48 uur Na vele verbinding verbroken( op telefoon en chat) eindelijk echt contact.
3x een ander verhaal; uitverkocht, is verzonden, is helemaal niet verzonden !
Als antwoord; wat raar u had een berichtje moeten hebben van uitverkocht/verzonden............ smoesjes dus.
op de terugbel service en mail via klantenservice word niet gereageerd.
Eindelijk op dag 6 een vriendelijke mevrouw (A) aan de telefoon, en ik kon de bestelling annuleren en de volgende dag was het geld al terug gestort ( dit is het + puntje). Beste mensen bedenk nog eens heel goed voor je bij Redcoon besteld, zie ook de andere recensies. Ik ben zwaar teleurgesteld in redcoon en zal er geen zaken meer mee doen.

H
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 22 Oktober 2015

Beste H,

Allereerst onze welgemeende excuses. Bedankt voor je feedback hierin!
Vervelend om te horen dat het contact met onze klantenservice op deze wijze is verlopen. Uit je bericht begrijpen wij dat je bestelling niet zoals gebruikelijk is verlopen. Graag zouden wij de situatie alsnog voor je na willen gaan.

Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens hiervoor. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Onduidelijkheid over levertijd en zeer slecht bereikbare klantenservice

Beoordeling 
 
4.3

Onlangs (inmiddels ruim twee weken geleden) op Redcoon een Bosch afzuigkap besteld. Levertijd indicatie was 48 uur maar vanwege de feestdagen al rekening gehouden met drukte en wellicht iets langere levertijd. De volgende dag werd de order onder het lijstje met verzonden orders geplaatst dus alles leek vlot te verlopen. Helaas bleek dit niet het geval, ik ontving geen verzend bevestiging of track& trace nummer dus ben iets verder gaan kijken en kwam erachter dat de orderstatus "Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling." was, hoe dat rechtvaardigd om de order onder het kopje verzonden te scharen is mij onduidelijk. Ik heb vervolgens een week gewacht omdat ik niet onmiddelijk haast had en zoals eerder gezegd al rekening had gehouden met extra levertijd zo vlak voor de feestdagen maar na een week begon ik me toch wel te ergeren. Vervolgens een mail gestuurd, welke de volgende dag keurig werd beantwoord met excuses en toezegging dat er een opdracht naar het magazijn was gestuurd om tot verzending over te gaan. Dit is nu echter inmiddels twee werkdagen (een week, met de kerst er tussen) geleden en de status is onveranderd. Ik heb het artikel in de eerste week van januari toch echt nodig dus heb getracht de klantendienst te bellen, maar krijg steevast geen gehoor. Tevens heb ik de chat functie geprobeerd maar daar sta ik inmiddels ook al ruim een half uur in de wacht zonder indicatie hoe lang dit nog gaat duren. Toen ik vervolgens een mail van Redcoon zag met het verzoek een recensie te schrijven en mijn ervaringen met mijn nieuwe product te delen ging ik daar dus ook graga op in, bij deze....

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Jasper op 30 December 2014

Update: inmiddels na lang wachten via de chat doorgedrongen tot de klantenservice en men heeft nogmaals contact gehad met het magazijn. Verwachting van Redcoon is dat het nu binnen een week in orde komt. Niet het antwoord wat ik graag wilde horen maar we zullen zien.

Redcoon op 31 December 2014

Beste Jasper,

Hartelijk dank voor je review. En onze excuses voor deze vervelende situatie.

De levertijd die je noemt is langer dan gebruikelijk. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Top!

Beoordeling 
 
8.8

Ik heb de Nexus 5 van LG besteld op dinsdag 26 augustus.
Na het lezen van enkele reviews werd ik ongerust, maar dit was nergens voor nodig.
Gemakkelijke bestelling, levering zoals beloofd ( 1-2 werkdagen na de bestelling )!
Op vrijdag 29 augustus ontving ik dan ook zonder problemen mijn nieuwe gsm.
+ Topprijs (goedkoopst van alle sites) !

F
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.8

Wacht op retour smartphone die haperingen vertoonde.
Super dat er een klachten formulier gemaakt word en gecodeerd word aan het product.
Als deze opgestuurd word daar meteen alles duidelijk is.
Bestelling product snel opgestuurd en scherpe prijs verhouding met anderen!
Bij aanmelding defect / retour reparatie & ontvangst een erg goede mededeling service via mailing.
Internet geeft snel een afstand gevoel tot firma's die Redcoon zorgvuldig klein maakt op die wijze.
Hopelijk ontvang ik mijn smartphone eerdaags en is de reparatie service door derden(Fabrikant neem ik aan) zorgvuldig verholpen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

12 mei Led tv besteld, volgende dag geleverd, vond het beeld toch te klein, contact opgenomen met Redcoon,terugsturen
geen probleem.
Grotere besteld en betaald, mail ontvangen dat de tv bij hun was binnen gekomen en wachten op de nieuwe tv.
Na 1 week contact op genomen via de chat,direct contact en men ging het uitzoeken, na 15 minuten kreeg ik te horen dat deze Led tv een andere prijs had gekregen, men vroeg om mijn bankgegevens, krijg toch €80,00 teruggestort.
De volgende dag de nieuwe binnen gekregen.

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.8

Ik zag veel klachten voorbij komen bv bij klachten.nl over bezorgen enz. Ik kan mij in die klachten niet vinden, alles is keurig bezorgd. Helaas niet binnen die 48 uur, daar zou Redcoon een aanpassing kunnen doen op de website. Ik had mijn bestelling (AEG wasmachine) afgelopen zondag geplaatst en vandaag 17 okt bezorgd gekregen. De service dat men op de hoogte wordt gebracht van de bezorg data en de tijd is niet verkeerd, alleen wat kort dag, dan wordt het voor de klant erg lastig om iets te regelen. Wellicht kunnen ze hier een andere oplossing voor vinden. Ook zag ik iets staan dat iemand vermoed een 2de hands product geleverd te hebben gekregen, nou daar is Media markt ook goed in dus.........

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
3.3

Door Isabelle 19-9-2013
Ik had een tv besteld via Redcoon er stond 1 a 2 dagen levertijd. Volgende dag informeer ik even via de chat, blijkbaar was mijn betaling nog niet aangekomen (dit was met Mastercard) dit was vanwege fraude controle. En ik vroeg ook of alles in orde was met het product, dat ik het zeker op tijd zou hebben? Ja alles was in orde.

Ik werk bij de bank en vond dit een rare uitleg (de uitleg van de Mastercard). Ik bel dus naar Mastercard en hier zeggen ze nee het geld staat klaar Redcoon kan het gewoon nemen alles is in orde.

Ik wil dit nog eens navragen maar na uren wachten geen reactie op de chat dus ik bel maar eens, hier zeggen ze dat het geld is aangekomen alles is in orde. Okay super ik verkoop mijn tv die thuis staat dezelfde avond met een gerust hart.

De volgende dag krijg ik een mail met daarin 'uw bestelling is geannuleerd het product is er niet meer'. Ik bel dus en zeg ja op de site staat direct leverbaar! Ja sorry dit is een fout. Ik zo okay en die andere smart tv dan (een iets duurdere versie) is die er? Ja binnen enkele dagen komt die bij hen aan. Ik vroeg dan hoe kan dit nu er staat op de site direct leverbaar? Neen zegt die meneer en hij kijkt het eens na, tijdje later oh ja dit is een fout. Ik koop mijn tv ergerns anders nu en hoop dat ik mijn geld snel terug heb. Niet meer dus voor mij.

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Martin op 04 November 2013

Zopas ook een bestelling geannuleerd, had een reflex fototoestel besteld die bestond uit een set nml.toestel, lens, geheugenkaart en draagtas. Er kwam maar geen schot in de zaak, de geheugenkaart was blijkbaar de reden. Ik vroeg om de set met een ander geheugenkaart op te sturen en er was een prijsverschil van 1.20 die gingen ze zo laten.
Mijn nieuw bestelorder was echter totaal veranderd, andere tas en tal van dingen die ik niet gevraagd had. Ik heb dan alles geannuleerd. Geen vertrouwen in redcoon

Reageer op deze review

leugens

Beoordeling 
 
2.8

een autoradio besteld,. zou binnen 2 dagen geleverd worden.
Uiteraard betaal je eerst,..
Om dan na een dag de laconieke mail te krijgen dat het product niet op voorraad is!
Hoe slordig is dat dat dit niet effe gemeld kan wordne op de site!!
nu staat er dat product niet meer beschikbaar is!!
En bedankt redcoon,. u red mijn kerstdagen niet,.
ik wens mijn geld terug !!

YV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 24 December 2015

Beste Y van dijk,

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Koop vaatwasser

Beoordeling 
 
8.3

Snelle levering en netjes op afgesproken tijd afgeleverd. Vind dat echt een dikke plus. Wat jammer is. Is dat bij de vaatwasser geen Nederlandse handleiding zit dus dat is wat lastig. Via bosch is deze ook niet te verkrijgen want dit product is niet voor Nederland bedoelt. Heb wel een handleiding gekregen van een soort gelijke vaatwasser, via bosch.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
99 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4 5

Wij zijn benieuwd naar jouw Redcoon ervaring

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Wat is uw ervaring met Redcoon? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Redcoon hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Redcoon reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
Elektronica
Merken
Redcoon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal