Redcoon reviews & ervaringen

www.redcoon.nl
 
4.4 (103)
Redcoon

103 Redcoon reviews

 
(8)
 
(8)
 
(21)
 
(35)
 
(35)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
35 resultaten - getoond 1 - 20
1 2
Volgorde

Geen geld retour

Beoordeling 
 
1.0

Ik heb bij Redcoon een koelkast besteld, voor 4 uur besteld, volgende dag in huis. Aangezien ik op woensdag na 4 uur heb besteld, verwachtte ik de koelkast op vrijdag. Helaas niks, maandag werd ik gebeld door de leverancier van Redcoon om een afsprak te maken voor levering. Dit plan ik op woensdag, naar mijn idee 5 dagen te laat, maar goed. Op woensdag verschijnt er weer geen koelkast. Aan het einde van de dag bel ik zelf met de leverancier. Nu blijkt dat ze de koelkast helemaal niet ontvangen hebben van Redcoon. Dus Redcoon zelf maar gebeld, Diana van de klantenservice weet ook niet zo goed waar de koelkast gebleven is ... ze gaat het uitzoeken en neemt contact met me op ... zegt ze.
De leverancier maakt inmiddels een nieuwe afspraak voor levering op vrijdag.
Je raadt het al, ook op vrijdag geen koelkast. Weer een belletje naar Redcoon en nu blijkt de koelkast helemaal niet eens meer op voorraad te zijn geweest.
Bestelling maar meteen geannuleerd. Ik kreeg een mail dat ik mijn rekeningnummer moest sturen om het geld terug te storten. Ok ,,, ik heb het geld aan jullie overgemaakt, maar jullie hebben mijn nummer niet meer? Maar goed, Gemaild.
Nu ben ik 2 weken verder en heb nog geen cent terug gezien, Daarnaast reageren ze ook niet op mijn mails en via de klantenservice chat krijg ik het volgende te horen: Jordy: Laatste update hierover is dat mijn collega de aanvraag van de terugbetaling heeft doorgezet naar het hoofd van de service afdeling om deze naar u terug te storten. Deze heeft het nu voor u in behandeling.
Op de vraag of hij wat concreter kon zijn, kreeg ik geen antwoord. Ook de naam van het hoofd van de service afdeling krijg ik niet.
Waardeloos bedrijf en wat mij betreft gewoon ronduit crimineel ook.

DH
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Beroerde service

Service 
 
1.0

Twee jaar en een paar dagen geleden een router gekocht en is nu defect. Ik word naar de fabrikant verwezen of kan de router opsturen maar dan zijn er kosten aan verbonden en weten ze nog niet of het gaat werken. Bovendien is het lastig werken zonder een (vervangende) router. Ik heb aangeboden een nieuwe te willen kopen (en geen goedkope) en dan een tegemoetkoming te willen zien. Redcoon blijft bij zoek het uit met de leverancier of stuur het op (en dan heb ik nog steeds geen internet). Wat een beroerde service!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 01 Februari 2016

Beste Arno,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Wij hebben je bericht ook via andere kanalen mogen ontvangen. Via deze kanalen zal je een terugkoppeling ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

wel geld aannemen, niet leveren

Beoordeling 
 
2.3

De belofte op de website bij het product over levering de volgende dag indien voor 20u besteld (ik heb om 3u smiddags besteld) wordt niet nagekomen zonder enige uitleg of toelichting. Ook op email wordt niet gereageerd. Erg vervelend als je erop rekent, beloftes niet betrouwbaar blijken en men vervolgens niets van zich laat horen. Je geld nemen ze wel meteen aan.

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Redcoon op 31 December 2015

Beste Ri,

Erg vervelend om te vernemen dat je bestelling een vertraging heeft opgelopen.
Wij hebben je klacht ook via een andere kanalen mogen ontvangen.
De situatie zijn wij voor je nagegaan. Hiervan wordt je per e-mail op de hoogte gebracht.

Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Rick op 31 December 2015

EDIT
Na bovenstaande berichten heeft redcoon op coulante wijze een tegemoetkoming aangeboden in de vorm van een tegoedbon. Ik ben tevreden over de wijze waarop men hierop gereageerd heeft.

Reageer op deze review

leugens

Beoordeling 
 
2.8

een autoradio besteld,. zou binnen 2 dagen geleverd worden.
Uiteraard betaal je eerst,..
Om dan na een dag de laconieke mail te krijgen dat het product niet op voorraad is!
Hoe slordig is dat dat dit niet effe gemeld kan wordne op de site!!
nu staat er dat product niet meer beschikbaar is!!
En bedankt redcoon,. u red mijn kerstdagen niet,.
ik wens mijn geld terug !!

YV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 24 December 2015

Beste Y van dijk,

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van jouw bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan jou als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Wij begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is onze excuses voor het ongemak.

Graag ontvang ik jouw redcoon bestelgegevens zodat ik jouw klacht kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!


Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
2.5

Ik heb een hele slechte ervaring met Redcoon. Mijn zending werd in 2 gesplitst en bij de 2e zending waren ze ineens mijn leveradres kwijt, vervolg is dat het pakketje verkeerd werd verzonden, ik moet zelf bellen voor ze uitzoeken waar het pakketje gebleven is en voor dat het weer naar mij verzonden wordt. 20-11 heb ik de bestelling geplaatst, het is nu 2-12 en ik wacht nogsteeds op mijn bestelling!

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

redcoon op 02 December 2015

Beste Angela,

Wij hebben via meerdere kanalen je bericht ontvangen, bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt. We stellen je mening op prijs.

Om in onzekerheid te moeten wachten is niet fijn. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht verder kan onderzoeken en oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Reageer op deze review

Redcoon weigert mij garantie

Service 
 
1.0

Ik heb via tweakers op deze site mijn monitor uitgezocht, een mooie asus. Bijna 2 jaar later ontdek ik een klein groepje dode pixels. Asus gebeld, De monitor zat nog binnen hun 3jaar garantie dus ze zouden hem komen ophalen en een nieuwe meteen afgeven. Na het RMA verzoek te hebben ingediend belt asus terug. Nu wordt het leuk...

Redcoon blijkt de monitor in Duitsland te hebben ingekocht dus Asus.nl wilde niets voor mij doen. Redcoon na wat aandringen (eerst wimpelde ze me af met een lulverhaal pixels alleen 6 maanden garantie krijgen) mocht ik de monitor opsturen. Dit kwam erg slecht uit want ik gebruik de pc elke dag. Ik heb een paar weken gewacht en opnieuw contact opgenomen omdat ik de pc nu net 2 weken kan missen.

Krijg ik doodleuk te horen dat nu de garantie is verlopen. Wat is dit voor onzin!? Ik heb ten eerste via Asus nog 1 vol jaar garantie en ik heb de schade en het RMA verzoek netjes afgehandeld binnen de garantie periode. Ik kon de monitor alleen niet meteen missen.

Alleen omdat Redcoon zijn producten via het buitenland invoert zit ik nu met een defecte monitor en wil niemand mij helpen. IK HEB GEWOON NOG 1 JAAR GARANTIE!!! Als je volgens de nederlandse wet geholpen wil worden bestel dan niets bij redcoon!!!

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 27 November 2015

Beste D_Nijmegen,

Wat jammer dat je een negatieve ervaring met ons hebt gehad, bedankt voor jouw review hierover.
Via andere kanalen hebben wij je klacht ook mogen ontvangen, bedankt hiervoor.
Wij gaan je klacht intern verder behandeling nemen. Hiervan ontvang je per e-mail een terugkoppeling van.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Dramatische service

Beoordeling 
 
2.3

Super slechte service van hun bij de bestelling van een Bosch vaatwasser.
Het artikel was direct leverbaar volgens de site, maar kreeg 'm uiteindelijk na 2 weken pas binnen.
Daarnaast had ik installatieservice erbij besteld, maar bij aflevering zeiden de bezorgers dat ze inbouwapparatuur niet installeerden. Ik heb dus niets gekregen voor deze service en Redcoon wil ook niet eens mijn geld hiervoor teruggeven! Echt een slechte service, laatste keer dat ik hier ooit iets bestel.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 13 Oktober 2015

Beste David,

We vinden het erg vervelend dat u een negatieve ervaring heeft gehad over de bezorging van uw bestelling, onze excuses hiervoor.
Uw klacht hebben wij ook via andere kanalen mogen ontvangen.

Helaas was uw product op het moment van bestelling niet op voorraad, hierdoor moest u wachten op de binnenkomst vanuit de leverancier.
Hiervan heeft u helaas geen berichtgeving van ontvangen, onze excuses hiervoor.

Wij vinden het erg vervelend dat uw bezorging een dag vertraging heeft opgelopen door een interne fout bij onze vervoerder.
Dit gaan wij intern verder bespreken om onze service te optimaliseren.

De topservice die u heeft aangeschaft bij de inbouwvaatwasser heeft enkele voorwaarden. Deze zijn terug te vinden op onze site, via de onderstaande link; http://redcoon-nl-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/533/session/L3RpbWUvMTQ0NDY2MjE5MC9zaWQvYTR5SWNNeW0=

Helaas valt onder de topservice niet het inbouwen van apparatuur. Dit proberen wij zo duidelijk mogelijk te vermelden op onze site, om teleurstelling te voorkomen. De topservice behoort door de vervoerder dan ook uitgevoerd te worden voor zover mogelijk bij dit artikel. Vanuit de vervoerder begrepen wij dat het artikel helaas ook niet is uitgepakt.

Wij begrijpen dat de vertraging en de verloop van uw bestelling erg vervelend is geweest. Graag willen wij u voor het ontstane ongemak een compensatie aanbieden. Meer informatie hierover vindt u in de zojuist verstuurde e-mail.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

AVOID THIS SHOP

Beoordeling 
 
1.3

We have bought a Canon Camera from redcoon.nl that had a sever defect and could not be used. We returned the item. The customer service refused to proceed to a refund sent the item for repair instead. We haven't seen the item for ages of course. They should have replaced the items or refunded, as any vendor would do for a faulty item. They refer instead to the small lines of the terms and conditions that are probably very detrimental to the customers. This is the reason why we shop on Amazon...to avoid this hassle in case of problem.
Avoid this shop if you want to avoid issues.

B
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 14 September 2015

Dear Beauregard,

Sorry to hear you are disappointed about our service. We have also received your complaint through other channels.

We understand that it is very unfortunate when your product doesn’t work as usual. We would like to solve this problem for you.
Your complaint about this product is reported to us almost 2 months after you had received this.
In this case we can’t give you an refund or an exchange.
We can help you with an repair request to solve the problem.

In the following link you will find more information about this;
http://redcoon-nl-nl.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/556

When the repaircenter has finished your repair. You will receive an confirmation mail and this will be send to you.


Best regards,

Thalia
On behalf of redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Slecht bedrijf!

Beoordeling 
 
1.0

Slecht bedrijf. TV besteld die helemaal niet leverbaar blijkt (fout van Redcoon!) en vervolgens pas bij de derde (!) toezegging ons geld terug ontvangen zodat we TV ergens anders konden bestellen.
Koop hier niet!

KV
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 07 September 2015

Beste Karlijn Verberne,

Bedankt dat je via deze weg contact met ons opneemt, we stellen je mening op prijs.
Jammer om te vernemen dat je ervaring met ons op deze manier is verlopen.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer de levertijd van je bestelling wordt uitgesteld.
Wij geven indicatieve levertijden aan op onze website. Uiteraard proberen wij de levertijden zo realistisch mogelijk weer te geven om zo teleurstelling te voorkomen.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Graag wil ik je vragen je redcoon bestelgegevens aan me toe te sturen zodat ik je klacht verder kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Karlijn Verberne op 08 September 2015

Beste Thalia,

Het product was, zoals beschreven, helemaal niet meer leverbaar. De bestelling werd vanuit uw bedrijf geannuleerd.
De klacht hoeft nu echt niet meer opgepakt te worden, daar heb ik uw bedrijf al 3 keer de kans voor gegeven.

Reageer op deze review

Levertijd klopt niet

Beoordeling 
 
2.8

Ik heb een autoradio besteld omdat de oude autoradio stuk was gegaan, natuurlijk net voor ik op vakantie ga.

Levering binnen 48 stond erbij, dat was prima, want ik zou pas over 3 dagen vertrekken.

Levering stond op:
'Uw opdracht bevindt zich in de verzendafdeling'

Dus ik denk; prima! Wordt vandaag nog verzonden, keurig binnen de afgesproken tijd.

Niet dus, staat 3 dagen later nog op dezelfde status. En ik kan zonder autoradio op reis, want ik heb al betaald. Zéér slecht!

Er wordt dus ook niet even een mailtje gestuurd dat er vertraging is opgetreden.

E
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

zeer slechte service

Beoordeling 
 
2.3

zeer slechte service. Koelkast na jaar stuk. Klantenservice stapelt fout op fout, is meldingen kwijt, gebruikt verkeerde gegevens en zelfs een verkeerd ophaaladres. Eindeloze reeks telefoontjes en emails maar er gebeurt niets en steeds weer zijn de gegevens niet in orde. Zonder verdere info wordt uiteindelijk na weken de koelkast opgehaald. Dan weer niets... Uiteindelijk na ruim een maand een nieuwe. De goedkopere prijs is alle ellende niet waard.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Redcoon Prutsbedrijf

Beoordeling 
 
2.5

Fout op fout. Te lang verhaal om helemaal op te schrijven.
Weet wel dat de spullen ergens in oost europa worden klaargezet en verstuurd. Communicatie onderling is wellicht hierdoor waardeloos met alle gevolgen van dien. Interne communicatie is waardeloos. Terug gestuurde kapotte bbq gewoon weer terug gekregen, precies dezelfde! Medewerkers hebben geen idee hoe ze met klachten om moeten gaan. Managers komen met standaard "oplossingen". Voorbeeld: Ik geef aan nooit meer iets bij Redcoon te kopen. Krijg ik een mail terug dat ik 5 euro korting krijg op de volgende aankoop... Voor mij was Redcoon 1 malig. Moet trouwens nog steeds op mijn geld wachten.

TW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

service van Redcoon

Service 
 
1.0

Ik had een telefoon besteld en krijg er één die de nederlandse taal niet ondersteund. Dus gebruik gemaakt van het recht van retourneren en vervolgens begint het gelazer. Eerst wordt beweert dat ze het retour pakketje niet hebben ontvangen. Op de trackservice van post.nl gezien dat aflevering reeds 1 dag later is gebeurd en een kopie van het recu doorgemailed.. Vervolgens weer een tijd niets gehoord. Krijg nu ineens een bericht dat het apparaat is ontvangen vanuit het externe Repair Center en weer wordt opgestuurd. Weer verzocht om terugbetaling maar nog steeds niets ontvangen.
Hopeloze service. Ik bestel er nooit meer.

TJ
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Redcoon op 15 Mei 2015

Beste T. Jansen,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

We vinden het erg vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Onze excuses hiervoor. Om onze service te kunnen verbeteren ontvang ik graag je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken en naar tevredenheid kan oplossen. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Redcoon op 22 Mei 2015

Beste T.Jansen,

Wij hebben je klacht ook via een ander kanaal mogen ontvangen.
Het probleem is inmiddels voor je opgelost.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ontstaande ongemak!

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Verschrikkelijk slechte service

Beoordeling 
 
2.8

Bij Redcoon een televisie besteld. Op de website stond beschreven dat de tv een ingebouwde WiFi zou hebben. Dit is dus niet het geval. Werd van het kastje naar de muur gestuurd en er word geen oplossing aangeboden. Op mails word niet geantwoord!
Inmiddels vier weken verder en nog geen oplossing, krijg geen retourformulieren opgestuurd maar er word ook geen oplossing aangeboden.
Ze laten het hierbij bellen niet terug en mailen niet terug. Verschrikkelijk bedrijf met een ontzettende slechte service!

S
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

zeeer slechte service aftersales

Beoordeling 
 
2.0

Daar gaan we dan!!!
Op 25 September Go pro camera gekocht, volgens de site op voorraad. Meteen ook maar geheugenkaartje erbij besteld, gaat in een moeite door dacht ik. Not, bericht gekregen van deellevering omdat het een groot en klein pakket betrof, geheugenkaartje na 4 dagen ontvangen. 5 dagen later nog geen bericht over de Go pro camera, ik dacht laten we eens informeren betreft levering van de camera. In de tussen liggende periode voor ruim 200,00 euro aan accessoires gekocht voor de camera. Klantenservice aan de lijn, vehaal gedaan en werd in de wacht gezet, enkele minuten later kreeg ik de volgende mededeling. Produkt is niet meer op voorraad, word ook niet meer geleverd. Is dus mooi, in 9 dagen geen reactie meer ontvangen, berichtgeving deellevering was dus niet waar. Naleveren ging niet, produkt was en kwam niet meer op voorraad. 200,00 euro aan accessoires gekocht.......en nu was mijn vraag. Ze gingen kijken wat ze konden betekenen. Dag erop netjes bericht dat ze niets konden betekenen, helaas. Verzoek ingediend voor terug betaling, werd meteen in orde gemaakt zeiden ze. NOT, 6 dagen later weer gebeld, als antwoord kreeg ik dat de Paypal betaling niet was verwerkt.......dus wel, was netjes op tijd verwerkt. Maar goed het zou alsnog binnen 5 dagen terug betaald worden. NOT, niets gezien, wederom gebeld, maar ze begrepen er niets meer van. Jjaja lekker makelijk, gelukkig via Paypal betaald. Claim ingediend, paypal de zaak opgelost. Althans, ook Paypal hebben ze toegezegd dat ze de betaling zouden verrichten. Ben nu 7 weken verder, zit nog op mojn terug betaling te wachten......... Dus mensen Redcoon.........voor mij nooit meer...............!!!

KL
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Redcoon op 04 November 2014

Beste Kees loots,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar reviews@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Redcoon op 13 November 2014

Beste Kees Loots,

Helaas hebben wij naar aanleiding van je review geen reactie meer van je mogen ontvangen.
Wij gaan ervanuit dat je voldoende geholpen bent en het probleem voor je is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Kees loots op 13 November 2014

Yeeees, na uiteindelijk bijna 9 weken op mijn geld te hebben moeten wachten...en met medewerking van Paypal eindelijk een deel terug gekregen van mijn aankoop die door Redcoon nooit geleverd is. Helaas geen vergoeding van verzending, en toeslag van Paypal betaling. Ondanks dat Redcoon het gekochte produkt NOOIT heeft geleverd. Kosten voor mij als koper ongeveer 20,00euro, moemen ze oplossen bij Redcoon. 3x hoeraaaa voor Redcoon. Dus mensen, als je van je geld af wilt weet je nu waar je hierbij automatisch word geholpen.......REDCOON

Redcoon op 13 November 2014

Beste Kees,

Alsnog ontvangen wij graag je bestelgegevens zodat we het voor je kunnen nakijken.

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare -Team

Kees Loots op 14 November 2014

Beste klantenservice/Webcare,

Nu vragen jullie mij om gegevens betreft de order, ik heb 9 WEKEN overal achteraan moeten lopen.
Nu geef je als bevestiging aan dat ik wederom GEGEVENS moet maillen, zoek het nu eens een keer zelf uit.
Volgens mij is dit de taak van een klantenservice/Webcare.................TOCH!!!

Tip, levering betrof een GoPro camera 3+ black edition (adventure) en een opslag kaartje van 32gb.

kees loots op 15 November 2014

Nou mensen, heb dus alsnog de nodige info verstuurd waar men naar vroeg, koste me wederom ruim een uur om alles in elkaar te zetten. Hoop dat er nog wat uitkomt, zodat ik alsnog het verschil terug krijg wat mij door nalatenschap van Redcoon gekost heeft...........

Ik heb het even rechtsreeks verstuurd naar Reviews/Redcoon om ze even de kans te geven............waar ze om vragen!
Mocht het resultaat niet de nodige bevrediging geven, post ik het alsnog en overweeg om het via de consumentenbod of bijv. de rijdende rechter of gelijkwaardig programma als Tros/radar aan te kaarten........." word vervolgd "

Reageer op deze review

Beroerde klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Beste Thalia,

Zoals gisteren door mij aan jullie is medegedeeld is dat prima als jullie in de tussenliggende periode van afhalen en levering, a 48 uur, voor een alternatief zorgdragen waar de bederfelijke levensmiddelen in bewaard kunnen worden.
Echter dat doen jullie niet want dat vinden jullie mijn probleem.

Inmiddels is een klacht ingediend bij Thuiswinkel.org.

P
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Pieter op 01 Oktober 2014

Update:

Vandaag bericht van Redcoon ontvangen. Standpunt Redcoon blijft eerst ophalen daarna pas nieuwe koel/vrieskast bestellen en leveren. Met opmerking van het webcare team dat 14 dagen bedenktijd inmiddels is verstreken en koel/vrieskast daarom niet meer retour gestuurd kan worden en alleen reparatie rest. Ook bij reparatie wordt geen oplossing geboden waar de aan bederfelijkheid onderhevige levensmiddelen in de tussenliggende periode bewaard moeten worden.
Voorwat betreft bedenktijd van 14 dagen is van toepassing als het aangeschafte product niet aan je verwachting voldoet, ongeacht beschadiging o.i.d. Redcoon doet daarmee geloven dat retour sturen van een product niet meer mogelijk is. Redcoon vergist zich daarin. De wetgeving is daar duidelijk in. De klant heeft recht op een deugdelijk product. De klant heeft recht op vervanging/reparatie binnen redelijke termijn zonder dat daarbij ernstige overlast voor de klant ontstaat. Als de verkopende partij niet aan deze richtlijnen voldoet kan en mag de klant de verkoop overeenkomst ontbinden en/of reparatie eisen waar de kosten betaald dienen te worden door de verkopende partij. Deze wetgeving dient niet verward te worden met de 14 dagen wettelijke bedenktijd. Kort weergegeven de wettelijke 14 dagen bedenktijd is voor als je spijt hebt van de aankoop omdat het niet aan je verwachting voldeed.
Wanneer het product ondeugdelijk is, hetzij door beschadiging bij levering en of kapot gaat bij normaal gebruik, geldt het reparatie en of ontbindings-recht. Deze periode kent geen wettelijke eindtijd.

Redcoon is dus te verstaan gegeven om binnen gestelde termijn een oplossing te bieden die geen ernstige overlast veroorzaakt, BW7:21,3 Mocht Redcoon daarin niet slagen zal op kosten van Redcoon een derde partij ingeschakeld worden teneinde mijn probleem zonder ernstige overlast te verhelpen.

maarten op 26 Oktober 2014

Waar staat in de wet dat er geen overlast voor de klant mag zijn?... dat staat er namelijk niet.
Ze hoeven geen alternatief te bieden omdat jij zogenaamd niet zonder koelkast kan.

ontbindingsrecht heb je pas als de webwinkel in gebreke blijft. Tot die tijd mogen ze zelf kiezen om te repareren.
De tijd die een product meegaat moet redelijk zijn. Hier zal je jurusprudentie op moeten nakijken. Maar zal in de orde van 3 tot 5 jaar liggen...

Als je de wet citeerd en gebruikt doe het dan goed, azijnpissers voegen niets toe...

Pieter op 26 Oktober 2014

Dag Maarten,

Het plaatsen van beledigende scheldwoorden voegt niets toe. Ik zal me niet op uw nivo verlagen.

Je vraag waar in de wet staat "Waar staat in de wet dat er geen overlast voor de klant mag zijn?... " is vermeld in mijn bovenstaande review met de verwijzing naar BW7:21,3 http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
Daarin staat: "De verkoper is verplicht om, mede gelet op de aard van de zaak en op het bijzondere gebruik van de zaak dat bij de overeenkomst is voorzien, binnen een redelijke termijn en zonder ernstige overlast voor de koper, zijn in lid 1 bedoelde verplichtingen na te komen."

In lid 1 staat:
"Beantwoordt het afgeleverde niet aan de overeenkomst, dan kan de koper eisen:
A. aflevering van het ontbrekende;
B. herstel van de afgeleverde zaak, mits de verkoper hieraan redelijkerwijs kan voldoen;
C. vervanging van de afgeleverde zaak, tenzij de afwijking van het overeengekomen te gering is om dit te rechtvaardigen, dan wel de zaak na het tijdstip dat de koper redelijkerwijze met ongedaanmaking rekening moet houden, teniet of achteruit is gegaan doordat hij niet als een zorgvuldig schuldenaar voor het behoud ervan heeft gezorgd."

In onderhavig geval van een koel/vrieskast ligt het bijzonder gebruik van de zaak in koelen en vriezen van producten langer te bewaren die aan bederf onderhevig zijn. De overlast ontstaat als de klant voor een langere periode zonder een dergelijk product moet stellen de verkopende partij wordt dus door Burgerlijk Wetboek 7 artikel 21 lid 3 verplicht de overlast te beperken zonder ernstige gevolgen voor de klant. Dit kan de verkoper doen door het vervangende artikel bij levering om te wisselen of de klant te voorzien van een tijdelijke oplossing.

Tot op heden nog geen vervanging en of reparatie door Redcoon geregeld. Wettelijke regels worden met voeten overschreden.

Reageer op deze review

slechte ervaringen

Beoordeling 
 
2.0

De aflevering en de chat modus is beneden alle pijl

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Redcoon op 16 September 2014

Beste J.J. Kock,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Vervelend dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Graag ontvang ik je redcoon bestelgegevens zodat ik je klacht kan onderzoeken. Deze kun je e-mailen naar feedback@redcoon.nl

Met vriendelijke groet,

Thalia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

Slechte service en levering

Beoordeling 
 
2.3

Weken geleden een e-reader bestelt die volgens de website op voorraad was en dan een week later een mail krijgen dat het niet op voorraad is en volgende week binnen komt daarna weer een mail krijgen dat het een week later binnen komt en daarna gewoon weer een mail met uitstelling dat het een week later komt! En dit is al de tweede keer dat het bij een bestelling gebeurd. Geen reactie van de service desk echt de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt

GD
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

redcoon op 09 September 2014

Beste Geert de Krijger,

Hartelijk dank voor je bericht. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Ook via klachtenkompas hebben wij je klacht ontvangen en beantwoord.

Wanneer een artikel niet op voorraad is, bestellen wij dit product bij de leverancier.
Er wordt dan een datum afgesproken waarop de nieuwe voorraad verwacht wordt, deze datum wordt ook aan u als consument gecommuniceerd.
Het kan helaas voorkomen dat een leverancier deze datum niet kan waarmaken wegens diversen mogelijke redenen. Bijvoorbeeld wanneer de vraag groter is dan het aanbod.

Zodra deze informatie bij ons bekend is wordt je direct via e-mail hiervan op de hoogte gesteld met daarbij een nieuwe verwachte binnenkomst datum.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

redcoon keislechte service !!!!!!!!

Beoordeling 
 
2.5

Bij de laptop stond vermeld in voorraad, dwz binnen 48 uur geleverd, maar heb spijtig genoeg 10 dagen moeten wachten.
Dan het tweede : ik had graag een factuur voor garantie gehad, maar na drie mails naar redcoon te hebben gestuurd, nog steeds geen antwoord en natuurlijk ook geen factuur. Redcoon antwoordt gewoon niet op je mails.
Telefoon nemen ze ook niet op, of minstens een half uur betaald wachten en dan wordt je van de lijn gesmeten (0,17 euro/min)
conclusie : spijtig, maar slechte service.
Denk goed na voor je hier besteld.

P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Saskia op 03 September 2014

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je review. Je mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons!

Wij hebben je review ook via ons contactformulier op de site ontvangen.
De factuur hebben wij inmiddels aan je verzonden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Saskia
Namens het redcoon Webcare-Team

Reageer op deze review

kapotte av reciever van redcoon

Beoordeling 
 
2.0

Begin 2014 een Onkyo av reciever gekocht.
Deze kwam stuk aan. Opgestuurd voor reparatie.
Duurde 4 weken voor hij terug was en klacht was niet verholpen.

Weer opgestuurd en een film van 10 minuten gemaakt om te laten zien dat mijn reciever geen geluid produceert.
Nu een onderdeel vervangen zeggen ze.
Apparaat was weer 4 weken weg en er zitten allemaal krassen op EN de koeling is nu stuk.

Weer gebeld en Met patric van de velden overeengekomen dat product retouwe word genomen en word bekenen of ik het geld terug krijg of een vervangend product uit de webshop.

Krijg ik te horen toen ze het product terug hadden dat ze toch weer gaan opsturen voor reparatie.

Nu ben ik dus het apparaat al 3 maanden kwijt en heb nog steeds geen oplossing.

Vaak zijn ze net een paar euro goedkoper als concurrenten, maar daar krijg je dan ook een hele slechte service voor terug.
Koop hier nooit wat, is het niet waard!

W
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review
35 resultaten - getoond 1 - 20
1 2

Wij zijn benieuwd naar jouw Redcoon ervaring

BELANGRIJK: Redcoon bestaat als webwinkel sinds eind oktober 2016 niet meer. Vergelijkbare, goed beoordeelde webwinkels op Reviewspot zijn onder andere Cool Blue en Bol.com

Redcoon is een van Europa’s grootste online retailers voor (consumenten) elektronica. Redcoon heeft een enorm assortiment wat bestaat uit o.a. tv's, desktops, laptops, tablets, computeraccessoires, digitale camera's, camcorders, hifi-aparatuur & home cinema producten, klein- & groothuishoudelijke artikelen. Redcoon heeft praktisch alle andere groepen elektronicaproducten ook te koop op Redcoon.nl. Mocht u hen niet slagen dan kunt u electronica shop Bobshop of online shop Bax Shop ook overwegen.

Redcoon service:

De medewerkers van Redcoon helpen je graag via de telefoon, via de gratis chat functie of via e-mail. Heeft u positieve of juist negatieve ervaringen met Redcoon? Deel uw Redcoon.nl reviews online!

Wat is uw ervaring met Redcoon? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Redcoon hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Redcoon reviews lezen.

Telefoonnummer: -

Algemene informatie

Verzendkosten
-
Levertijd
onbekend
Productgroepen
Elektronica
Merken
Redcoon
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
Ideal