Details van de beoordeling

Actie hunt Wordt beoordeeld door redactie
Actiehunt
Entertainment & ontspanning

Levert codes welke niet werken en geld terug is een dramav

Beoordeling 
 
2.8

Bestelling voor Windows 10 Pro geplaatst, was erg goedkoop, en licentiecode binnen korte tijd toegestuurd. De volgende dag de computer geïnstalleerd met Windows 10 Pro, maar de code werkt niet (activatie lukt niet, omdat de code geblokkeerd zou zijn bij Microsoft). Het lijkt er wel op dat er illegale codes verstuurd worden, is ook een zeer kort mailtje met 'dit is de licentiecode', zonder certificaat van echtheid.

Uiteindelijk maar ergens anders besteld, daar wel direct een werkende code gekregen.

Klacht 's avonds op de dag van Windows installatie ingediend, wel snelle reactie, maar niet datgene waar ik op gehoopt had. Het zou bij de groothandel nagevraagd worden wat de reden is van het probleem. Eind van de volgende dag nog geen antwoord, ondanks dat ik de PC waar de licentie voor bedoeld was, die dag uitgeleverd moest worden. Dit was niet mogelijk doordat Windows niet geactiveerd kon worden.

Update:
Uiteindelijk aan Actiehunt gevraagd om terugbetaling van het bestelbedrag, omdat ik ergens anders al een wel werkende code heb aangeschaft, hierop kreeg ik als reactie dat dit niet wordt gedaan totdat onderzoek moest uitwijzen dat de geleverde code foutief was. Ik kan daar niet op wachten, Actiehunt levert een ondeugdelijk product, dat moet niet mijn probleem worden. Ik heb foto's toegestuurd waarin duidelijk aangegeven is dat de code door de activeringsserver geblokkeerd is, dit moet voldoende bewijs zijn dat deze niet werkt.

Nu ben ik dus mijn geld kwijt voor een een code waar ik niks mee kan, en moet ik maar afwachten hoe lang het gaat duren totdat ik dit terug krijg.

Hier koop ik in ieder geval niks meer.

AB
Was deze beoordeling nuttig? 0 3
Reageer op deze review