Nadat ik van een speeltje dat ik bij ChristineLeDuc had gekocht de batterijtjes er bij moest kopen, ben ik onderweg het kapje met daarin het schakelaartje verloren. Stom natuurlijk:
Met ChristineLeDuc gemaild; sturen ze mij gratis gelijk een nieuw exemplaar op: inclusief de batterijtjes!!
Geweldige service en klantvriendelijkheid noem ik dat: Ga vooral zo door, dan houd je mij (en hopelijk ook anderen) tot je tevreden klantenkring.
Net mijn bestelling binnen gadverdamme wat stinkt dat rubber!
Niet normaal en dat voor een speeltje!!!
Christine le Duc op 16 November 2016
Hallo Marion,
Het kan voorkomen dat er een laagje, dat bij de productie is gebruikt, op het rubber zit. Hierdoor kan het stinken. We raden je aan het artikel met water en/of toycleaner te wassen en daarna nog even te luchten.
Groetjes,
Tessa
Webcare Team
Nadine op 07 Januari 2018
Wat voor merk was dat?
De webshop is echt ontzettend traag. Ik had een lingeriesetje besteld wat echt niet mooi zat, vervolgens teruggestuurd. Moest er zelf achteraan gaan om te achterhalen of de zending binnen was gekomen, pas toen ik vertelde dat ik een verzendbewijs had werd het pakket op miraculeuze wijze ineens gevonden bij Christine le Duc. Ook de terugbetaling duurde ruim 2 weken. Dit moet toch allemaal sneller kunnen?
Naar aanleiding van de aantrekkelijke aanbieding van een gratis elektronica geschenk bij je bestelling, tot drie keer toe wat besteld in de hoop op een mooi gratis elektronicageschenk. Drie keer teleurgesteld geworden met een koptelefoon die alles behalve kwaliteit is plus alle producten terug kunnen sturen, omdat het niet paste. Los van dit laatste zou je dus zeggen dat je dus alleen een gratis flutkoptelefoon er gratis bij kunt krijgen ipv een prachtige telefoon, televisie oid. Ik ben er erg door geirriteerd.
Christine le Duc op 07 Januari 2016
Beste,
Wij vinden het heel jammer om te lezen dat het gratis elektronicageschenk niet aan jouw verwachtingen voldoet.
Graag verwijzen wij naar de voorwaarden die altijd onderaan de nieuwsbrief terug te vinden zijn: http://bit.ly/1PLyYFU
Hierin staat duidelijk uitgelegd op welke wijze de diverse geschenken toegekend worden.
Hopelijk is een en ander hiermee duidelijk.
Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc
Onze ervaring om online lingerie te bestellen valt ons zwaar tegen. Al verschillende keren gehad dat de maat niet overeenkomt, maar wat het ergste is dat zelf tijdens het passen van alles kapot gaat en gebeurt dit niet tijdens het passen dan is het wel stuk na 1x dragen
Christine le Duc op 21 September 2015
Beste,
Artikelen die niet passen of niet bevallen mogen natuurlijk altijd geretourneerd worden, indien deze hygiënisch en origineel verpakt zijn.
Zou je je contactgegevens door willen geven aan onlineserviceteam@service.christineleduc.com? Graag kijken we of we iets voor je kunnen betekenen met betrekking tot de lingerie die kapot is.
Groetjes,
Tessa
Webcare Christine le Duc
Dinsdag ochtend een bestelling geplaatst, zou die zelfde dag geleverd kunnen worden maar maximaal 2 dagen. Donderdag nog niks ontvangen, na lezen op de site en dan staat er dan pas opeens dat het met nieuwe klanten een dag langer langer kan duren. Vrijdag nog niks ontvangen, pakket kan ik ook niet traceren op dhl dus gebeld ( wat 1 euro kost). Krijg dan te horen dat ik t pas volgende week kan verwachten, wanneer geen idee. Lekkere service als er op de site staat dat als je het vóór valentijnsdag wil ontvangen je tot donderdagavond kon bestellen. Klopt dus helemaal niks van.
Cristine Le duc besodemieterd de boel!
Nu gaf ze weer zogenaamd een Lovetoy weg, erop gereageerd maar je hoort helemaal miks meer!
Geen wonder dat ze zoveel reclame maken op tv omdat ze andedrs niemand meer in de winkels krijgen!!!
Christine le Duc op 11 Januari 2016
Beste Marion,
Het klopt dat wij een love toy weggeven via een Facebook-actie. Vandaag hebben wij dan ook de winnaar van deze actie gekozen. Ondanks dat wij jouw reactie daadwerkelijk voorbij hebben zien komen, is de keuze hierbij op iemand anders gevallen. Wie weet de volgende keer meer geluk?
Groeten,
Martin
Webcare Christine le Duc
MARION SIEBEN op 11 Januari 2016
Ja, zo,n reactie had ik wel verwacht stelle oplichters!
Mensen lekker maken met jullie acties, maar nakomen ho maar!
ik zal jullie zeker bekendmaken bij kenissen ach laat ook maar jullie kunnen binnenkort zowiezo beter alle tenten dichtgooien!!!
Christine le duc komt alleen maar met onzin extra's ..
Elke keer bij besteding blablabla , kun je 5-sterren producten ontvangen ..
Tot 2 keer toe heb ik 2 goedkope plastic dingen ontvangen waarvan je ook zelf voor batterijen moet zorgen ..
Ik ken betere sites , waar alles geleverd word zoals beloofd
Christine le Duc op 04 September 2015
Beste Nona,
Allereerst willen we je bedanken voor jouw bestelling.
We vinden het echter heel jammer dat je niet tevreden bent met onze geschenken.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om jouw gegevens - klantnummer en/of emailadres - door te sturen naar onlineserviceteam@service.christineleduc.com?
We zien jouw berichtje tegemoet!
Groeten,
Martin
Online Service Team Christine le Duc
Op een site een leuke aanbieding voor een gratis toy twv 99 euro bij een besteding van.20 euro. Kreeg het wel netjes Op tijd bezorgd,alleen was de toy twv 99€ een goedkoop prut ding . Erg jammer hoor . Christine le duc , leuke producten en.goede service, maar trap nooit in hun gekke aanbiedingen waarbij dingen beloofd worden. Verder een goede winkel
Mvg
19 januari een dekbed besteld die op de site als leverbaar stond, deze besteld voor een verjaardag van een vriendin.
Nu na 4 telefoontjes en 4x hoop te hebben gehad dat het binnen zou komen die week, nog steeds geen dekbed!! Het is nu 23 maart en zijn dik 2 maanden verder!! Er word telkens beloofd dat mijn dekbed binnen komt maar niks!
De laatste keer dat ik belde kreeg ik iemand aan de lijn die me vertelde dat haar collega nooit had mogen zeggen dat het dekbed er was want deze was niet leverbaar. Nu vertelde die mevrouw dat hij afgelopen week bezorgd zou worden en niks!
Mijn vader wacht daarbij al langer op zijn handdoeken.
Bestel er maar nooit wat!!
Helaas heb ik al deze waarschuwingen en negatieve beoordelingen te laat gelezen alvorens ik een bestelling had geplaatst.
Bestelling gedaan in juli 2018, op 1 artikel na alles retour gedaan in augustus. CLD stelt dat zij 25 aug 2018 hebben terugbetaald, maar dit is tot op heden niet gebeurd. In de maanden augustus en september 2018 omstreeks 10x gebeld en bewijs gevraagd van deze terugbetaling. Ik zie slechts de afschrijving van de bestelling. Ondanks alle beloftes heb ik nooit enige reactie gehad. Vervolgens een ingebrekestelling verstuurd, ook hierop geen antwoord.
Eind december 2018 voor de laatste keer gebeld dat als ik niets zou horen voor de volgende ochtend, ik de zaak zou neerleggen bij het incassokantoor. Zoals verwacht de volgende ochtend niets gehoord en een paar dagen later heb ik inderdaad de zaak bij het incassokantoor neergelegd. Op alle sommaties en berichten van dit kantoor kwam geen antwoord, waardoor het incassokantoor mij berichtte of ik toestemming gaf om met de zaak een dagvaardingsprocedure te starten (oftewel, naar de rechter). Ik heb vervolgens CLD nog eenmaal gebeld (8 feb jl.) of ze daadwerkelijk de zaak zo op de spits willen laten lopen omdat de zaak zo duidelijk is dat er niet terug is betaald. Mij werd gevraagd een mailtje te sturen (dat heb ik dezelfde dag nog gedaan), zodat men het ging uitzoeken. Tot op heden nog niets gehoord.
Ik begrijp niet waarom de service zo belabberd is. Het is zo vervelend dat ik al een half jaar op mijn geld moet wachten en er niets wordt ondernomen en reacties uitblijven. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn verhaal hier op te schrijven en mensen te waarschuwen. Mijn vertrouwen in CLD is volledig weg.
Factuurnummer: C183017226.
G. op 13 Februari 2019
Verder wil ik mijn retourgeld + de 25 euro (groupon-bon) + rente terug, totaal € 129,75 teruggestort zien (op de rekening van het incassokantoor), alsmede de incassokosten € 78,65. Totaal: € 208,40.
G. op 13 Februari 2019
Ik wil het retourgeld + 25 euro (groupon-bon) + rente (totaal: 129,75) teruggestort zien op de bankrekening van het incassokantoor, alsmede de incassokosten a €78,65, totaal dus €208,40. Indien niet dit totale bedrag naar hen overgemaakt wordt zal hier alsnog een procedure tegen gestart worden.
G. op 26 Februari 2019
Inmiddels is na flink wat getouwtrek de vordering door CLD betaald aan het ingeschakelde incassokantoor. Ikzelf heb geen enkele reactie gehad nog enig mailtje met excuses. Jammer!