Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

bedonderd

Beoordeling 
 
4.0

Na een aantal bestellingen kreeg ik een mail met daarin dat ik bij de gelukkige 5 hoorde en dat ik een a-merk prijs had gewonnen, netjes een kadertje met 5 namen en dat ik er stond. Eronder een mooie foto van een tablet, smartphone, digitale camera enz.

Deze prijs kon ik bijbestellen met een bestelling vanaf 20,- al een beetje vreemd maar goed.

Vandaag kreeg ik mijn bestelling (netjes volgende dag) en ik doe de doos open en een prachtig doosje met zogenaamde "grundig" oordoppen blinken me tegemoet. Erg teleurstellend natuurlijk en ik voel me uiteraard ook nog eens bedrogen. Misschien een beetje naïef geweest maar op zon manier bedrogen worden verwacht je bij pop-up reclames bij youtube, facebook etc en zeker niet bij een grote firma.

Afijn, na de teleurstelling de klantenservice gebeld om toch mijn beklag en teleurstelling te doen en de desbetreffende madame doet vrij ongeïnteresseerd en blijft herhalen dat dat dus in de kleine lettertjes staat en dat de eerste 5 klanten in heel europa de grote prijs gekregen zouden hebben. Waarop mijn vraag was:,, dus wat was niet de gelukkige 5 maar de gelukkige 500.000?? Waarop de ongeïnteresseerde madame toch moest toegeven dat dat inderdaad waar was.

Erg jammer en ik schiet er niks mee op, ik zal er niet gauw meer wat bestellen want als je al op zon manier bedonderd wordt laat staan met de kwaliteit etc van de produkten die ze leveren...

R
Was deze beoordeling nuttig? 9 0
Reageer op deze review