Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

Zeer onbeschofte medewerkster

(`Bijgewerkt: Maart 03, 2016)

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 29 Februari 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar onlineserviceteam@service.pabo.nl, zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review