Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

Geen prettige communicatie

Beoordeling 
 
4.0

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

GH
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pabo.nl op 01 November 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review