Details van de beoordeling

pabo.nl
Erotiek Webshops

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op onlineserviceteam@service.pabo.nl

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review