Details van de beoordeling

Christine le Duc
Erotiek Webshops

Zeer slechte service

Beoordeling 
 
1.3

Al meerdere malen heb ik bestellingen geplaatst bij christine le duc (vooral kleding), veelal bij de leuke en aantrekkelijke acties die ze zeer regelmatig uitvoeren. Een ding kan ik je vertellen, trap er vooral niet in. Leuke acties maar flut uitvoering hiervan, tevens is de kwaliteit van de kleren vaak ook erg jammer en zien ze er op de foto altijd 100 keer beter uit (net of het een ander kledingstuk is).

Goed, de acties, vaak leuke acties waarbij je gratis spullen krijgt, er wordt je een mooie beauty case beloofd, of een cadeau ter waarde van 150 of meer e.d. nou goed vaak genoeg hier bestellingen gedaan en wat krijg je, een flut koffetje met troep er in of een cadeaubond voor de 2de persoon gratis (maar je moet wel eerst 200 euro voor 1 persoon per overnachting dokken) en dat noemen ze dan een cadeau van 150 euro... Zeer teleurstellend zeker aangezien ze meerdere ceadeaus aangeven op de site, maar naar onderzoekt blijkt dat na 9 mensen te hebben gesproken die allemaal met deze actie mee deden deze allemaal de flutbon voor 2de persoon gratis kregen, doorgestoken kaart dus.

Wanneer je hier dan een klacht over indient krijg je een flut antwoord dat je beter de toekeningsvoorwaarden moet lezen, ik op onderzoek uit, raad eens, geen toekenningsvoorwaarden te vinden!!!! Wanneer je dus nogmaals mailt dat deze niet te vinden zijn krijg je gewoon geen antwoord meer!

D
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review