PABO.NL

www.pabo.nl
 
5.0 (43)

43 PABO.NL reviews

 
(8)
 
(8)
 
(4)
 
(9)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
51 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3
Volgorde

Werk

Beoordeling 
 
2.3

Ik werk zelf bij pabo het is hier een grote rotzooi vooral bij HR en de klantenservice wij zeggen de volgende dag in huis maar wij sparen de pakketjes 2 dagen op want dat scheeld op de verzendkosten ik ben super blij dat ik hier over 3 weken niet meer voor deze oplichters werk

I
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Pabo heeft mij bedrogen

Beoordeling 
 
2.5

Ik had voor 130 euro een bestelling geplaatst net voordat Pabo failliet werd verklaard. Ik heb de bestelling nooit ontvangen. Wel heb ik het geld uiteindelijk teruggekregen, maar niet dankzij Pabo.

Eerst heb ik meerdere e-mails gestuurd naar klantenservice@pabo.nl, maar zelfs na bijna een maand heb ik nog steeds geen reactie gehad.

Toen keek ik op mijn PayPal account. Ik had via PayPal betaald met mijn credit card. Nadat ik op mijn betaling aan Pabo had zag ik dat er rechtsonder op de pagina een optie was genaamd "Een probleem melden". Als je daarop drukt kun je als type probleem "Ik heb het object dat ik heb gekocht niet ontvangen" aangeven. Daarna krijg je gelegenheid om een bericht te schrijven. Ik heb gewoon uitgelegd dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen en dat ik meerdere malen contact heb gezocht met Pabo om hier verheldering over te krijgen.

Zodra je de melding hebt verstuurd begint er een proces waarbij ze antwoord proberen te krijgen van Pabo (volgens mij ook via klantenservice@pabo.nl). Waarschijnlijk wordt de inbox van dit adres niet meer gecontroleerd. Hoe dan ook, na ongeveer twee weken had Pabo niet gereageerd op PayPal's melding en zo doende is mijn geld teruggestort op mijn credit card rekening.

Ik spoor iedereen aan om hetzelfde te ondernemen, hoe klein het bedrag ook was dat je vergoed bent. Pabo heeft geen recht op ons geld als zei hun deel van de transactie niet na zijn gekomen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

oplichters

Wat een oplichters zeg!
ik wacht nu al vanaf 21 juni op mijn bestelling..is nu 9 juli.
Als ik bel zit ik 30 minuten aan de telefoon om om de 5 seconden weer dezelfde chick te horen dat ik mijn klantnummer bij de hand moet hebben. En niemand persoonlijk gesproken.Had al een mail gestuurd..ook geen antwoord op.
Ik wil mijn geld terug en bestel nooooit meer wat bij deze oplichters,en dan lees ik hier ook nog allemaal slechte ervaringen bah.

K
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Jacco op 09 Juli 2019

Pabo is vandaag officieel failliet verklaart. Ik ben bang dat je naar je geld kan fluiten:
https://www.ad.nl/economie/erotiekbedrijf-pabo-opnieuw-failliet~a94e4a93/

ontevreden klant. op 10 Juli 2019

Ik heb een bestelling geplaatst op 20 juni ook gelijk per IDEAL overgemaakt en nog steeds niet ontvangen.Op 2 juli een mail gestuurd en ook nog steeds geen antwoord.
Ik heb ook inderdaad al een paar maal geprobeerd om telefonisch met ze in contact te komen maar inderdaad zit je maar te wachten ,hoor je steeds dat je je klantnummer bij de hand moet houden en er gebeurd niets.
Je bent minuten en veel irritatie,s verder en er gebeurd helemaal niets.
Misschien dat ze nog eens goed na gaan denken en de mensen die niet de bestelling ontvangen hebben en wel betaald hebben hun het geld terug overmaken.
Een zeer ontevreden klant.

Raoul op 15 Augustus 2019

Pabo is failliet en heeft daarom mijn bestelling van 130 euro niet verstuurd en ook geen geld teruggegeven. Ik heb uiteindelijk wel mijn geld teruggekregen door aan PayPal (waarmee ik had betaald) te melden dat ik mijn bestelling niet heb binnengekregen door middel van de "Een probleem melden" knop bij de gegevens van mijn betaling in mijn PayPal account. Dit kan een paar weken duren, maar voor mij heeft dit dus gewerkt.

Reageer op deze review

Discreet? Niet dus

Levering 
 
1.0

Er werd een open doos bij de buren afgeven. Zij konden zo kijken wat erin zat. Lekker is dat. Er zat wel een stropje plakband over de doos, maar had geen enkele kleefkracht. Er zat ook geen extra vulling in de doos. Pabo besteed nauwelijks aandacht aan het inpakken. Geen logo op de doos is echt iets anders dan zorgvuldig omgaan met bestelde waren. Discreet is ook iets anders dan anoniem. Helaas heeft pabo daar geen enkele boodschap aan.

B
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Waarschuwing! Absoluut niet bestellen bij deze webshop. Ze leveren niet en je moet er tig keer achteraan mailen om je bestelling te annuleren. Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van en ook geen geld terug. Tip voor anderen gedupeerden dien een klacht in bij Thuiswinkel.

V
Was deze beoordeling nuttig? 10 2
Reageer op deze review

Onprofessionele organisatie

Beoordeling 
 
3.0

Door de onverwacht lange levertijd van een product had ik besloten het product te annuleren.
Ondanks e-mail correspondentie en telefonisch contact wacht ik nog steeds op teruggave van mijn geld. Inmiddels zijn we 4 weken verder. Het is voor mij de laatste keer dat ik iets bij de organisatie heb besteld.

K
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review

Oplichters!

Beoordeling 
 
1.8

Heel slechte ervaring!
Eerst besteld met keuze erbij om achteraf te betallen. Na 8 dagen nog steeds geen mail dat het verstuurd is, heb via de mail gevraagd om bestelling te annuleren was het gewoon geanuleerd. Toen was het vanwege “verhuising”.. maand later andere bestelling geplaatst en gelijk betaald via İdeal, 10 dagen later was het steeds niet verzonden. Ik heb mail gestuurd dat ik wil het dan anuleren en geld terug- krijg ik reactie dat het staat al verzendklaar en kan niet meer geanuleerd worden.. Na 5 dagen steeds geen mail dat het verzonden is, heb ik ze gebeld - hoor ik dezelfde verhal?! - het staat verzendklaar en annuleren niet mogelijk en ze zijn niet op de hoogte waneer ik het krijg , duurt langer vanwege verhuising. Wtf?! Als het staat in de doos klaar open het maar weer en ik wil mijn geld terug! Op de mails reageren ze niet meer, geen paket en geen geld terug dus

K
Was deze beoordeling nuttig? 8 0

Gerard op 23 Augustus 2018

Klopt...het zijn stelletje oplichters.
Ik heb mijn bestelling geannuleerd en bij sommige online bedrijven krijg je je geld binnen 3 dagen terug maar bij Pabo ? Ik moet smeken al 4 weken lang en nog heb ik mijn geld niet terug. Niets bestellen bij deze oplichters mensen.

Reageer op deze review

Wacht al weken op mijn bestelling

Ik heb 3 weken geleden iets besteld. Na een week kreeg ik een gtrack and trace zodat ik het pakket kon volgen was mijn pakket ineens uit de route genomen en terug gestuurd. Nu weer een week verder nog steeds niets gehoord. Ben bang dat ik niets meer krijg en mag hopen ooit mijn geld terug te krijgen gezien de reacties die ik nu helaas te laat op het web zie. Voortaan toch maar eerst wat onderzoek doen naar de reviews.

E
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review

niet werken product en zelf oplossen en uitzoeken

Beoordeling 
 
6.0

Ik heb iets besteld bij Pabo. Het bestellen ging snel.
Eerste pakket kwam binnen en toen bleek dat er niet alles in zat en dat er een nalevering kwam.
Hier eerder totaal niet over geinformeerd. Het andere kwam pas 14 dagen laten binnen waarschijnlijk.
Uiteindelijk toch ontvangen na 1 week maar blijkt het product niet goed te werken.
Bel je de klantenservice en dan moet je het opsturen, moet het bekeken worden en dan word er bepaald of je een nieuwe krijgt of je geld terug. Blijkbaar kan dit nog al even duren zei de klantenservice.

Slecht dat ik een hoop moeite moet doen over een product wat hun defect opsturen.
Dat vind ik nog niet het ergste. Maar moet waarschijnlijk ook nog 2 weken wachten op mijn product.
Echt heel slecht dit. Ik raad anderen af om hier iets te kopen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Pabo op 16 Februari 2018

Beste Kim,

Het spijt ons dat je een defect item hebt ontvangen. Onze klantenservice vraagt inderdaad om defecte artikelen aan ons terug te sturen. Op die manier kunnen wij controleren of dit artikel inderdaad defect is en dit wordt dan ook als zodanig doorgegeven aan onze leverancier. Dit doen wij ter verbetering van onze producten. Omdat dit hygiënische artikelen betreft, dienen we hier op deze manier mee om te gaan. Blijkt het artikel niet kapot te zijn, dan kunnen wij dit onmogelijk terug in de voorraad boeken om het door te verkopen.
Als je nog vragen of opmerkingen hebt, kun je deze uiteraard stellen via onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,
Monique
Webcare Team

roger.huygens1@telenet.be op 20 Juli 2018

heb-maar-helft-van-bestelling-ontvangen-maar-heb-wel-alles-betaald-heb-al-10-keeer-gebeld-altyd-wachten-in-gesprek-komt-myn-2-deel-nu-nog

Reageer op deze review

Verkeerde bestelling slechte afhandeling

Beoordeling 
 
4.0

Vandaag pakket opgehaald met 2 bestelde producten althans dat was de bedoeling. Er zat 1 besteld product in en het andere bestelde product (twv 41.99) niet. In plaats daarvan een dvd voor mannen die van mannen houden. Gebeld met de klantenservice. Konden niets betekenen dan dvd terug sturen. Als zij hem ontvangen hebben sturen ze het juiste product. Jammer dat wij nu moeite moeten doen en langer wachten zonder enige compensatie.

S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 11 Oktober 2017

Beste Suzanne,

We vragen je vriendelijk contact op te nemen via onlineserviceteam@service.pabo.nl, graag kijken we dan na of we hierin nog iets voor je kunnen betekenen.

Groetjes,
Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

slecht leveren, niet luisteren

Beoordeling 
 
3.0

Via vakantieveiling.nl een kortingsbonnetje gekocht, mezelf over de drempel gezet en een speeltje voor mezelf besteld. Af laten leveren bij een DHL-parcel oppikpunt want thuis laten afleveren leek me niet zo'n goed idee. Tot zo ver zo goed. Netjes bericht dat het pakketje was verzonden en werd ook mooi op tijd afgeleverd. Pakje opgehaald, er bleek iets in te zitten wat ik niet had besteld. Melding gedaan en pakje terugsturen. Dat kan anoniem volgens de website. Niet dus, het DHL-parcelpunt wil alle details. Waar moet het naar toe en wie ben ik. NAW, geboortedatum, telefoonnr en emailadres wil ze weten. 2 Dagen later telefoon van Pabo, er wordt een nieuwe opgestuurd. Naar het huisadres... Dat wil ik niet. Met heel veel heen en weer bellen en mopperen (het kan niet anders, het is al verstuurd, ze heeft pauze, enz.) wordt het pakje onderschept en gaat retour Pabo. Een week later, mail van Pabo. Waar moet geretourneerde pakje naar toe, naar een DHL-parcelpunt dus. Nee hoor, ondanks alle moeite en uitleg wordt het pakje naar mijn huisadres gestuurd. Gelukkig ben ik op moment van afleveren thuis en kan ik 'm net voor mijn kinderen bij de deur zijn, zelf aanpakken. Geen goede ervaring dus met Pabo.nl, de kans dat ik er opnieuw iets bestel is vrijwel nul.

J
Was deze beoordeling nuttig? 5 0

Pabo op 06 Maart 2017

Hallo Joris,

We hebben vanochtend gereageerd op je review op Trustpilot met de vraag of je ons een email met je klantgegevens en de gegevens van de betreffende parcelshop toe wilt sturen. De retourcode PPO is voldoende voor DHL en verdere gegevens van de ontvanger hebben zij niet nodig.

Zodra we je email ontvangen zoeken we ook uit waarom je pakket naar het verkeerde adres verzonden is.

We zien je email graag tegemoet op onlineserviceteam@service.pabo.nl

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Joris op 20 Maart 2017

Beste Tessa, zo ging het aan de telefoon en met de mail ook, opnieuw indienen en dan komt het goed. Niet dus. Goed dat jullie proberen te verbeteren maar ik laat het hierbij.

Reageer op deze review

Zeer slechte klantenservice

Beoordeling 
 
1.0

Zelden heb ik zo'n slechte klantenservice meegemaakt als bij PABO. En als ik zo de reviews doorlees regent het klachten over de klantenservice van PABO. Het gaat in dit geval om de verleidingsbon. Had ik cadeau gekregen. Op de bon staat geen enkele datum wat verplicht is als er een bepaalde geldigheidstijd aan zit. Overigens zou je dat zonder meer al moeten doen als service baar je klanten want je weet niet wanneer degene de bon heeft gekocht en het is duidelijk altijd voor iemand anders. Zeker niet je klanten verwijzen naar algemene voorwaarden. Als je een cadeautje krijgt ga je niet eerst de algemene voorwaarden doorlezen. Overigens vond ik daar ook nergens een datum. Er staat ook niet op de bon dat je een vakje moet wegschrappen (zijn we hier bezig met lootjes of een cadeaubon?). Maar PABO houdt gewoon voet bij stuk. Wat een klantenservice!!!

M
Was deze beoordeling nuttig? 2 1

Pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb je reeds een mail gestuurd hierover. Helaas was het niet mogelijk dit afgelopen vrijdag al op te lossen.
Maar inmiddels hebben we dit voor je opgelost.

We hopen dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.


Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

pabo.nl op 16 Januari 2017

Beste Marijke,

Excuses voor het ongemak.

Ik had dit graag afgelopen vrijdag al voor je opgelost, dit was helaas niet meer mogelijk.
Inmiddels is dit voor je opgelost en heb ik je hierover al gemaild.

Ik hoop dit naar je tevredenheid te hebben afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Wendy
Webcare Team Pabo.nl

Marijke op 23 Januari 2017

De klacht is inmiddels naar volle tevredenheid opgelost! Vriendelijke groet

Reageer op deze review

Slecht service

Beoordeling 
 
1.5

i bought an item and after couple days i got nothing and i have contacted the service , they told me they are renewing magazine and my item will take longer to deliver, fine no problem , after couple days still nothing , and I sent email and they said my item is being sent and I should get email of tracking information , sill nothing , waited couple days and sent new email and again I get same ( automatic ) email I got first time about renewing magazine and blabla.....

K
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Pabo op 07 December 2016

Hello,

We're very sorry that you haven't received your parcel yet.

We kindly ask you to provide us with your customer details, so we can look into it. Our email address is onlineserviceteam@service.pabo.nl Please mention that you reviewed us on Reviewspot.

Kind regards,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Geen prettige communicatie

Beoordeling 
 
4.0

Twee losse bestellingen geplaatst en 1 lege doos ontvangen. Dit direct gemeld met helaas lijkt het alsof er een computer reageert. Ik heb in mijn berichten aangegeven dat het twee zendingen zijn die niet willen lukken. Maar ik krijg maar over 1 zending antwoord.
Erg vervelend dat een levering niet in een (werk)dag geleverd wordt terwijl dat wel aangegeven wordt. Zelf heb ik nogmaals een melding gemaakt en ook aangegeven dat ik de manier van communiceren met prettig vind. Natuurlijk geen nog reactie maar na het lezen van deze reviews weet ik dat dit normaal blijkt te zijn bij de Pabo.
Ik weet niet zeker of ik ooit nog bij hen ga bestellen.

GH
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

Pabo.nl op 01 November 2016

Beste Gerben,

Het spijt ons dat deze leveringen niet probleemloos zijn verlopen. We hebben je zojuist een email gestuurd met daarin uitleg hierover. Het ene pakket is inderdaad leeg aangekomen. Hierop heeft onze collega je een brief gestuurd, die inderdaad door een computer is aangemaakt. Het formulier in de brief heb je ingevuld aan ons teruggestuurd. Daarop hebben wij de order opnieuw in bestelling gezet. Deze wordt vandaag aangeboden.

Het andere pakket is compleet retour gekomen. Wat de oorzaak van de retournering is, is ons helaas onbekend.
Uiteraard willen we dit graag voor je oplossen, zodat je alsnog de door jou gewenste goederen ontvangt.

Indien je in antwoord op onze email aangeeft dat je het pakket alsnog wenst te ontvangen en zo ja, op welk adres (bijvoorbeeld een DHL-parcelpunt), dan zullen wij dit voor je in orde maken. Indien je een terugstorting en een retourvouchercode wenst, dan zullen wij dit doorgeven aan onze boekhouding.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

communicatie

Beoordeling 
 
3.0

Zondag besteld. Orderbevestiging gekregen op maandag. Nou, gaat goed. Dinsdag niets binnen. Mail gestuurd over hoe en waarom. Geen reactie!
Inmiddels donderdag en nog steeds niets gehoord...... Erg jammer en is in de huidige tijd ook niet meer nodig.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Pabo.nl op 01 Juni 2016

Beste Marco,

Excuses voor de late reactie, dit was zeker niet de bedoeling.

Zou graag één en ander controleren voor je. Zou je je klantnummer en/of ordernummer kunnen doorgeven.
Je kan reactie mailen naar: onlineserviceteam@service.pabo.nl

Ik zie je reactie graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Wendy

Webcare Team Pabo

Reageer op deze review

Slechte service

Beoordeling 
 
4.5

Wegens een probleem met product de klantenservice gemaild. Op de website staat dat je binnen 2 dagen een reactie krijgt, helaas duurde dit bijna 3 weken(!) en het antwoord was ronduit teleurstellend.

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 12 April 2016

Beste Karin,

Het is ons streven om emails binnen 2 werkdagen te beantwoorden, maar in sommige gevallen moeten wij navraag doen bij andere afdelingen of zelf iets uitzoeken om een antwoord te kunnen geven. Het spijt ons dat we in jouw geval niet aan ons streven hebben kunnen voldoen.

Indien je ons een email stuurt met je klantgegevens, kijken we graag voor je na wat er precies gebeurd is. We vragen je hierbij vriendelijk te vermelden dat het om een klacht op Reviewspot gaat. Ons emailadres is onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Zeer onbeschofte medewerkster

(`Bijgewerkt: Maart 03, 2016)

Bestelling geplaatst, verkeerde thuis bezorgd gekregen. Vervolgens het artikel retour gedaan via het formulier en tegelijk het juiste artikel erop gezet. Dit werd keurig geleverd alleen met weer verzendkosten. Daarom even telefonisch contact gezocht.
Klantenservice gebeld (2x). Een medewerkster aan de telefoon gekregen. Tjonge zeg, deze mevrouw moet per direct een cursus communicatie krijgen. Zo ga je niet met mensen om.
Ik heb haar heel netjes mijn verhaal verteld en ze bleef maar onbeschoft en grof met haar antwoorden. Uiteindelijk vroeg ik haar of ze altijd zo met haar klanten omgaat en ze verbrak de verbinding. Nou jaaaaa zeg..... Dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en deze verstuurd. Helaas vergeten de naam erop te vermelden. 
Als ik terug denk aan het telefoongesprek ben ik nog met stomheid verslagen. 
Mijn man heeft dezelfde mevrouw aan de telefoon gehad en ook hij is zeer onbeschoft door haar te woord gestaan. 
Hij zei dat de Pabo op deze manier klanten verliest, haar antwoord was dat ze daar niet mee zat en het prima was dat wij dan geen klant meer zouden zijn. En wederom heeft ze opgehangen.



S
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Pabo op 29 Februari 2016

Beste Shayenne,

Het spijt ons dat de contacten met onze klantenservice niet naar tevredenheid verlopen zijn.

We vragen je vriendelijk om je bestelgegevens door te sturen naar onlineserviceteam@service.pabo.nl, zodat we kunnen kijken hoe we het probleem rondom de verzendkosten op kunnen lossen en om hier intern na te kijken wat er precies gebeurd is.

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Bestelling klopt niet bij retour

Prijs 
 
4.0

Ik heb op Valentijnsdag een cadeaubon ontvangen van mijn man voor de website pabo.nl. Bij de eerste bestelling heb ik 2 artikelen besteld. 1 van de artikelen beviel mij niet heb ik die retour terug gezonden met een nieuw 2 artikelen. Eergisteren een email ontvangen met de onjuiste artikelen die ik zogenaamd zou hebben besteld. Daarnaast werd mij vriendelijk verteld om het bedrag per acceptgiro over te maken. Na dat ik de een mevrouw van pabo te hebben gemeld werd mij gezegd dat de zending al onderweg en dat ze niks voor mij kunnen betekenen. Ik vind dit zeer slecht. Nu moet ik weer opnieuw het pakket terug zenden en hopen maar dat het nu goed gaat......

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Pabo op 23 Februari 2016

Beste Mara,

Graag vernemen we je klantgegevens op onlineserviceteam@service.pabo.nl, zodat we na kunnen kijken wat er mis is gegaan met de verwerking van je bestelling. Wil je ons dan ook vertellen welke artikelen je had willen bestellen?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

nog steeds niet ontvangen

ik heb 19 januarie een pakketje besteld het is nu 16 februarie en ik heb het nog steeds niet ontvangen.ik heb dit zowel bij pabo als bij dhl neer gelegd.bij dhl geven ze aan dat ik het heb geweigerd en dat het terug is gestuurd naar de verzender. ik wordt hier zo moe van.hoelang gaat dit nog duren met post .nl heb ik nooit problemen met bezorgen.

G
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Pabo op 17 Februari 2016

Beste,

We willen graag voor je kijken of we je kunnen helpen. Wil je je klantgegevens doorsturen naar onlineserviceteam@service.pabo.nl?

We zien je email graag tegemoet.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

Reageer op deze review

Levering

Afspraak levering de volgende dag ... Ik dacht het niet!!
Dus 1 keer maar nooit meer!

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 1

Pabo op 01 Februari 2016

Beste,

Wanneer je voor het eerst een bestelling plaatst, kan het gebeuren dat deze één werkdag later wordt verzonden omdat het een en ander nog gecontroleerd moet worden. Je kunt dit hier terugvinden op de webshop: http://www.pabo.nl/deliverywhen

Indien dit niet het geval was, willen we graag nakijken wat er mis is gegaan. We zien je klantgegevens dan graag tegemoet op onlineserviceteam@service.pabo.nl.

Groetjes,

Tessa
Webcare Team

D op 01 Februari 2016

Beste,
Nog steeds geen bericht ontvangen laat staan het pakket ..
Bestelling geplaatst afgelopen vrijdag!

Pabo.nl op 02 Februari 2016

Beste,

We hebben nog geen mail ontvangen met je klant- en of adresgegevens. We willen het graag voor je nakijken, maar zonder gegevens kunnen we niets controleren.

Groetjes

Wendy
Webcare Team

D op 02 Februari 2016

Hoi
Het is wel raar wat je verteld ...ik krijg net een mail binnen van jullie dat het bezorgd gaat worden?
Heb je daar een antwoord op aub?

D op 03 Februari 2016

Hoi
Wel raar dat jullie mijn gegevens niet hebben..
Net een mail gehad dat het bezorgd word kun je dit verklaren ?

Pabo.nl op 03 Februari 2016

Beste,

Wij zien op reviewspot enkel de letter D staan en hebben geen verdere gegevens. Natuurlijk ontvang je automatische mails vanuit het ordersysteem, maar op basis van de letter D kan ik dat niet terugvinden.
Wij ontvangen via reviewspot geen verdere gegevens.

Groetjes,

Wendy
Webcare Team

Reageer op deze review
51 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3

PABO.NL informatie

Foto's

Pabo

Algemene informatie

Afhalen mogelijk
nee

Externe links

Telefoonnummer
085 130 847 8