Details van de beoordeling

Sports Nuts
Eten en drinken

Teleurgesteld

Beoordeling 
 
6.0

Heb het afvalpakket besteld. De volgende dag werd het al geleverd, super. Alles zag er zeer netjes uit. Echter de eiwitpoeder was niet degene waarvan ik dacht dat ik besteld had. Op de afbeelding op de site staat een hele andere pot eiwitpoeder afgebeeld dan geleverd, namelijk eiwitpoeder van nature's best. Ik heb proteinepoeder van Royal Green ontvangen. Ben super teleurgesteld omdat ik dit pakker juist vanwegen de poeder van Nature's best gekocht heb Ik vind dit pure misleiding. Ik wilde hier een klacht over indienen, maar kan op de website geen email adres vinden. Daarnaast mis ik bij het afvalpakket informatie over de hoeveelheid van de producten.

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Ramona op 09 Maart 2016

Ik heb gisteren contact gehad met sports nuts, dat was een heel fijn gesprek. De eiwitpoeder van Nature's Best blijkt niet meer leverbaar te zijn. Ik heb een uitgebreide uitleg gehad over het verschil tussen de twee poeders en ben nu gerustgesteld. Ik heb gisteren wat poeder geprobeerd en ik ben er nu blij mee. Sports Nuts heel erg bedankt voor de goede uitleg en voedingsadvies. Jullie krijgen nu een dikke negen van mij!

Reageer op deze review