Details van de beoordeling

chinarello
Fietsen

Goed product waardeloze service

Beoordeling 
 
4.0

Bij Chinarello ben ik een twee stuurhouders besteld voor mijn fietscomputer. De kwaliteit van deze is prima en te vergelijken met duurdere modellen.

Helaas houden daar de positieve punten over chinarello wel een beetje op.
Na een bestelling te hebben geplaatst bleek de ideal betaling niet te werken. Ik heb de webwinkel gebeld en het probleem omschreven. Het was ook mogelijk dat ik het bedrag via de bank zou overschrijven. Dit heb ik gedaan die zelfde dag nog. Vervolgens heb ik een paar dagen niets meer gehoord. Ik heb maar eens om een update gevraagd via de mail. Het bleek dat de eigenaar van de webwinkel niet in het kantoor was en dat het zsm zou worden nagekeken.

De volgende dag kreeg ik inderdaad melding van ontvangst van betaling. Hierop zou het pakketje worden verstuurd. Na een aantal dagen had ik nog steeds niets ontvangen. Ik kreeg een mail met de vraag of ik gemerkt had dat er wat vertraging op de levering zat. Hiervoor kan ik begrip tonen gezien de drukte rond de kerst. Echter kreeg ik de volgende dag te horen dat ze vergeten waren mijn bestelling te versturen en dat het de volgende dag op de post zou gaan.

Inderdaad heb ik twee dagen later een pakketje van Chinarello ontvangen. Helaas was vergeten/bij vergissing niet de complete bestelling verstuurd.
Na uitgebreid bellen met de webwinkel is die zelfde dag wel de resterend bestelling verstuurd en een dag later geleverd.

Ik zal geen service verwachten van een dergelijke kleine webwinkel als die van bol.com of een andere grote webwinkel.
Echter is het voor mij niet acceptabel dat een dergelijke opeenstapeling van slordige fouten wordt gemaakt.

In conclusie kan ik zeggen dat deze webwinkel een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft maar een slecht georganiseerd systeem daar achter.
Als je het niet erg vind om langer te wachten met mogelijk een aantal problemen dan gaat het prima hier. Voor mij was dit de eerste en laatste keer.

Antwoord klantenservice

Geachte heer Duenk,
Nogmaals mijn excuses voor de late levering.
De webshop is voor mij een nevenactiviteit voor mijn eigenlijke werk en ontstaan uit hobby. Helaas was ik voor mijn eigenlijk werk een paar dagen niet op kantoor. Om de verzending niet te veel vertraging op te laten lopen, heb ik een stagiaire gevraagd deze voor mij te verzorgen. Helaas heeft hij er, zoals u gemerkt heeft, een potje van gemaakt.
Uiteraard is dat niet uw probleem en als jonge webshop zal ik daar uiteraard lering uit trekken voor de toekomst.
Ik probeer service op een zo hoog mogelijk niveau aan te bieden en op dit moment gaat ongeveer 85% van de pakketjes binnen 1 werkdag en 96% binnen 2 werkdagen de deur uit.
Ik wil u dus nogmaals mijn excuus aanbieden en mocht u toch nog een keer iets nodig hebben, zal ik u bewijzen dat onze service verder gaat dan bij de grote aanbieders.

B
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review