Details van de beoordeling

Slechte kwaliteit

Beoordeling 
 
4.0

Ik heb gekocht een popal Olfie.
De fiets besteld voor mijn zoon van 9 in december. Fiets is geleverd en moest voor getekend worden, wij waren niet thuis en de bezorgservice heeft mijn zoon van 9 de fiets overhandigd en vervolgens zelf een kruis gezet voor ontvangst! De doos was een rommeltje, zadel kapot, frame verbogen en er vlogen schroeven uit de doos toen we hem openmaakte, dit pakket had ik nooit geaccepteerd.

Na vervolgens diverse keren contact hierover te hebben gehad zijn ze de fiets komen omruilen. De 2e fiets zag er okay uit, maar we zijn nu 5 maanden verder en wat een drama! Alle schroeven zijn al aan het roesten ( en nee de fiets staat niet de hele tijd buiten) de ketting loopt er wekelijks af. De lamp blijft niet zitten, de transporter blijft niet zitten. Al met al geen veilige fiets waar je je kind mee op pad wilt sturen.

Ik heb een mail gestuurd en heb toen als optie gekregen dat ze hem voor 35 euro ophalen om na te kijken! Belachelijk! Deze fiets is gewoon niet goed en ik wil mijn geld terug of een veilig product maar dat zal er wel niet in zitten. Ik kan niets anders zeggen dat het misschien goedkoper is dan ander zaken maar de kwaliteit blijft buiten wegen en veilig is het in ieder geval niet en raad dus iedereen aan om nooit hier een fiets te kopen.

T
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

T.verhoef op 06 Juli 2015

Vervolg: na een aantal weken heen en weer gemail hebben ze uiteindelijk de fiets kosteloos opgehaald ter beoordeling. Indien wij gelijk hadden zou de fiets kosteloos worden gerepareerd indien de problemen door gebruik waren veroorzaakt ( blijft bijzonder als je er nog geen 4 maanden normaal op hent kunnen fietsen) zou men contact met ons opnemend. De fiets is volgens afspraak opgehaald en vervolgens hoorden we niets, dus zelf maar weer gebeld. Blijkt na bellen dat de ketting van de fiets is vervangen en dat alle schroeven die er steeds uitvielen zijn vervangen daarna is de fiets retour gestuurd. Uiteindelijk redelijk opgelost maar neemt niet weg dat wij de fiets al zelf hebben vervangen door een duurdere maar wel beter fiets aangezien we onze zoon van 9 moeilijk weken lopend naar school en sport kunnen laten gaan. dus nu zitten we met 2 fietsen waarvan 1 waarin we toch geen vertrouwen meer hebben.

Reinier op 15 Juli 2015

Wij hebben voor onze dochter ook een Popal fiets gekocht bij de plaatstelijke dealer. Simpel, de fiets kost weinig en dus is de kwaliteit ook weinig. Daar kan het bedrijf niets aan doen. Met alle respect, maar ik vind dat de fietsenexpert zich uitstekend heeft ingezet om de problemen op te lossen. Chapeau !!!

T.verhoef op 15 Juli 2015

als je een fiets koopt ongeacht de prijs mag je er van uit gaan dat deze veilig is! Als je kind doordat er onderdelen uitvallen valt met zijn fiets met alle gevaren van dien is een fiets niet veilig. Bijzonder dat U dat acceptabel vind bij een goedkoper fiets. Fietsexpert heeft het uiteindelijk opgelost maar dit heeft heel wat voeten in aarde gehad, als het een eerste instantie aan hen had gelegen had het mij geld gekost om de fiets te laten maken. Uiteindelijk is het kosteloos allemaal opgelost wat mij mening voed dat de fiets inderdaad niet goed was. Ben het met je eens dat je van een goedkoop kerk niet alles mag verwachten maar 1 ding wel dat hij veilig is, en dat was deze fiets niet. En als het bedrijf direct bij de eerste meldingen van problemen direct had ingegrepen dan was het een compliment geweest maar na 2 maanden mailen en mailen en mailen dan heeft een bedrijf zich niet uitstekend ingezet maat zijn ze je gewoon zat en willen ze van je af.

Reageer op deze review