Details van de beoordeling

Matrabike
Fietsen

Repariatie duurt lang!

(`Bijgewerkt: Mei 19, 2016)

Matrabike heeft een eigen werkplaats waardoor de fiets lang weg is. Er wordt een indicatie gegeven van 5-7 werkdagen. Een leenfiets is er niet omdat de prijzen anders omhoog moeten. Op de website wordt aangegeven dat je de reparatie kan volgen. Echter is deze niet up to date, m.i. want bij mij staat nog steeds dat de registratie gestart is. Op de website kan je niets terug vinden over de procedure van reparatie. Jammer, Mensen nemen niet zomaar een fiets, vaak is dit omdat men afhankelijk is om met dit vervoersmiddel te reizen. Verder wordt er als je vraagt hoe lang het nog gaat duren gezegd dat ik geduld moet hebben. Ik heb best wel geduld, maar dit vind ik ergens onacceptabel. Of ik hier nu mee riskeer dat het nu nog langer gaat duren voordat mijn fiets klaar is, dat is dan maar zo, Maar ik ben niet tevreden. Duurt echt veel te lang, Zij hebben gekozen voor een centrale werkplaats. De vraag is nu of dat wel zo efficiënt is.

CP
Was deze beoordeling nuttig? 96 3

Ellen op 19 Juni 2016

Idd, aanschaf via website is makkelijk, maar is het geld eenmaal binnen dan zoek het lekker maar zelf uit; klantenservice niet te bereiken, geen reactie op emails en als je de fiets eenmaal voor reparatie hebt gebracht mag je als beloning er heel lang op wachten. Volgende keer gewoon weer de fietsenwinkel.

Reageer op deze review