Details van de beoordeling

laagste prijsgarantie klopt niet

Beoordeling 
 
1.0

Ik ben op zoek naar een 14 inch Cars jongensfiets. Fietsenexpert beweert de laagste prijsgarantie te hebben, maar de Disney Cars 14 inch jongensfiets Rood is van €228,- voor €193,- te koop, terwijl deze bij veel andere webshops veel goedkoper is. Bijvoorbeeld bij Outdoorspeelgoed.nl kost dezelfde fiets €109,95 en betaal je ook geen verzendkosten! Hierdoor vertrouw ik die laagste prijsgarantie niet!

KS
Was deze beoordeling nuttig? 1 1

A wagenaar op 19 Januari 2017

Dezelfde ervaring, bij verzoek laagste prijs garantie reactie fietsje niet meer leverbaar, elders voldoende leverbaar, idem op voorraad bij importeur, mijn hier niet bestellen, voldoende alternatieve leveranciers tegen wel een eerlijke lagere prijs

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte mevrouw Saft,

Hartelijk dank voor uw review. De laagste prijsgarantie houden wij goed in de gaten maar er kan altijd ergens anders een prijs dalen. Mocht u ergens dezelfde fiets inclusief verzendkosten op een andere webwinkel vinden wordt er in de laagste prijs garantie uitgelegd dat u dit bij ons kunt indienen en wij betalen u dan het prijsverschil terug.

Met vriendelijke Groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Daphne van der Bruggen op 05 Juli 2017

Geachte heer/mevrouw Wagenaar,

Bedankt voor uw review. Nogmaals onze excuses dat wij de gewenste fiets niet meer leveren. Fijn om te horen dat u de fiets ergens anders heeft kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,

Daphne van der Bruggen
Customer Service

Reageer op deze review