Details van de beoordeling

DOE HET NIET!

Beoordeling 
 
4.5

Een fiets bestellen gaat heel makkelijk! Ze staan met troepen klaar om je via chat of telefoon te helpen. Stel wel zeker geen te moeilijke vragen want ze weten eigenlijk niets over de fietsen. Ze lezen enkel af wat je zelf ook kan lezen op de website.
Van zodra je op de knop 'bestellen' klikt, begint de miserie. Je fiets zal geleverd worden op een bepaalde dag tussen ..u en ...u. Ok, geen probleem, we zien wel dat we thuis zijn gedurende die 4uren in geval die fiets komt. De geleverde fiets bleek beschadigd in de doos te zitten. helaas dus een halve dag vakantie genomen voor niets.
Twee dagen later kon er een nieuwe fiets geleverd worden...toppie! Alweer een halve dag vakantie genomen op te wachten op de koerier. De fiets leek op het eerste zicht in orde te zijn, dus deze keer wel aangenomen. Bij het nader bekijken van alles, zag ik dat ze een verkeerde batterij en een verkeerde lader hadden gegeven. Eén foutje in de levering lijkt me menselijk maar als ze een slechtere batterij en een slechtere lader geven, terwijl ik bijbetaal voor een upgrade, lijkt dit eerder mensen oplichten!
Na contact op te nemen met fietsenwinkel, gingen me ze bellen, maar na verschillend emails te sturen en chatberichten, kreeg ik maar geen telefoon. Grappig hoe groot het verschil is in service als het gaat over aankoop of over een klacht...
Uiteindelijk heb ik de dag nadien dan toch maar de verstandige beslissing genomen om de fiets niet te gebruiken en hem dus terug te sturen. Als de service hier al misloopt, lijkt het me echt een gedoe in geval er eens iets aan is!
Enkele dagen later dan maar opnieuw een halve dag vakantie genomen om de fiets te laten ophalen. Na uren wachten, krijg ik telefoon dat de koerier was aangekomen op het factuur adres, terwijl ik de fiets al tweemaal op een ander adres had laten leveren! Voor de derde keer een halve dag vakantie genomen voor niets! Zonder dat ik enig bericht kreeg over een nieuwe ophaaldatum, heb ik zelf nog verschillende berichten moeten sturen naar fietsenwinkel.nl en hun koerierservice om na te gaan wanneer ik de koerier nogmaals kon verwachten. Als ik dit zelf niet had gedaan, hadden ze voor een gesloten deur gestaan. Voor de vierde keer dus een halve dag vakantie genomen om dan uiteindelijk zonder fiets achter te blijven!
Man man man...nog nooit zo'n onprofessioneel bedrijf gezien! Ik denk dat ze daar een hoop idioten bij elkaar hebben gezet.
Beter iets meer betalen en een goede service krijgen bij een echte fietsenwinkel! Ik denk dat je pas miserie hebt als er iets mankeert aan je fiets en je hem moet laten maken daar. Komt echt niet goed hoor!

S
Was deze beoordeling nuttig? 5 0
Reageer op deze review