Details van de beoordeling

Servicepunt Heerhugowaard

Service 
 
2.0

Op 13 mei een aanvraag voor een testrit op een Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 gemaakt bij servicepunt Heerhugowaard.
Een keurige bevestiging van deze afspraak ontvangen, we werden verwacht door Joey om 10.00 op 17-05.
Toen wij ons vandaag keurig op tijd bij de winkel meldden bleek deze fiets er helemaal niet te zijn!
Sterker nog, Batavus is nergens in de winkel aanwezig vanwege concurrentiebeleid!
Bij nader inzien valt het me nu pas op dat ook Sparta,Giant en Gazelle afwezig waren....
De verkoper melde nog dat ze ons hadden proberen te waarschuwen dat de fiets er niet was.
Inderdaad bij thuiskomst een mailtje gevonden wat om 09.25 was verzonden!
Het goede nieuws is dat we op de weg naar huis langs Edwin Groen zijn gereden. Wat een geweldig aanbod aan e-bikes. Ze hadden zelfs de Batavus Wayz E-go Exclusive LTD 2018 staan.

MW
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review