valt me fietsenwinkel.nl tegen! Fiets besteld met dunne banden. Krijg een fiets met dikke banden, lichtdraadje wat tegen de band aanloopt en een achterspatbord die schreef staat. Verder wilde ik het stuur verstellen wat niet lukt omdat er geen gereedschap bijgeleverd wordt. Naar de winkel in Rijswijk gegaan om het stuur te laten verstellen maar de winkel was om 1030 nog dicht terwijl die om 10 uur open zou gaan. In de middag winkel open maar ook de medewerkers wisten niet hoe ze het stuur konden verzetten. Uiteindelijk gebeld met fietsen winkel.nl en besloten om de fiets te ruilen voor een nieuw exemplaar. Zou binnen een week komen. Na een week zelf maar een gebeld waar mijn fiets blijft. Onduidelijkheid bij de telefoniste. Het blijkt dat de fiets niet met dunne banden wordt geleverd. Ik heb dat bij aankoop nooit te horen gekregen! Ook niemand dit mij beluisteren ook dit mede te delen. Wat denken jullie? Geld is al binnen? Door medewerkster door geschakeld naar verkoop afdeling. Die weet het ook allemaal niet. Geeft het advies om zelf maar een ander uit te zoeken op internet. Jezus! Dus gaan zoeken en uitgekomen op een andere fiets. Deze besteld via een andere medewerker. Kan snel geleverd worden ware het niet dat mijn geld al teruggestort aan het worden is. Waarom??? Heb ik niets over gehoord en heeft niemand mij gevraagd. Nu moet ik dus wachten tot mijn eigen geld terug
gestort is voordat ik mijn fiets wederom kan kopen. Het geld is overigens nog niet teruggestort dus ik zit nog steeds zonder fiets en kan ook niet eens anders een fiets aan schaffen. Ik heb dus nu een probleem met mijn werk.