Details van de beoordeling

Wat een metamorfose

Beoordeling 
 
8.8

Enige tijd geleden dachten mijn vrouw en ik dat de sta-op stoel van mijn vrouw vervangen moest worden omdat de bekleding niet mooi meer was en we er van uitgingen dat het het opnieuw bekleden wel bijna net zo duur zou zijn als een nieuwe stoel. Na eerst op zoek te zijn geweest naar een 2e hands stoel kwamen we tot de conclusie dat dit niet de oplossing was. Na enig speurwerk kwam ik terecht bij "Sta-op stoel op maat" en zag dat de manier van herbekleden voor onze stoel minder arbeidsintensief was als dat we hadden aangenomen en daardoor ook minder kostbaar. Na wat heen en weer te hebben gemaild hebben we besloten om de stoel te laten herbekleden, en het resultaat is verbluffend. De adviezen over soort stof en de kleur waren perfect, en nadat de materialen binnen waren is de stoel bij ons thuis deskundig herbekleed en zijn we van deskundig advies voorzien m.b.t. tot het onderhoud. Al deze zaken zijn op een correcte en zeer vriendelijke manier verlopen.
Wij zijn dan ook meer dan tevreden over de geweldige service van Carolien en Wilfred en kunnen ze dan ook van harte aanbevelen.

HN
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review