Details van de beoordeling

dokteronline
Gezondheid

Verwarrende informatie bij de bestelling

Beoordeling 
 
1.5

Op 3 juli 2017 heb ik Emla creme besteld. De prijs voor 1 x 30mg was €61,20 en voor tubes van 5 mg. €52.70. Ik ging echter ervan uit dat het voor 5 x 5 mg. was. Klinkt logisch, neem ik aan. Gisteren kreeg ik mijn bestelling binnen, maar 1 tube van 5 mg. Ik vond het vreemd want ik verwachter namelijk 5 x 5 mg. en geen 1 tube van 5 mg. voor €52.70. Ik had meteen ook een e-mail gestuurd en gebeld. Ik kreeg een e-mail terug dat het echter voor 5 mg. tube ik €52.70 moet betalen en dat ik dan de volgende bestelling beter 30 mg. voor €61,20 kan bestellen. Ik heb aangegeven dat het waarschijnlijk een misverstand is, als je de prijs van de tubes met elkaar vergelijkt en dat het eigenlijk ook een verwarring geeft! Ik ga het echter voor 5 mg. geen 52 euro betalen en ik ben ook niet gek om zo weinig voor zoveel geld te bestellen als er een optie bestond voor 30 mg. 61 euro te betalen. Dit klinkt als oplichterij... Ik hoop dat Dokteronline.com met een fatsoenlijke oplossing komt. Ik heb het voor het eerst besteld en was van plan om verdere bestelling ook te plaatsen als dit goed zou gaan. Nu heb ik echter twijfels of dit allemaal goed geregeld is.

G
Was deze beoordeling nuttig? 2 6
Reageer op deze review