Details van de beoordeling

miky.png
GSM Webshops

niet op voorraad

Beoordeling 
 
4.8


Vandaag zou mijn toestel bezorgd worden. In de geleverde informatie staat dat ik vandaag om 8:00 een e-mail en/of sms zou ontvangen met daarin het verwachte bezorgingstijdstip. Echter ik heb niets ontvangen. Wanneer ik bel met de klantenservice krijg ik te horen dat het toestel niet bezorgd gaat worden vandaag. Dit omdat het toestel niet op voorraad is. Vanaf de 27e is het toestel pas weer leverbaar. Excuses worden aangeboden en toegezegd dat andere klanten alsnog geïnformeerd zullen worden. Daarnaast wordt toegezegd dat ik ter zijner tijd een e-mail ontvang van de bezorgdienst voor een afleverafspraak.

Ik verbaas en frustreer me over de volgende dingen:

1. Hoe is het mogelijk dat tussen het moment van bestelling en vandaag (2 weken) er geen enkele vorm van communicatie geweest is over het feit dat er geen levering kan plaatsvinden?
2. Er wordt mij toegezegd dat ik een bericht ontvang van de bezorger als er levering kan plaatsvinden. Ik wens door Miky zelf op de hoogte gehouden te worden over de verwachting wanneer er wel geleverd kan worden.
3. Vandaag ben ik thuis gebleven. Ik ga dat voor een volgende keer niet weer doen. Aangezien levering op werk niet mogelijk is, bestaat de mogelijkheid dat ik er voor zal moeten kiezen om (tegen betaling) savonds te laten bezorgen. Gezien de fout van Miky verwacht ik dat, wanneer dit nodig is, Miky hiervoor ook haar verantwoordelijkheid zal nemen en hiervoor zal opdraaien. De medewerker van de klantenservice geeft aan dat Miky dit niet kan doen en dat zij geen toezeggingen kan doen.

Al met al ben ik verbaasd en gefrustreerd over de gebrekkige / afwezige communicatie en het tonen van initiatief en verantwoordelijkheid.

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review