Details van de beoordeling

Simyo reviews
GSM Webshops

Onbetrouwbare provider

Beoordeling 
 
5.0

Ik was tevreden met mijn vorige provider. Echter gebruik ik nu nauwelijks meer mijn mobiel om te bellen of smsen daarom ben ik op advies van fam. overgestapt naar Simyo met alleen bel/sms abo. De eerste maand kreeg ik een rekening met data verbruik terwijl ik alleen bel en sms abo heb. De 2de maand blijkt dat ik naar een Britse nummer heb gesmst terwijl ik van niets wist. Ik gebruik geen whatsapp/twitter/facebook of andere sociale media. Ga ik naar het buitenland blijkt dat er smsen via mijn mobiel is verstuurd wat niet door mijn eigen toedoen is gebeurd. Ik heb geen smslogs voor de betreffende dagen. Als ik dan aan Simyo vraag naar welk nummer ik dan zou hebben verstuurd kunnen ze me niet vertellen, maar ze kunnen mij wel ervoor berekenen. Ik heb tmobile/ben/telfort/kpn gehad en had hier nooit problemen mee. Bij bijvoorbeeld Vodafone worden alle nummers gewoon netjes vermeld in de specificatie, maar Simyo geeft alleen centrale nummer waar je niets aan hebt, zeker niet als je de berichten niet zelf hebt verstuurd. Ik lees op hun forum dat meerdere mensen hier last van hebben. Wat een onbetrouwbare provider. Ik heb spijt dat ik overgestapt ben naar Simyo. Laat je niet verleiden door hun reclame en zogenaamd goede service.

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 1

Simyo op 12 Februari 2016

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over Simyo. Ik wil graag kijken of ik wat voor u kan doen. Hiervoor heb ik wel uw gegevens nodig. Het is niet de bedoeling dat u deze openbaar plaatst.

Ik wil u daarom vragen om ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op Klantenservice@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review