Sinds 11 dagen klant bij Youfone. De 2e dag melding over je limiet van 165 euro. Aanbieding klantenservice gekregen na melding van ongenoegen youfone biedt 20 euro tegemoetkoming. WAAROM????? Omdat er iets niet in de haak is.
Vandaag naar de KPN gegaan, 400 bel/sms en 2000 mb voor 15 euro. Nieuw nummer aangevraagd en de simkaart van Youfone geblokkeerd.
Zo, ben benieuwd of deze oplichters mij nog een rekening sturen van te veel dataverbruik van meer dan 2000 mb in 1 dag.
De enige manier om nog verdere torenhoge buiten bundel kosten voor data te voorkomen is stoppen met dit bedrijf.
Elke maand 18 euro aan abonnementskosten zal ik omzetten in mijn bevindingen over Youfone te blijven plaatsen op internet.
Dus ZOU ZEGGEN NIET DOEN MENSEN NIET DOEN ga liever naar een eerlijke provider ipv naar een bedrijf met zo een mentaliteit.