Details van de beoordeling

simpel.nl
GSM Webshops

Een extreem slechte provider die zijn klanten besteelt

Beoordeling 
 
2.8

Ongelooflijk slecht!

Verbijsterend slecht, mijn ervaringen met Simpel: dit is een door en door onbetrouwbaar bedrijf. Op 12 september een abonnement afgesloten met nummerbehoud. Het enige dat in deze transactie goed ging was het incasseren van 30 euro van mijn rekening, dat gebeurde binnen een uur, daarna liep het vast.

Om te kunnen overstappen moest ik het nummer van mijn SIM-kaart doorgeven. Dit heb ik gedaan, maar ik kreeg tien dagen later, op 22 september, bericht dat het nummer niet klopte.Nog eens nagekeken, nummer was correct (hoe moeilijk kan het zijn om wat cijfers over te schrijven?) en dit zo gemeld. Voor de zekerheid een foto van de SIM-kaart erbij.

Op 30 september bericht dat ze de gegevens hadden ontvangen en nu handmatig (?) het verzoek zouden verwerken.

Op 12 oktober gevraagd hoe het ervoor stond. Op 18 oktober kwam het antwoord: wat is uw vraag? (houdt Simpel geen dossier bij?).

Het hele dossier weer dezelfde dag opgestuurd, enige reactie een autoreply met de verzekering dat ik binnen twee dagen antwoord zou ontvangen. Op[ 29 oktober weer gemaild, behalve de autoreply geen antwoord. Op 5 november weer gemaild, geen reactie.

Telefonisch contact levert ook niets op: nadat je een half uur in de wacht staat, wordt de verbinding verbroken of krijg je een bandje met de boodschap "deze afdeling is gesloten".

Simpel verschuilt zich achter een postbus, reageert niet op mail en is telefonisch niet bereikbaar. Alle kenmerken van internetfraude dus.

Ik heb nu gevraagd om maar die dertig euro terug te storten, maar uiteraard komt hier ook geen reactie op. Dit is het businessmodel van Simpel: er is geen enkele intentie om te leveren wat je aanbiedt, je incasseert eenmaal dertig euro activeringskosten en verdwijnt dan met de noorderzon.

Sterk af te raden, ga niet met Simpel in zee, dit bedrijf steelt van zijn klanten.

SS
Was deze beoordeling nuttig? 2 3
Reageer op deze review