Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Vodafone moet weg oplichters

Beoordeling 
 
1.0

Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

K
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review