Details van de beoordeling

gsmeasy
GSM Webshops

Alles behalve easy

Beoordeling 
 
1.0

Alleen maar slechte ervaringen.
1) geven na bestelling geen reactie meer, behalve nadat je zelf eerst een reactie achterlaat.
2) reacties bevatten alleen maar valse beloften, komen echt niets na.
3) wanneer je wilt annuleren, doen ze net alsof ze je niet begrijpen.
4) sturen alleen simkaart zonder telefoon in hoop dat je tekent voor ontvangst.
5) zeggen dat annulering bij provider ligt, terwijl deze van niets weet.

Nee beste mensen, er is maar 1 manier om sneller van je geld af te komen en dat is door het toilet te trekken.
gsmeasy is niets anders dan 1 brok ellende, trap er niet in, de meeste positieve reacties zullen wel van eigen mensen zijn.

Na 4 maanden nog geen telefoon en annulering is na twee maanden ook nog steeds niet verwerkt, een reis naar de maan is sneller gedaan.

DD
Was deze beoordeling nuttig? 12 0

door op 10 Maart 2017

Heel fijn om te weten ik accepteer dus niets zonder de rest , ik vrees dat ik pech heb en helaas alles net 20 min te laat gelezen en niets krijg door de faillissement van Typhone en the Phonehouse werken samen of is van GSM EASY ( vandaag besteld 10-3-2017 15.04 )
wel gelijk gebeld medewerker zei erg geërgerd dat het goed kwam en wou het niet meer annuleren terwijl ik kort er vooren hing zomaar op erg onbeschoft , helaas ik geloof al lang niet meer in sprookjes
meerdere zijn gedupeerd en ik ben helaas de volgende !

medegedupeerde op 14 Maart 2017

Dat typhone en the phonehouse failliet zijn heeft niets met gsmeasy te maken ze gebruiken dit alleen maar als excuus ik heb hier de rechtsbijstand voor ingeschakeld (het is nl vreemd dat als hun failliet zouden zijn je er nog wel abbonnementen af kan sluiten nietwaar) succes

Reageer op deze review