Details van de beoordeling

belsimpel
GSM Webshops

slechte aftersales

Beoordeling 
 
1.5

Hoewel de site erg goed werkt is de aftersale service onvoldoende.
Via de site een telefoon gevonden en kon zien dat deze in de winkel in Groningen op voorraad was. Aangezien mijn mobiel stuk was en direct een nieuwe wilde, ben ik in de auto gestapt om de telefoon op te halen. Aangekomen vroeg ik een medewerker om een zilver editie. Het was erg druk en ik stond op tijd. Ik heb daardoor de verpakking niet gecontroleerd en heb ik afgerekend. Thuis bleek ik toch een zwarte te hebben gekregen. Volgende dag dus weer naar Groningen. Helaas ik kan hem niet omruilen. De telefoon moet eerst via de post naar het hoofdkantoor gestuurd worden en gecheckt waarna ze een nieuwe via de post kunnen versturen. Dus nu ruim een week zonder telefoon en 150 km gereden voor niks. De medewerker zelf, die ook in de winkel was, vluchtte weg terwijl een excuus zeker op zijn plaats was. 2 dagen laten nog geen telefoon natuurlijk, maar de mediamarkt had deze telefoon nu in de aanbieding. Ik toch weer bellen dat ik korting wou, aangezien belsimpels beste prijs garantie. Maar nee ik kon geen korting krijgen. Dus de telefoon maar helemaal geannuleerd en zelf gekocht bij mediamarkt. Het is mij absoluut een raadsel waarom Belsimpel winkels heeft als alsnog alles via de klantenservice en de post gaat. Het enig wat men hier heeft kunnen doen was een cadeaubon van € 15 euro aan te bieden, wat natuurlijk niet opweegt tegen 1,5 week zonder telefoon en onnodige ritten van totaal 150 km

R
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review