Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Slechte klanten service, weinig tot geen respect voor klanten

Beoordeling 
 
1.0

Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.

Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.

Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.

Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review