Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Misleid

Beoordeling 
 
1.5

Ondanks het goede bereik zeer zeer slechte ervaringen met Vodafone gehad tijdens en na afloop van mijn studiereis van de universiteit.

Het voelt voor mij alsof ik zwaar ben misleid voor circa 200 euro. De app die zij begin 2017 hadden om mobiele data in het buitenland af te sluiten, heb ik gebruikt voor "10 GB data in de EU" voor 30 euro. Vervolgens hoog in de bergen tijdens de wintersport werkte data niet, dus ik klikte het nog een paar keer aan om het voor mijn gevoel te activeren waar ik voor gekozen had. Elke klik is weer 30 euro extra geweest.

Hier bovenop zonder dat dit in de app stond, bleek na een aantal maanden dat dit ook nog eens stilzwijgend maandelijks is verlengd.

Dit alles heeft geresulteerd dat ik nam ijn wintersport in de eerste maand 130 euro kon betalen in plaats van 24 euro. En nog 3 maanden daarna 30 euro per maand ook stilzwijgend verlengd.

Klantenservice heeft letterlijk niets voor mij gedaan terwijl ik daar een contract heb van 2 jaar.

Want maanden later hebben ze de app aangepast en staat er nu wel bij dat het stilzwijgend verlengd wordt.

Naar mijn geld kan ik fluiten, veel te veel afgeschreven door Vodafone voor wat ik nodig had! En dat bovenop het abonnement dat ik als klant heb afgesloten.

Bij dit bedrijf word ik nooit en te nimmer meer klant, al spiegelen ze het nog zo mooi voor dit valt niet meer met mij goed te maken.

M
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review