Details van de beoordeling

youfone reviews
GSM Webshops

Dramatisch

Beoordeling 
 
1.8

Ik kan enorm veel schrijven over Youfone, maar dan zou ik een paar uur de tijd moeten nemen. Samenvatting: ik heb een tv + internet abonnement besteld, maar kreeg na enkele weken opeens te horen dat ze op mijn huisnummer niet konden leveren. Wat bleek: bij de postcode check op de website stond dat ze konden leveren, maar na verder klikken en bestellen was de toevoeging bij mijn huisnummer verdwenen. Wat volgde was 2 maanden lang bijna dagelijks bellen om aan te geven dat het adres niet klopte en dat dit moest worden aangepast. Keer op keer moest ik het verhaal opnieuw uitleggen want blijkbaar werd de helft niet in het systeem vastgelegd. Na anderhalve maand kreeg ik de melding dat het pakket toch was verzonden, maar ondanks mijn tientallen waarschuwingen niet naar het juiste adres maar naar het adres zonder toevoeging. Deze kon uiteraard niet worden geactiveerd en heb hierop weer contact opgenomen. Mij werd verteld dat ze toch niet konden leveren en dat ik tegen betaling van 350 euro het abonnement kon ontbinden. Hier ging ik niet mee akkoord, want zij hebben me maandenlang aan het lijntje gehouden en tevens gaf de postcode check aan dat het wel mogelijk was! Als ik het er niet mee eens was had ik twee opties zei de jongen aan de lijn: een rechtszaak beginnen of een tegenvoorstel doen want zoals hij letterlijk zei: de managers lieten me er niet mee wegkomen en betalen zou ik! Uiteindelijk heeft Youfone haar fout ingezien en het abonnement kosteloos geannuleerd, hiervoor heb ik nog een schriftelijke bevestiging gevraagd want ik vertrouwde die bende voor geen meter meer. Afgelopen week kreeg ik opeens een melding dat mijn eerste factuur klaarstond. Gek vond ik, want Youfone had mij bevestigd dat ik kosteloos was opgezegd. Na weer een belletje vertelde de medewerker dat mijn abonnement al geactiveerd was en dus zodoende ik verplicht was de eerste maand te betalen, ondanks dat ik nooit maar iets heb aangesloten van deze ballen organisatie. Na een heftige woordenwisseling waarbij ik werd beschuldigd dat het mijn fout was geweest, omdat ik een verkeerd adres had ingevuld heb ik de hoorn erop gegooid. AUB nooit met dit bedrijf in zee gaan want ze proberen je aan alle kanten te naaien, nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en dan druk ik me nog heel licht uit. Ik hoop van harte dat dit bedrijf spoedig haar faillissement kent want een bedrijf als dit hoort niet thuis in de dienstverlening!

T
Was deze beoordeling nuttig? 4 3
Reageer op deze review