Details van de beoordeling

vodafone
GSM Webshops

Vodafone neemt niet de verantwoordelijkheid van het slechte netwerk

Beoordeling 
 
2.5

Klacht die ik heb gemeld:

Voordat ik Vodafone koos voor andere providers, controleerde ik https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml.
Het toont een perfecte dekking voor mijn postcode. Dat is waarom ik voor Vodafone heb gekozen.

Daarnaast heb ik ook https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/netwerkgarantie.shtml gecontroleerd.
Ik ben echt verbaasd dat het je niet uitmaakt hoe de signaaldekking bij mij thuis is. Ik woon niet buiten mijn huis. Ik woon binnen en ik moet mijn telefoon bereikbaar en bruikbaar zijn in mijn huis.
Ik bracht het grootste deel van mijn tijd thuis door met een heel slecht signaalbericht. Dus ik verwacht thuis geen 100% signaaldekking. Er is bijna geen signaal wat betekent dat er geen oproepen zijn en geen 4G.
Overigens is de signaaldekking ook erg slecht voor mijn buren. Ik heb het geverifieerd voordat ik deze klacht had ingediend.

Antwoord van Vodafone:

We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 7717302. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken.

Conclusie
We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continue verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig.


!!!
Ik heb op dit bericht gereageerd maar helemaal geen reactie van Vodafone.
!!!

MO
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review