Typhone reviews & ervaringen

www.typhone.nl
 
5.6 (67)
Typhone

67 Typhone reviews

 
(18)
 
(13)
 
(8)
 
(6)
 
(23)
Terug naar overzichtspagina
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
71 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde
Beoordeling 
 
9.0

Gisteren een Iphone 4S besteld bij Typhone. Ik kon het niet geloven toen het pakketje ook echt vandaag al werd bezorgd. Een pluim voor de levering wat mij betreft! Vandaag lekker de hele dag 'spelen' met m'n nieuwe Iphone.. op het strand :-))

E
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review

Boeven

Beoordeling 
 
2.3

Bestelling gedaan. Betalingen, na 5 weken contact opgenomen waar mijn aankoop blijft. Krijgt U niet, foutje op de site. Wel cashen en mijn laten wachten. Onbeschoft te woord gestaan. Nog nooit zulke boeven meegemaakt. Koop er nooit meer iets.

M
Was deze beoordeling nuttig? 6 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.0

Waardeloos in 1 woord. Bij mij is zo'n beetje alles misgegaan wat je kunt bedenken... Verkeerde telefoon geleverd... Ok dat kan, maar dan: nummerbehoud loopt mis, en eindloos aan de telefoon met de klantenservice om alles weer recht te zetten. Voor mij geen typhone meer. Allemaal goede bedoelingen maar uiteindelijk zit ik met een telefoon die ik niet heb besteld, ben een week niet meer bereikbaar en totaal gestressed door al het gedoe... Typhone, voor mij niet meer... Volgende keer beter, maar niet meer bij Typhone.

B
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.5

Bij Typhone heb ik laatst een nieuwe gsm besteld. Het betreft een Typhone abonnement met als provider T mobile en als toestel een Samsung Galaxy SIII. Het nummerbehoud omzetten bij mijn vorige provider werd door Typhone keurig geregeld. De gsm werd na 2 dagen geleverd dus de levering was dik in orde. Ik werd via mail keurig op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en de aanvraag voor het nummerbehoud. Ook op al mijn vragen via de mail werd door Typhone na een dag keurig geantwoord. Ik had ook nog een vraag over mijn tijdelijke nieuwe nummer bij T-Mobile. Daarover heb ik contact opgenomen bij T Mobile. En zij konden mij daarover geruststellen. Ik kan Typhone.nl dus aanbevelen.

Ik heb ook veel gsm aanbiedingen bekeken en Typhone komt telkens als goedkoopste aanbieder naar voren. Jekunt op Typhone.nl een analayse van je belgedrag doen, superhandig! Als ik via T mobile rechtstreeks een abonnement had afgesloten kostte me dat meer als 10 euro per maand.

AL
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Slechte boel

Beoordeling 
 
1.8

Na 3 mislukte pogingen om te bestellen eindelijk gelukt. Toestel was ruim op voorraad tijdens het bestellen.
Nu dat het contract verwerkt is na 4 dagen is de toestel in bestelling, krijg ik mailtje dat het nog 3 werkdagen kan duren terwijl de contract al ingegaan is... Zeer slechte boel
Raad de klanten af om hier wat te bestellen

K
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.0

Ze zijn de grootste van Nederland volgens mij. Ik heb al twee keer een telefoon besteld bij hun en altijd zonder problemen. Ik heb één keer een probleempje gehad met nummerbehoud, maar dat hebben ze binnen een paar dagen opgelost.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Februari 07, 2013)
Beoordeling 
 
8.8

Ik heb net de Typhone klantenservice gesprtoken. De wachttijd aan de telefoon is lang maar het Typhone personeel is wel vriendelijk en deskundig. Als je een bestelling wilt plaatsen bij Typhone kan dat via de website of telefonisch. Ik heb de laatste maand een bestelling gedaan. Het ging fout met de nieuwsbrief korting. Deze Typhone niewsbrief korting werd niet gelijk in mindering gebracht met mijn bestelling. Daarom heb ik gebeld en toen werd het in orde gemaakt.

Toen ik wilde bestellen bij Typhone kreeg ik snel iemand aan de telefoon. Toen ik vragen had over de bestelling, duurde het veel langer voordat ik een medewerker aan de telefoon kreeg. Ik heb de korting gewoon gekregen maar jammer van de lange wachttijd. Maar nogmaals heel vriendelijk en goed te woord gestaan door de Typhone klantenservice.

M
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.0

‎16 Juli heb ik mijn Samsung Galaxy Ace besteld. Toen een mail gekregen dat de Ace lastig leverbaar is, en dat ik iets langer geduld moest hebben. Nou, prima, iets langer wachten vindt ik niet erg. Vorige week een mail gekregen dat woensdag 1 Augustus mijn toestel binnen zou komen, en dat deze direct naar mij verstuurd zou worden. Nog niks van gehoord, dus net even gebeld naar de klantenservice en zij verteld mij dat mijn toestel op zijn vroegst 10 Augustus verstuurd gaat worden. Dit duurt te lang, Typhone! Even wachten vindt ik niet erg, maar er zijn nu bijna 3 week voorbij, en ik ben bang dat het nog een paar week gaat duren.

A
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
5.5

Ik was een tevreden typhone klant. Tot deze week. Ik heb een bestelling geplaatst en een deel van de bestelling is netjes geleverd. De bestelde gsm echter niet, wel de simkaart. Inmiddels heb ik daar al 2x over gebeld. Wat bleek. Het was een fout in de order. Het toestel is wel voorradig in tegenstelling tot hetgeen ze eerst vertelden. Het toestel zou de volgende dag verzonden worden zo is beloofd. Nu krijg ik op mijn mail van de klantenservice bericht terug dat het toestel niet voorradig is. Kortom mijn abonnement is al ingegaan, het toestel is niet, wel, niet voorradig. Wat slecht!

JP
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Zeer slecht, defect toestel

Beoordeling 
 
3.3

Zeer slechte service. Na toestel 4 keer te hebben opgestuurd omdat deze uitvalt kreeg ik het toestel opnieuw defect thuisgestuurd. Klacht kunnen ze niet constateren. De klant laten ze verder in de kou staan. Bieden geen oplossingen nadat hun geld hebben ontvangen. Koop hier nooit iets! Garantie stelt er niets voor.

S
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review

Waardeloos, bespaar je de moeite en betaal een paar euro meer bij je eigen provider.

Beoordeling 
 
2.0

Onlangs mijn tel abbo verlengt. Eerste instantie order wegens fout moeten cancelen, nieuwe order opnieuw moeten inschieten en onderaan de lijst voor iPhone 6 geplaatst.
Toen wist ik het al, je bent een nummer en geen klant.
Onduidelijke bestel procedures en medewerkers die elkaar continu tegensprekenzorgenvoor een zeer negatieve ervaring.
Nadat de iPhone niet leverbaar was heb ik als alternatieve oplossing een 128 Gb model gekozen, deze zou dezelfde dag verstuurd worden en pas een week later heb ik hem ontvangen. Voor niets 102 euro extra betaald dus.
Ik kan nog wel even door gaan maar de moraal van het verhaal is dat wanneer er maar 1 ding niet goed gaat je erachter zal komen wat voor rotzooi het intern is in dit bedrijf.

RV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

Telefonisch bijna niet bereikbaar, minimaal 30 minuten in de wachtrij. Soms wordt de verbinding verbroken en begin je weer opnieuw. Als je iemand uiteindelijk aan de telefoon krijgt, kunnen ze geen indicatie geven wanneer de bestelling wordt geleverd ivm achterstanden. Totaal onduidelijk dus. Artikel is zogenaamd op voorraad, wacht al bijna twee weken, nog niks ontvangen. Zou hier niet nogmaals wat bestellen. Advies: koop ergens anders...

FV
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Februari 18, 2013)
Beoordeling 
 
9.0

Bij typhone ben ik al jaren klant. De iPhone 4S welke ik zocht was bij Typhone beschikbaar met een mooie aanbieding dus meteen besteld. De iPhone 4S was op voorraad. De Typhone.nl is erg duidelijk hoewel er ook wel heel veel gsm aanbiedingen worden weergegeven. De aanbieding met de iPhone 4S van Typhone was de beste deal op dat moment. Direct na het bestellen online kreeg ik een mail met de informatie van de bestelling en vervolgens iedere keer een mail zodra de gsm is ingepakt, verzonden etc. De iPhone was de volgende dag al in huis dus sneller kan bijna niet.

Ik had een vraagje aan Typhone met betrekking tot het overzetten van mijn oude nummer en hoe dit werkt. Gewoon even met de hulplijn gebeld en na 2 minuten had ik het antwoord. Stelde gelukkig nioets voor en alles is goed gegaan. Ik heb dus prima ervaringen met Typhone en kan het iedereen aanbevelen daar een telefoon te kopen.

RW
Was deze beoordeling nuttig? 3 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.0

Ik heb net een sim only abonnement afgesloten bij Typhone. Dat ging uitstekend. Via de website van Typhone loop je zo door het bestelproces. Je kunt kijken welke SIM only provider het goedkoopst is. Typhone biedt namelijk sim only aan van Ben, Vodafone, Telfort, KPN Hi, Tele 2 etc. Ik heb gekozen voor Vodafone Sim only. En voor Typhone heb ik gekozen omdat zij altijd goedkoop zijn en een goede naam hebben. De site is wel een beetje druk op de homepagina van Typhone.nl.

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
7.5

Hallo ik heb op 27 februari een gsm besteld bij Typhone i.v.m. een speciale actie waarbij je een smartphone + abonnement kon krijgen voor een zeer aantrekkelijke prijs. De aanbieding stond direct op de voorpagina, dus het was makkelijk te vinden. Na de bestelling gedaan te hebben kreeg ik van Typhone meteen een bevestiging met het contract opgestuurd via mail. Dat contract moet je invullen, inscannen en terugsturen. Volgende dag hebben ze netjes een mail naar mij gestuurd met de vermelding dat ze het verstuurde contract in goede orde hadden ontvangen.

Het opsturen van de mobiele telefoon door Typhone gebeurd zodra het abonnement/contract is verwerkt bij de provider. Helaas waren er bij mij problemen met de aanvraag voor nummerbehoud, waardoor er vervolgens vertraging opliep met de verzending van mijn telefoon. Maar dat lag aan de provider en niet aan Typhone aldus de mail waarin ze me op de hoogte hielden. Ik kreeg opnieuw een mail met de melding dat het abonnement goedgekeurd was en dat mijn bestelling werd klaargezet voor verzending. Een paar uur later kreeg ik de verzendbevestiging van Typhone.nl met het Track en Trace nummer.

De gsm werd de volgende dag afgeleverd bij mij thuis en was verpakt in een doosje met een luchtkussen erin.

Helaas bleek dat de micro usb kabel niet bijgevoegd was. Ik heb gelijk contact opgezocht met Typhone. Volgende dag van hen een email ontvangen met de vermelding dat ze mij geheel kosteloos een nieuwe kabel zullen opsturen. De kabel werd de volgende dag afgeleverd door de postbezorger. Het was ook verpakt in een bubbelenvelop.

Het is erg netjes afgehandeld door Typhone. Ze krijgen mijn complimenten!

JB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: April 14, 2013)
Beoordeling 
 
7.5

Ik heb een prima ervaring met Typhone. De door mij bestelde telefoon (een Samsung Galaxy Y voor mijn zoon) werd netjes op tijd geleverd. Het ging om een toestel zonder abonnement, dus misschien ging het daardoor wat sneller. Ik heb geen klachten over Typhone in ieder geval.

AV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Bij Typhone was een abo snel geregeld maar toen bleek er een foutje gemaakt te zijn. Dit wordt gelukkig snel en vlekkeloos door Typhone opgelost. Echter nu blijk ik in het buitenland te verblijven met de ingangsdatum. Volgens Typhone is dat een groot probleem. Sterker nog… dit is niet op te lossen aldus de medewerker van Typhone. U moet maar wat eerder terugkomen van de wintersport vakantie is het advies dat de dame kan verzinnen, of laat u GSM hier bij een kennis achter. Gelukkig heeft mijn nieuwe provider (Vodafone) wel een meedenkende klantendienst en verlengd Vodafone mijn oude gsm abonnement bij KPN met een paar dagen. Zodoende was gelukkig het probleem opgelost. Al met al blij maar een beetje beter meedenken door Typhone was handig geweest.

MB
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.0

Typhone leverde een toestel dat niet werkt. Heb zelf kosten gemaakt om het terug te sturen en aangegeven dat ik een nieuw ongeprepareerd toestel verwacht. Ik sluit geen abonnement af met een gerepareerd toestel. Typhone geeft niet thuis. Moest zelf erachter aan gaan waar de oplossing bleef. Ja idd er staat ergens in de voorwaarden dat dit hun procedure is. Dus vermoed ik dat deze voorwaarde niet zonder reden in opgesteld. Klachtenservice is erg slecht en begrijpt niet waar het overgaat als je reageert terwijl het een reply mail is. ff scrollen is ook al te moeilijk voor de werknemer. Ik werk zelf regelmatig met klanten en begrijp steeds vaker waarom onze klanten zo supertevreden zijn, nu alleen nog mijn referentiekader bij stellen als het om andere organisaties gaat

L
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Rishma op 17 Juni 2014

Dit zelfde heb ik ook meegemaakt, ik heb precies een niet werkende toestel thuis gehad en kon het met een retourformulier terugzenden met post.nl. bij de retourformulier stond aangegeven hoe je het pakketje terug kon sturen zo natuulijk mogelijk en dit heb ik ook gedaan. Er stond negens bij vermeld dat je dit nooit mocht dichttapen, dus uit voorzorg heb ik dit wel gedaan. Dit is niet mijn fout geweest. Zij ontvangen het pakketje en ik krijg een e-mail dat ze het in goede orde ontvangen hebben. En dat is ook het enige wat ik krijg. Niet een bericht zoals telefonisch was afgesproken een nieuwe toestel. Nee die hebben zij doorgestuurd naar Dynafix een bedrijf die de toestellen repareert zonder dat ik hiervan af wist. Ik heb een paar keren met Typhone telefonisch gesproken. Dit hebben ze gedaan omdat ze het anders niet door kunnen verkopen, Je mag het doos niet dichttapen, het orginele doos is dus beschadigd kreeg ik te weten. Ik heb tot nu toe alleen maar kosten gemaakt aan prepaid bellen, nog steeds geen leen toestel ontvangen en ze berichten me ook niks hierover en abbo kosten wat ik verplicht ben te betalen. Je hebt een bedenktijd van 32 dagen en dat sluit niet bij mij, aangezien ik de eigennaar van een toestel ben die ik nooit gebruikt heb. Ik kon het ook niet opzeggen omdat het mij een bedrag van € 700 zou kosten. Kosten van de Samsung S5. Ik wacht nog steeds zoals ik eerder vermeld heb. En raad Typhone niemand aan. Zeker omdat ze en niet klantvriendelijk zijn en ook niet met oplossingen komen.

Reageer op deze review

WAARDELOOS

Beoordeling 
 
1.7

Ik heb hier een nieuwe telefoon besteld, die constant aan de lader moest liggen, omdat de accu het nog geen dag volhield.Ik verzocht Typhone mijn geld terug te geven, maar ze wilden het oplossen door een nieuwe accu te sturen. Nu enkele maanden later heb ik nog steeds geen accu en word ik steeds aan het lijntje gehouden, zo, dat ik de consumentenbond in moet schakelen om mijn recht te halen, dit is ècht een waardeloze winkel die totaal geen service verleent, niet mee in zee gaan mensen! Ik heb inmiddels elders een goede telefoon gekocht, omdat ik voor mij werk nu eenmaal niet zonder kan.

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Marit, Typhone.nl op 22 Mei 2015

Beste Rensink,

Mijn oprechte excuses voor de late reactie, maar ik wil je graag alsnog helpen. Kun je me wellicht een e-mail sturen naar service@typhone.nl met je ordernummer, zodat ik kan kijken wat ik voor je kan doen? helaas kan ik op basis van bovenstaande gegevens niets voor je doen.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Marit, Typhone.nl

Rensink op 22 Mei 2015

daar heb ik wat aan ja, aan die excuses van je, zoals je hierboven kunt lezen heb ik een maand geleden al elders een goede telefoon gekocht en het enige wat ik wil is mijn geld terug, dat hebben jullie geweigerd!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
1.0

7 werkdagen geleden een bestelling geplaatst. Betreft verlenging. Abonnement is netjes door Vodafone omgezet echter toestel is nooit door Typhone geleverd (wel op voorraad). Er wordt per e-mail en telefoon gecommuniceerd dat het toestel eraan komt de volgende dag. Helaas blijkt dit niet te kloppen. Typhone komt verplichtingen qua levering niet na en er worden beloftes gedaan die niet nagekomen worden!

*opsturen van het contract doen ze graag, echter na het tekenen van de overeenkomst wordt abonnement omgezet maar niks geleverd.

* communicatie is zeer slecht!

* 48 uurs levering is een sprookje

Verleng altijd bij jarigen provider en nooit via deze tussen persoon. Dit gezien Vodafone mijn klachten nu niet kan oplossen en ik aangewezen ben op deze organisatie (Typhone)

H
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review
71 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Typhone ervaring

BELANGRIJK: Typhone heeft op 13 februari 2017 haar faillissementsaanvraag ingediend bij de rechtbank. Bestellen bij Typhone is dan ook niet meer mogelijk. GSM webwinkels die goed beoordeeld worden op Reviewspot zijn bijvoorbeeld Belsimpel en Mobiel.nl.

Wat is uw ervaring met Typhone? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Typhone hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Typhone reviews lezen.

Telefoonnummer: 040 - 23 53 000

Algemene informatie

Keurmerken
Q shops Keurmerk
Verzendkosten
Los toestel: €4,50 - GSM + abonnement: €9,50
Levertijd
binnen 5 werkdagen, indien op voorraad
Productgroepen
  • sim only abonnement
  • gsm + abonnement
  • mobiele telefoons
  • prepaid abonnement
Merken
  • Nokia
  • Samsung
  • BlackBerry
  • LG
  • Sony Ericsson
  • Apple
  • HTC
  • KPN
  • Hi
  • Vodafone
  • T-Mobile
  • MTV Mobile
  • Sizz
  • Ben
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • rembours