Simyo reviews & ervaringen

www.simyo.nl
 
6.0 (63)
Simyo reviews

63 Simyo reviews

 
(17)
 
(14)
 
(8)
 
(10)
 
(16)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
62 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4
Volgorde

fijne provider

Beoordeling 
 
10.0

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting 10 euro korting krijgen:
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 5 2

Simyo Webcare op 17 Maart 2017

Hoi Martine,

Wat een fijne review om te lezen! Ik ben heel blij dat jij zo tevreden bent over Simyo. Wij zijn andersom ook héél blij met jou. Goed dat je ook de tip van de Vriendendeal met iedereen deelt. Zo kunnen bestaande Simyo klanten korting vergaren als ze een andere aansluiting aanmelden. Super handig!

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

kan niet beter.

Beoordeling 
 
9.5

Zeer correcte provider . Heb er al 4 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo. De voordelen. 
Alle voordelen op een rijtje

Betrouwbaar KPN Netwerk

Maandelijks gratis aanpassen

Regel alles zelf via Mijn Simyo

Snel en stabiel mobiel internet

Al 4 keer op rij als beste getest

Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken. 

http://www.simyo.nl/vriendendeal/9zo4fq

CH
Was deze beoordeling nuttig? 5 3
Reageer op deze review

Klasse provider

Beoordeling 
 
9.8

Hallo ik wil dit even kwijt.
Ik heb een abbo bij Simyo,en dat bevalt mij prima.
Ten eerste ze zijn goedkoop.
Gratis nr. behoud/ en maandelijks aanpassen
Kpn netwerk (dus overal bereik)
Prima klantenservice
En ze hebben een viendendealshop waar je korting mee kunt verdienden.
Ik heb er ook een ,en als je er een abbo in afsluit dan verdien je 10€ korting.
Via de onderstaande link.

http://www.simyo.nl/vriendendeal/zg5tdq

C
Was deze beoordeling nuttig? 5 1
Reageer op deze review

Simyo, mijn nummer 1

Beoordeling 
 
9.3

Simyo is voor mij de nummer 1 SimOnly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 2

Christien op 20 Oktober 2014

Hey, waarom vind ik op deze website precies hetzelfde comment..?

http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simyo/


mavazi zegt:
16 Juni 2014 om 22:09
Prijs 55555 Levering 55555 Ondersteuning 55555 Totaal oordeel 55555
Simyo is voor mij de nummer 1 Simonly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Suzan op 20 Oktober 2014

Goedemorgen Christien,
Voorheen was mijn nickname Mavazi en nu gewoon mijn eigen naam.

Simyo is naar mijn inziens en trouwens ook van de consumentenbond de nr 1 telecom provider van Nederland.

Fijne dag.

Gr,
Suzan

Reageer op deze review

So-so

Beoordeling 
 
8.3

Zoals bij eigenlijk alle aanbieders is het makkelijk om te bestellen en is de levering ook snel, vooral natuurlijk bij sim only. Het blijft echter oppassen, want blijkbaar is er 1 ding wat telecom aanbieders niet af kunnen leren en dat is mensen een beetje voor te gek te houden, of een beetje te misleiden. Niet echt natuurlijk, want dat mag niet, maar het is veel te makkelijk om zonder dat je het door hebt weer een extra jaar (!) aan een abonnement vast te komen zitten, door je bundel te gaan, etc.

Als simyo (onderdeel van KPN geloof ik) gewoon eens eerlijk, open en transparant zo zijn, een goed product zou leveren en de mensen met meer respect behandeld (in plaats van als ongeschreven doel *lijken* te hebben om mensen een poot uit te draaien zodra er ook maar ergens een legale kans voor is) - dan zouden ze de allereerste telecomaanbieder ooit zijn die dat doet.

Dus:
- geen hoger tarief als je buiten je bundel gaat, *behalve* als je daarvoor op dat moment *voor dat gesprek specifiek* kiest (als je bijvoorbeeld perse moet bellen en je bundel op is). Bijvoorbeeld met een stem die zegt 'uw bundel is op, druk op 1 om toch te kunnen bellen tegen hoger tarief van X euro per minuut'). Default: bundel op = niet kunnen bellen.

- geen rare streken zoals (naar boven) afronden op de minuut. Gewoon eerlijk zijn en per seconde in rekening brengen.

- gewoon je bundel mee kunnen nemen onbeperkt lang, mensen hebben daarvoor betaald dus het is matig om dat elke maand af te pakken als je het toevallig niet helemaal opgebruikt hebt.

- gewoon op kunnen zeggen wanneer je dat wilt, zonder voorwaarden hoe dan ook.

Alle bovenstaande punten heb je bij simyo NIET. Wat je wel hebt is een handige website, je kunt hier je bundel kostenloos aanpassen en de prijs is scherp.











P
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

Simyo Webcare op 30 September 2014

Beste Peter,

We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat wij onze klanten een beetje voor de gek houden of een beetje misleiden.
Wij doen namelijk juist onze best om onze klanten zo duidelijk mogelijk te informeren en daarnaast zoveel mogelijk zelf de controle te geven over hun abonnement en verbruik.

Allereerst geven we je de controle doordat je zowel via Mijn Simyo als via de Mijn Simyo app zelf het verbruik van je bundels te allen tijde in de gaten houden om te voorkomen dat je buiten je bundel verbruik hebt en er hierdoor extra kosten ontstaan.
Kom je erachter dat je wat te veel of juist te weinig minuten, sms’jes of MB’s hebt, dan kan je dit voor de volgende maand wijzigen. Bij Simyo heb je namelijk de mogelijkheid om elke maand je bundels zowel naar boven als naar beneden te wijzigen.

Daarnaast informeren we op onze website onze (potentiële) klanten dat wij gesprekken naar boven afronden. We begrijpen uit je bericht dat je dit graag anders zou zien, maar hierin zijn we geen uitzondering op andere providers. Een SecondeBellen propositie wordt maar door enkele providers aangeboden.
Ook geven we op onze website aan dat onze bundels een geldigheid hebben van een maand. Onder andere op deze manier kunnen we onze prijzen zo scherp houden.

Tot slot heb je bij Simyo de mogelijkheid om te kiezen voor een maandelijks abonnement of een abonnement met een looptijd van een jaar. Wanneer je kiest voor een maandelijks abonnement, dan kan je elke maand je abonnement beëindigen.
Wanneer je hebt gekozen voor een jaarcontract en de contractstermijn van een jaar is verlopen, verlengen wij het abonnement niet automatisch met een jaar, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Behalve natuurlijk wanneer onze klanten zelf hebben aangegeven om hun abonnement te willen verlengen met een jaar.

We hopen dat we aan de hand van deze uitleg je ongenoegen wat weg hebben kunnen nemen.

Vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Cedric op 30 September 2014

Dag,

Ik denk dat je het juist hebt verwoord. Ik heb voor mijzelf ook al besloten om de volgende keer wanneer ik voor mijn dochter een abonnement afsluit extra te letten of maandelijks ongebruikt tegoed niet verdwijnt (is dat geen pikken?) en of er geen melding komt wanneer je over je tegoed heen bent en of er niet asociaal wordt afgerond in het voordeel van de provider ( is dat ook geen pikken en zijn daar wettelijk geen afspraken over vastgelegd)
1 ding is duidelijk wanneer je deze afwegingen meeneemt in het maken welke provider voordelig is dan zal Simyo er zeker niet als voordelig uitspringen!

Reageer op deze review

Contact waardeloos, slechte service.

Beoordeling 
 
7.8

Nog niet zo lang geleden heb ik Simyo overal een 10 voor gegeven daar kom ik nu op terug want na verschillende e-mailtjes gestuurd te hebben met een vraag over mijn belminuten heb ik tot op heden nog geen reactie ontvangen. Dit is erg onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk! Waardeloos Simyo, toen ik pas klant was werd er zelfs de moeite genomen om mij terug te bellen. Zo zie je maar dat als een bedrijf groter wordt de klant niet meer op nummer 1 staat of het zal wel dat er aan mij niet veel verdient wordt. Nee valt mij achteraf goed tegen, dus een 10 voor service had ik niet moeten geven, gelukkig kan ik dit via deze site nog laten weten.

CM
Was deze beoordeling nuttig? 2 0

Simyo Webcare op 19 September 2014

Beste Christina Maria,

We vinden het erg jammer om deze ervaring hier te lezen. Wanneer u ons een email stuurt, is het nog steeds de bedoeling om u binnen 3 werkdagen van een antwoord te voorzien. Vaak zijn wij al veel sneller zelfs. Regelmatig wordt daarbij inderdaad even de telefoon gepakt om zeker te zijn dat de uitleg goed begrepen wordt.
Ik kan u verzekeren dat de klant voor Simyo nog steeds op 1 staat. Ik vrees daarom dat uw email niet bij ons is aangekomen. Ik wil u daarom vragen om uw vraag nogmaals te sturen via Webcare@simyo.nl onder vermelding van uw mobiele nummer en "Reviewspot". Dan zullen wij die zo snel mogelijk oppakken.
Wij hopen daarmee weer op het niveau van uw eerdere beoordeling te komen.

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

Simyo.nl/forum

Reageer op deze review

7jaar ben ik klant en het bevalt prima!

Beoordeling 
 
10.0

7 jaar ben ik klant en het bevalt mij prima. Ik ben van prepaid overgestapt naar 300 bel minuten voor maar 3,00 euro per maand en daar heb ik genoeg aan. Waar vind je zo'n provider? Fijn dat je alles makkelijk via "Mijn Simyo " kunt regelen en bekijken. Betalen via ideal vind ik geweldig.
Ik hoop dat dit zo blijft heb ik toch nog het gevoel over mijn eigen portemonnee te beschikken.
Verschillende mensen heb ik Simyo geadviseerd en tot nu toe met alle tevredenheid.
Dat ik via ideal betaal kan zijn dat ik nog in het oude systeem zit, dit even voor de goede orde mocht het bij andere klanten niet meer zo zijn. Dit is mijn belevenis bij Simyo.
Groetjes, Christina Maria .

CM
Was deze beoordeling nuttig? 0 2
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
9.8

Simyo is voor mij de nummer 1 SimOnly aanbieder die er is!
Dit omdat je altijd precies weet waar je aan toe bent en waarbij je zelf alles makkelijk kan regelen via de Simyo website.
En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

S
Was deze beoordeling nuttig? 12 6

Herman op 21 Juli 2014

Leuke promotie tekst. Te doorzichtig dit.

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Makkelijke per maand aan te passen, dit ook nog een voor een spotgoedkope prijs. Snel naar simyo.nl en bestellen maar!

https://www.simyo.nl/vriendendeal/v8d50d

;)

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 6
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Voor mijn schoonvader een abonnementje met internet aangevraagd voor zijn nieuw Android mobieltje.
Snel geleverd en nummerportering vanaf HiPrepaid was snel geregeld.
Alles werkt gewoon goed.

Als mijn Youfone abo erop zit ga ik ook naar Simyo.
Betere prijzen nu dan Youfone.

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Voor het eerst een abonnement bij SIMYO afgesloten.
Ik zat voorheen bij de KPN.
Website vind ik duidelijk. Bestellen met nummerbehoud ging vlekkeloos.
Duidelijk informatie per e-mail en brief.
Erg tevreden over het gemakkelijke aanvragen en opzegservice. het activeren van de sim kaart is ook super simpel.
Tot nu toe erg tevreden.

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Simyo op 12 September 2013

Beste Laura,

Bedankt voor je leuke beoordeling. Goed om te lezen dat je tot nu toe erg tevreden bent. Als je nog vragen en/opmerkingen hebt, vernemen we het graag. Of neem anders een kijkje op ons forum.

Vriendelijke groet,

Alex

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

Simyo heeft een goede kwaliteit en een goede service. Via het simyo forum kan je een bericht posten met een vraag van waar je niet uitkomt of niet snapt en deze vraag wordt heel snel op een normale manier beantwoordt. Als je inlogt op mijnsimyo zie je heel overzichtelijk wat voor een soort abonnement je hebt en hoeveel minuten je nog kan bellen/sms'en voor de resterende maand. Dit wordt om de halve dag ongeveer geüpdatet. De factuur is heel overzichtelijk je ziet precies naar welke nummers je gebeld/sms hebt.
Simyo heeft een even goede bereik als mijn vorige KPN abonnement. Is ook wel logisch, omdat Simyo op het KPN netwerk zit.
Het internet van Simyo werkt op mijn gsm ook heel goed. Goede internetverbinding en een goede internetsnelheid.
De abonnementsprijs wat Simyo hanteert is vergeleken met andere providers een stuk goedkoper OOK al zijn de kortingen van Simyo afgelopen na een jaar dan blijft het t.o.v. de andere providers nog steeds goedkoop.

Kortom ik ben er heel tevreden over en kan iedereen het wel aanbevelen.

R
Was deze beoordeling nuttig? 3 0
Reageer op deze review
(`Bijgewerkt: Juli 04, 2012)
Beoordeling 
 
9.5

Het klopt wel wat ze zeggen. Ik wilde gewoon een goedkoop sim only abonnement en dat is gelukt. Nu heb ik 500 belminuten en 100 sms voor 15,99 per maand. Veel goedkoper kon ik het niet vinden.

groetjes Nadia

N
Was deze beoordeling nuttig? 4 1
Reageer op deze review

Zeer fijn bedrijf

Beoordeling 
 
9.3

Zeer fijne en betrouwbare provider . Heb er al 3 jaar een abbo.
Alles is perfect nooit geen klachten gehad. Heb er ook een vriendendealshop en daar kun je 10 euro korting verdienen bij elk afgesloten abbo.

Alle voordelen op een rijtje
- Betrouwbaar KPN Netwerk, je hebt dus overal bereik
- Maandelijks gratis aanpassen, op vakantie minder kosten
- Regel alles zelf via Mijn Simyo, ook via de app
- Snel en stabiel mobiel internet
- Al 4 keer op rij als beste getest!
- Gratis nummerbehoud

Via de onderstaande link kun je de korting pakken.
https://www.simyo.nl/sim-only/bestellen#x81DgB

M
Was deze beoordeling nuttig? 4 2

Simyo Webcare op 09 Maart 2016

Hoi Malou,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met Simyo als provider. Bedankt voor deze positieve review en heel veel succes met jouw VriendenDeals.

Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

Reageer op deze review

klasse provider.

Beoordeling 
 
8.5

Hoi ben al drie ben een super provider. Altijd bereik (kpn netwerk ) een zeer goede en vriendelijke klantenservice. Ik raad het iedereen aan. En daarom heb ik een shop geopend bij de vriendendeal van simyo. Ieder die er een abbo in afsluit krijgt 10 euro KORTING en ik ook. Daarom een link naar mijn shop.
http://www.simyo.nl/vriendendeal/q9rjz7

SH
Was deze beoordeling nuttig? 1 4
Reageer op deze review

Simyo opniew op nummer 1

Beoordeling 
 
9.3

Omdat ik erg tevreden ben over Simyo raad ik Simyo aan iedereen aan.
Gratis nummerbehoud, geen verassingen achteraf en bellen op het betrouwbare netwerk van KPN.

je kunt iedere maand je bundel aanpassen, erg flexibel dus.
Maar als je kiest voor een maand abonnement dan kun je als je dat zou willen iedere maand opzeggen en zit je niet zoals bij alle andere providers minimaal een jaar aan je abonnement vast.

En als je bestelt via http://www.mysimyo.nl krijg je ook nog eens €10,- vriendendeal korting op je 1e factuur!

Groeten Marije

M
Was deze beoordeling nuttig? 23 0
Reageer op deze review

Al jaren tevreden klant

Beoordeling 
 
9.5

Ik ben al bijna 3 jaar trouwe klant bij Simyo. Ik ben hier beland omdat in vergelijking tot andere sites mijn maandelijkse kosten vele malen lager zouden zijn. En inderdaad, maandelijkse kosten waren veel lager. Vroeger was het een soort van hobby om hoge telefoonrekeningen te sparen, maar sinds simyo vallen die reuze mee. Natuurlijk heb ik hier en daar nog wel eens een uitschieter maar wanner je merkt dat dit vaker voorkomt kan je makkelijk je bundel aanpassen..Ook andersom trouwens, dus als je altijd teveel betaald. Daarnaast zijn de leveringskosten echt oprecht geweldig. Ik heb voor studie enkele maanden in china stage gelopen en daar is helaas mijn telefoon gestolen. Door in te loggen op mijn simyou heb ik eenvoudig zonder hoge telefoonkosten te moeten maken een nieuwe simkaart kunnen aanvragen en deze laten opsturen naar China. Zo ver van huis met je telefoon als vrijwel enige contact middel is zo'n snelle service echt heel erg gewaardeerd.
Goede punten Sim Only:
korte abonnementen mogeliljk
lage tarieven
Aanpasbaar per maand -> zowel + als -
leuke aanbiedingen

voor leuke sim-only deals van simyo kan je kijken op deze link:
http://www.simyo.nl/vriendendeal/5fg5fo

Slechte punten Sim Only:
Buiten je bundel bellen of internetten is echt direct merkbaar in je factuur. verhogen van je aantal mb's of bel min. kost slecht n enkele euro meer.... dit is niet eens te vergelijken met de buitenbundelkosten. wanneer je dus ziet dat je regelmatig erover zit verhoog, maar ook andersom want het is zonde om te betalen voor de katse viool..

LV
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Simyp prepaid

Beoordeling 
 
7.3

Ik was eerst abonnee bij tele2. Alleen ze konden het zelfde abbonement niet meer aabieden. Toen las ik over goede ervaringen van Simyo. Zou mijn oude nummer meenemen maar omdat dat lang duurde en ik eigenlijk ook wel nieuw nummer wou hebben belde ik naar klantenservice van Simyo waarop medewerker zei u kunt nu u simkaart via internet ook wel activeren dan kan u gelijk bellen. Want ik had het Simyo pakketje al in huis. Zo gezegt zo gedaan zag dat simkaart geactiveerd was en de mobiel die werkte. Echter dit was paar dagen voor weekend en toevallig keek ik op Simyo en zag tot mijn verbazing dat er een bedrag van 30 euro op rekening stond van smsen omdat dat buiten de bundel viel. En dat terwijl ik sms onbeperkt heb. En medewerker daar niks over had verteld en dat ik gewoon gebruik kon maken van de gsm. Had klacht via internet ingedient maar daar hoorde ik echter niks van. Alleen kreeg ik een bericht om de klantenservice te beoordelen. Heel vreemd heb gebeld met klantenservice mijn probleem uitgelegd. Man zei sorry kunnen we niks aan veranderen u moet gewoon betalen dat bedrag

D
Was deze beoordeling nuttig? 3 2

Simyo Webcare op 02 Januari 2015

Beste,

Bij Simyo begint uw abonnement pas als uw nummer is overgezet. Wanneer u afziet van nummerbehoud, of uw nummerbehoud wordt afgewezen, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om door te geven of u wilt dat we de bundels en daarmee het abonnement starten. Dit om te voorkomen dat u op twee plaatsen tegelijk abonnementsgeld betaalt.
Graag kijken wij nog eens naar uw situatie, omdat u aangeeft een medewerker te hebben gesproken. Deze had u er inderdaad op moeten wijzen dat uw abonnement nog niet van start was gegaan, en dat er dus buiten bundel kosten in rekening zouden worden gebracht bij het gebruik van de simkaart. Dat gaan we dus graag na.

Wilt u ons daarvoor een email sturen met uw 06nummer, postcode en huisnummer? Die email mag u sturen naar Webcare@simyo.nl

Vriendelijke groet,

Simyo Webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
6.5

Zeer slechte service van deze provider ik gebruik mijn simkaart in een nokia 6300,geef al mn kennissen mn nummer en wat blijkt voor diegene die een smartphone heeft?? een geheel vreemd persoon met foto in het whats app adressenboek.
Een nieuw nummer gekregen .................en wat blijkt ?? weer een ander persoon in het whats app adressenboek van mn kennissen en familie....................het is hun na mn laatste mail niet meer duidelijk te maken.ik ga weer terug naar mn vertrouwde provider die goede service heeft.KORTOM GEEN AANRADER!!!!!!!

L
Was deze beoordeling nuttig? 0 2

Simyo Webcare op 22 Mei 2014

Beste Loes,

Dat is inderdaad vervelend.
In Nederland zijn zo'n beetje alle telefoonnummers al eens eerder uitgegeven. Hoe dit werkt, is dat een afgesloten nummer eerst een periode in quarantaine gaat, voordat het opnieuw uitgegeven wordt.
Whatsapp is een dienst die helemaal los staat van je simkaart en Simyo aansluiting. Het kan dus inderdaad zo zijn dat de nummers die je van Simyo hebt gekregen eerder door iemand anders in gebruik waren bij Whatsapp. Whatsapp heeft ook een systeem waarbij ze dit soort situaties proberen te voorkomen, maar uit uw verhaal maken wij op dat u enorme pech daarmee hebt gehad. Het lijkt erop dat de vorige gebruikers van uw nummers hun account niet hebben verwijderd. Uit het volgende artikel maak ik op dat dit zichzelf zou moeten oplossen: http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/24068052

Wij hebben verder geen enkele invloed op Whatsapp en de Whatsapp accounts die bestaan. Wij konden u slechts een ander nummer geven, wat wij dus graag hebben gedaan. We willen u absoluut niet van het kastje naar de muur sturen, maar denken toch dat het misschien raadzaam is contact op te nemen met het Whatsapp support team op support@whatsapp.com. Zij kunnen het account met de vreemde foto wellicht versneld van uw telefoonnummer verwijderen.

Mochten er nog vragen zijn hieromtrent, neemt u dan alstublieft contact met ons op via onze eigen kanalen.

Vriendelijke groet,

Simyo webcare

Simyo.nl/forum

Webcare@simyo.nl

Loes op 01 Juni 2014

Whatts app reageert niet op mail dus probleem blijft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op deze review
Beoordeling 
 
8.8

Ik heb geen klachten over simyo. Vind de service heel netjes en correct.
Ze geven netjes door als je tegoed laag is.
Site is altijd bereikbaar en is overzichtelijk.

IV
Was deze beoordeling nuttig? 0 1

Simyo op 23 Januari 2014

Hoi Irma,

Dat is leuk om te horen :) Of eigenlijk 'om te lezen'.
Dankjewel voor je prachtige cijfer!

Met vriendelijke groet,

Simyo webcare

simyo.nl/forum

Reageer op deze review
62 resultaten - getoond 1 - 20
1 2 3 4

Wij zijn benieuwd naar jouw Simyo ervaring

SIMYO heeft altijd goede aanbiedingen. Simyo is aanbieder van sim only abonnementen, prepaid abonnementen en prepaid internet. De organisatie wil zich onderscheiden door eenvoud, service en lage tarieven. Met Mijn Simyo kun je online je eigen abonnement zelf eenvoudig beheren. Via de website kun je in je eigen account je bundel samenstellen zodat je altijd zo goedkoop mogelijk kunt bellen.

De voordelen van Simyo:

SIMYO maakt gebruik van het betrouwbare KPN netwerk. Je kunt er dus vanuit gaan een goede ontvangst te hebben. KPN heeft net als Vodafone overal een goede dekking. Grote concurrenten zijn Youfone en Simpel. De contracten van zijn maandelijks opzegbaar. Via de functie op de website kunt u alles zelf online regelen op Simyo.nl. Een geheel gratis klantenservice en geen dure winkels. Geen overbodige diensten en tarieven. Gewoon simpele en lage tarieven bij Simyo.

Wat is uw ervaring met Simyo? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Simyo hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Simyo reviews lezen.

Telefoonnummer: 0800 - 8007
Meer info over Simyo op Wikipedia

Algemene informatie

Productgroepen
  • sim only abonnement
  • sim only
Merken
KPN
Afhalen mogelijk
nee