Bonprix reviews & ervaringen

www.bonprix.nl
 
3.2 (228)
Bonprix reviews

228 Bonprix reviews

 
(13)
 
(11)
 
(24)
 
(49)
 
(150)
Terug naar overzichtspagina
Bezoek website
Heeft u al een account?
Beoordelingen (hoe hoger hoe beter)
Bestellen
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Levering
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Service
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Prijs
Geef alleen een cijfer wanneer u over dit aspect een mening heeft!
Review / Uw ervaring
U heeft na het indienen van uw review de mogelijkheid om een foto toe te voegen.
208 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »
Volgorde

Toch positief ervaren

Beoordeling 
 
10.0

Ik heb een sportbadpak besteld op 25 mei jl. Voor het eerst bij bonprix en aangevinkt dat ik achteraf wens te betalen. Toen ik later alle reviews las, dacht ik OMG wat een boel slechte ervaringen en kreeg ik spijt. Echter, kreeg snel bericht en mail met track en trace. Mijn pakket is de 27e mei al bij mij bezorgd. Tevreden over badpak en heb gister gelijk nota voldaan en vandaag mail gehad dat ze de betaling binnen hebben. Ik kan dus zeggen dat ik het snel, netjes en prima verzorgd vond. Voor mij een goede ervaring.

Ik lees hieronder dus weer slechte reviews en realiseer me dat ik dus onwijs geluk heb gehad.

IH
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

Super

Beoordeling 
 
10.0

Alles was perfect ?

Antwoord klantenservice

Fijn om te horen, N,za! Graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

N
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Leven jullie nog???

Beoordeling 
 
8.5

Waar zijn jullie? Ik heb volgens jullie meerdere rekeningen openstaan ???? VREEMD, want ik heb altijd alles betaald. Die van het incasso bureau komen??? Bij googlen is het bureau failliet !!!!! Graag dit oplossen

Antwoord klantenservice

Hoi Amilia, we kunnen ons voorstellen dat je schrikt van dergelijke aanmaningen. Kun je een e-mail met je gegevens sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl? We helpen je hiermee dan graag verder. Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Anna op 08 Januari 2020

Ik heb precies hetzelfde! Betaal altijd alles netjes vooraf en nu zou ik ineens betaal achterstand hebben. Heel erg vreemd. Mail adres is onbereikbaar.

Reageer op deze review

betalen op rekening

Beoordeling 
 
8.0

Bestel al jaren bij Bonprix. Snelle levering.
Jammer dat ik niet meer op rekening kan bestellen omdat ik teveel kleding in een keer bestelde en retourneerde. Betaalde altijd keurig op tijd! Vond het juist fijn dat je wat meer artikelen kon bestellen. In de winkel pas je ook meer artikelen. Nu kan ik alleen nog wat bestellen en gelijk via ideal betalen. Jammer Bon prix dit zal mij ervan weerhouden om nog vele malen te winkelen bij Bonprix

Antwoord klantenservice

Beste C, de betreffende afdeling bekijkt dit van tijd tot tijd en kan derhalve ook besluiten een klantdossier weer te openen voor betaling na ontvangst. Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 4 0
Reageer op deze review

Artikelen goed maar altijd vertraagd

Beoordeling 
 
10.0

Ik koop vaak bij Bonprix. Op de site staat levering binnen 48 uur. Echter ontvang ik bij elke bestelling een mail dat mijn zending vertraagd is. Bonprix houd de klant dus voor de gek. Wees gewoon eerlijk over de verwachte levertermijn!

Antwoord klantenservice

Beste Linda, onze excuses voor de vertraging. De 48-uurs levering is exclusief weekenden en feestdagen. Het team van bonprix

L
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

super goed!

Beoordeling 
 
10.0

Super mooie bikini besteld! Erg goede service. Zodra je iets wilt ruilen krijg je het nieuwe product al toegezonden zonder enige kosten! Inplaats van dat je het product moet retouren en geld moet voorschieten en je vervolgens 2 weken moet wachten voordat je het bedrag weer op je rekening hebt.
Zodra je het nieuwe product in huis hebt kan je de oude retour sturen ook zonder kosten! Want als je een deel retour stuurt kost het geen retour kosten.
Ik zou hier zeker nog een keer bestellen! paar x aan de telefoon gehangen en altijd netjes geholpen!

Antwoord klantenservice

Beste Ashley, bedankt voor deze positieve review, graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

A
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

Geen problemen

Beoordeling 
 
9.0

Ik wil toch even reageren omdat het allemaal wel heel negatief is wat hier geschreven wordt. Ik bestel regelmatig bij bonprix en heb nog nooit problemen gehad. Pas geleden een artikel retour gestuurd en vrij snel is mijn geld terug gestort.

Antwoord klantenservice

Beste CT, bedankt voor dit positieve bericht, graag tot ziens in onze webshop! Het team van bonprix

C
Was deze beoordeling nuttig? 0 0

Ingeborg op 22 Augustus 2017

Ja maar je moet wel 4,95 betalen omdat je het retour stuurt.

Reageer op deze review

slecht

Beoordeling 
 
5.8

Sluit mij volledig aan bij de andere voorgaande reviews. Heb na meer dan 1 maand eindelijk mijn geld terug. Beter niks bij bestellen.

Antwoord klantenservice

Hoi Josephine, het spijt me te horen dat je geen positieve ervaring hebt gehad. De termijn voor het retourneren van artikelen in 14 dagen. Daarna kan de verwerking van de retour ook ongeveer 14 dagen duren. Momenteel is het erg druk, dus kan het iets langer duren dan onze klanten gewend zijn. De terugbetaling volgt automatisch na de verwerking van de retour. Onze excuses als het dit keer langer heeft geduurd dan u verwacht had. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Zeer ontevreden

Beoordeling 
 
10.0

Zo dacht ik erover toen ik alle reviews gelezen had. Toch heb ik besteld. Na het eerste pakket, dat helemaal naar wens was, direct een tweede pakket besteld. Loepzuivere levering, goede kwaliteit.
Natuurlijk kan er wel eens wat mis gaan, maar te kleine maten hoef je niet te bestellen als je even de tijd neemt om 'jouw' maat te vinden. Alles paste dus.
En dan de prijs. Ik begon mijn zoektocht op internet met broeken. Hoe meer gaten er in zaten, hoe duurder de broek :-)
Voor de prijs van één zo'n gaten broek heb ik nu vier broeken en shirts van goede kwaliteit. Mochten er na het wassen gaten invallen dan kan ik ze dus vier maal duurder verkopen.

Antwoord klantenservice

Hoi Henk, bedankt voor de fijne review. We zijn blij te horen dat de bestellingen naar wens zijn! Groetjes, het team van bonprix

H
Was deze beoordeling nuttig? 1 1
Reageer op deze review

prima zaak!

Beoordeling 
 
10.0

er staat al een rectificatie van mij, ik had po de enen ingevuld maar het moesten tienen zijn,
maar het verhaal zie ik niet meer.
ik ben al tijden tot volle tevredenheid klant bij Bon Prix.
Ook de dames aan de telefoon zijn heel attent en hulpvaardig en spreken prima Nederlands.
Ik had een paar weken geleden weer een bestelling waarvan ook weer wat retour moest.
er zat een leuke trui bij, die ik gepast had, en dus gehouden.
Toen ik hem vorige week aan wilde doen, zag ik een heel klein gaatje in het voorpand, van één steek
die niet gepakt had. De originele verpakking had ik niet meer,
Ik heb toe gebeld en die mevrouw was heel aardig en behulpzaam.
Het was absoluut geen probleem zei ze, ik moest de trui in de plastic zak doen, de retoursticker
erop plakken. En zij zou voor mij de Post.nl regelen en de nieuwe trui gelijk opsturen.
2 dagen later, precies op de afgesproken tijd kwam de trui aan en de andere namen ze gelijk mee terug.
Zij zei ook dat ik een rekening zou krijgen, maar die moest ik als niet gestuurd beschouwen.
Bovendien krijg ik altijd keurig na een paar dagen het bedrag van de retouren op mijn rekening gestort.
Ik heb nog nooit narigheid gehad en ben erg tevreden, ook over de kwaliteit van de kleding
Daar ik aan huis gebonden ben maak ik best veel gebruik van Bon Prix en heb echt geen klachten .
En ik vind het helemaal niet relevant of die dames nu buitenlands zijn of niet.
vriendelijke groeten, Mevr. de Waal-Elbers.

Antwoord klantenservice

Mevr. de Waal-Elbers, we zijn blij met uw ervaring. Dit moedigt ons aan om een goede service te leveren. Dankuwel voor het compliment. Het team van bonprix.

CW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

rectificatie

Beoordeling 
 
10.0

rectificatie: zie tot mijn schrik dat ik allemaal enen heb gegeven, maar dat moesten tienen zijn!!!!

sorry sorry, bij deze hopelijk nog te herstellen!!!

mevr.de Waal-Elbers.

Antwoord klantenservice

Dankuwel voor de cijfers. Wat een compliment! Het team van bonprix.

CW
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

positief

Beoordeling 
 
10.0

Bestel al jaren bij bonprix en kan me niet vinden in de negatieve reviews. Altijd op tijd bezorgd, mooit hoeven retouneren omdat alles past en is als ik verwacht. Makkelijk achteraf betalen. En nee ik werk er niet!

Antwoord klantenservice

Bedankt Emily voor het delen van je positieve ervaringen. Ik wens je nog veel shop-plezier bij bonprix en inderdaad.... ik kan bevestigen dat je niet bij ons werkt ;)

Het team van bonprix

E
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

goede webshop

Beoordeling 
 
10.0

Leuke betaalbare kleding. Lees alleen maar slechte ervaringen hier. Ik heb altijd alles netjes op tijd gehad en nooit problemen gehad met betalingen.
De kleding en schoenen die ik had besteld waren prima nooit iets retour gestuurd.
Fijne webshop zal er zeker vaker bestellen.
Ik heb alleen 1 vraagje, hoe kan ik een revieuw doen op de website over de kleding die ik koop.

Antwoord klantenservice

Beste Sana, U kunt een review schrijven via onze website rechts onder het gekozen artikel. U klikt op "schrijf een review". Het team van bonprix.

S
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review
Beoordeling 
 
10.0

In tegenstelling tot de negatieve ervaringen, is die van ons positief. Ik heb al heel vaak besteld en retour gestuurd bij Bonprix. Ik kan niet anders zeggen, dan dat het correct, netjes en snel wordt afgehandeld. De levering is op dezelfde dag als wordt beloofd en mijn retourzendingen worden ook altijd snel en correct afgehandeld. Wij vinden de kleding leuk en de modellen zijn ook fijn. De prijs- kwaliteit vinden wij super! Ik blijf bestellen bij Bonprix :-)

A
Was deze beoordeling nuttig? 2 2

EAJ op 30 Juni 2014

Jij werkt zeker bij bonprix.

Aniek op 30 Juni 2014

Tot nu toe verloopt alles prima. Een positieve ervaring mag ook verteld worden. Is weer eens wat anders dan geklaag. Als iets niet goed is, klagen mensen steen en been en als het wel goed gaat, hoor je veel minder mensen hierover. En als je dan je positieve ervaring vertelt, krijg je weer zo'n cynische reactie. Jammer hoor.

Reageer op deze review

Zeer ontevreden.

Beoordeling 
 
5.8

Helaas, na vele bestellingen die naar tevredenheid gingen, mocht ik een keer iets terug sturen, dan wordt het geld, weliswaar vrij laat, terug gestort. Maar nu had ik een vloerkleed besteld, terug gestuurd en bevestigd gekregen dat het begin november was ontvangen, maar tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet terug gehad. Neem ik daarover contact op dan zegt men dat ik geduld moet hebben. Maar, hoe lang moet ik dan geduld hebben, ondertussen hebben zij het al 2 maanden terug ontvangen. Helaas is mijn tevredenheid over Bonprix hierdoor gedaald naar het nulpunt. Het is dat ik bij service niet kon kiezen voor 0 sterren, want voor deze 'niet service' is 1 ster nog teveel.

Antwoord klantenservice

Beste JM Hols, wat jammer dat de retour niet is verwerkt. Kan je een bericht sturen via Whatsapp of een e-mail? Kan je daarin je klantnummer vermelden en de reden van je bericht? Je dossier zal dan bekeken worden. Ons e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix.

JH
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

JM Hols op 09 Januari 2020

Helaas een rare mail van jullie ontvangen. Nu zou het kleed opeens niet zijn binnen gekomen. Terwijl in een bericht van jullie stond dat het op 9 november bij jullie magazijn in Zwolle binnen was. Als het dan bij jullie intern zoekraakt dan lijkt me dat geen reden om het geld niet terug te storten.

Marius van Bruggen op 19 Februari 2020

Volgens mij gebeurt dit bij meer klanten.
Prijzen zichzelf de markt uit.

Reageer op deze review

Zeer tevreden

Beoordeling 
 
9.0

Al jaren klant bij Bonprix. Ben zeer tevreden over dit bedrijf. Leuke kleding, binnen 48 uur in huis. 1x niet tevreden met de geleverde kleding, werd gelijk opgepakt door Bonprix. Zal hier nog vaak gaan bestellen.

Antwoord klantenservice

Beste Daphne, bedankt voor het delen van je ervaring. Dat doet ons goed. We zien je graag terug in de webshop. Het team van bonprix.

D
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Mooie goedkope trui

Beoordeling 
 
8.0

Goedkope trui.
Alleen informatie wanneer het geleverd word kan beter.
Trui ontvangen in brievenbus en hoor ik later dat het pakketje is verzonden.

Antwoord klantenservice

Beste Robbie, dat spijt ons te horen. Normaal gesproken wordt een bericht verzonden zodra het pakket in handen van de verzendpartner is. Fijn dat de trui toch is geleverd, veel plezier met deze aankoop! Het team van bonprix

R
Was deze beoordeling nuttig? 2 0
Reageer op deze review

DOE HET NIET!

Beoordeling 
 
4.8

ROTSLECHT!
Ik heb al wat meegemaakt met online aankopen maar dit is het toppunt! Ik schrijf anders nooit reviews, maar ik hoop anderen te behoeden want ik ben lang niet de enige!

Was al even klant bij Bonprix. Nooit problemen gehad omdat ik altijd betaalde nadat ik de bestelling ontving. De eerste keer dat ik op voorhand betaal niets anders dan miserie! Eerst waren ze mijn bestelling kwijt, heb ik een halve maand op gewacht. Na contact maakte men een nieuwe bestelling op. Blijkbaar waren heel wat items uitverkocht dus moest ik nog eens 3 weken wachten. Na een week of 2 stonden de artikelen weer te koop op de website maar heeft men mijn pakket niet verzonden. Enkele dagen later was het weer uitverkocht. Ik contacteer hen weer, maar via mail deze keer. Mevrouw in kwestie maakte een nieuwe bestelling aan van 1 item (slips) van de hele vorige bestelling (waar ik niet naar vroeg). Er staat opeens op dat ik die moest betalen terwijl ik al betaald had. Ik bel, er word me verzekerd dat ik deze niet zal moeten betalen (nu blijkt opeens wel!) Het saldo dat ik zou moeten terugkrijgen van alle items van de oude bestelling is 46.96 euro, met de nieuwe bestelling erbij is dat 40.97 euro. Maar op mijn profiel staat dat ik maar 34.89 euro terug krijg omdat ze de slips 2 keer verekenden terwijl ik ze maar 1 keer ontving. Ik bel WEER, kost 30 cent per minuut trouwens! Mevrouw aan de lijn deed alsof ik achterlijk was, maar wou eigenlijk zelf geen degelijk rekenwerk doen. Zei me dat als ik de nieuwe bestelling retour dat ik 40.97 euro zal krijgen. Maar men moet mij dan 46.96! Ze zei dat ik de items van de oude bestelling niet meer zou krijgen, ook niet de slips. En dat ik de slips moet retouren om het volledige bedrag van 40.97 (wat 46.96 moet zijn) terug te krijgen. Ik krijg dus niets terug tenzij ik die bestelling retour. Ik ben mijn koel verloren toen ze dit een 3de keer zei zonder echt stap voor stap te luisteren wat er nu juist misgelopen was. Toen ik zei klacht in te dienen was het antwoord: u doet maar. Kortom: IK HEB MIJN 40.97 EURO NIET TERUG NOCH HEB IK MIJN BESTELLING. Ik zit er al van 10/04 op te wachten. Ik ben invalide, ik heb 1 van de 2 nodig. Mijn geld of mijn bestelling. Nu wil ik enkel mijn geld terug aub en een betere opleiding van de klantendienst mag ook wel! Komt dit niet in orde dan overweeg ik verdere stappen te ondernemen! WAARDELOZE KLANTENSERVICE!!! IK WIL MIJN GELD TERUG EN WEL METEEN! 40.97 EURO AUB!

Antwoord klantenservice

Beste K Meul, onze excuses voor dit incident. Wij zoeken graag met spoed een oplossing. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

K
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review

Vertraging levering

Beoordeling 
 
6.8

Bestellingen

Sinds een paar dagen is de bestelperiode aangepast naar 2 a vier dagen, nog komt het te laat.
In de tijd dat het 48 uur was, toen hadden ze waardeloze service, ze konden het niet op tijd leveren.

Hierdoor kwamen soms veel bestellingen te laat ondanks ik vaste klant ben bij Bonprix.
Het is jammer dat het iedere keer zo gaat, te laat altijd , nooit binnen de gestelde tijd.
Mensen blijven er voor thuis om op het pakketje te wachten.

Dan stuur je een mail, zegt men lees de verkoop voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan.
Erg jammer dat het zo loopt.

Plus punt is de prijs en de kwaliteit van de producten.
Ik kan zeer tevreden zijn met exclusiviteit van de mooie kleren.


Groet,
Remco

Antwoord klantenservice

Beste Remco, onze excuses voor de vertraging. Dit is het gevolg van een serie feestdagen in diverse Europese landen. We doen er alles aan de levertijd zoveel mogelijk te beperken. Het team van bonprix

R
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review

Ongevraagde reclame op de pc.

Beoordeling 
 
7.0

De twee spotgoedkope bh's waren erg goed. Helaas werd mijn computer volgespoten met knipperende reclame van Bonprix , het lukt mij niet om die te verwijderen. Heb ettelijke brieven geschreven maar krijg absoluut geen antwoord. Ook geadresseerde brievenbusreclame krijg ik terwijl ik uitdrukkelijk gevraagd heb om die niet op te sturen. Of Bonprix denkt hier klanten mee te winnen????????

Antwoord klantenservice

Beste Kirsten, de advertenties in je internetbrowser kun je verwijderen via je internetinstellingen. Als je een e-mail stuurt naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl zorgen wij ervoor dat je de catalogus niet meer ontvangt. Het team van bonprix

KH
Was deze beoordeling nuttig? 0 1
Reageer op deze review
208 resultaten - getoond 1 - 20
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... »

Wij zijn benieuwd naar jouw Bonprix ervaring

Bonprix spreekt met haar moderne, veelzijdige mode voor dames, heren en kinderen voor voordelige prijzen een groot publiek aan. Het motto van Bonprix is "alle maten één prijs" en dat is voordelig wanneer u op zoekt naar grotere maten, die elders vaak duurder zijn. Naast kleding vind je op Bonprix.nl ook een gevarieerd assortiment op het gebied van wonen, zoals gordijnen, meubels en woonaccessoires.

Wat is uw ervaring met Bonprix? Of bent u nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen die bij Bonprix hebben besteld? Op deze pagina kunt u een groot aantal Bonprix reviews lezen.

Thuiswinkel Waarborg
Telefoonnummer: 088 4651511

Algemene informatie

Keurmerken
Thuiswinkelwaarborg
Verzendkosten
€ 4,95 per bestelling
Levertijd
2 werkdagen
Productgroepen
  • sportkleding
  • kinderkleding
  • kinderschoenen
  • Wonen
  • Damesschoenen
  • Herenschoenen
  • dameskleding
  • lingerie
  • herenkleding
  • badmode
Merken
  • BPC
  • BPC Selection
  • Bodyflirt
  • Rainbow
  • John Baner
Afhalen mogelijk
nee
Betaalmethodes
  • Ideal
  • credit card
  • Paypal
  • acceptgiro