Details van de beoordeling

Witte raaf

Beoordeling 
 
10.0

Voor mijn dochters was ik op zoek naar nieuwe lekbestendige drinkbekers die ze veilige in hun schooltas mee konden nemen zonder dat eens per week de hele boel onder de drinkyoghurt zit.

Via via kwam ik op de site Wannahaves. Zij verkopen de drinkzakken van Vapur. Deze zijn hersluitbaar, ideaal voor onderweg doordat je ze kunt opvouwen als ze leeg zijn en vaatwasser bestendig (althans...). Vapur heeft bekers speciaal voor kinderen met allemaal leuke figuurtjes erop die heel stoer en zeker niet kinderachtig zijn in uitvoeringen voor meiden en jongens. Het leuke is ook nog eens dat kinderen ze zelf kunnen versieren met de meegeleverde stickervellen.

Nadat ik ze besteld had, wetende dat ze op dat moment niet op voorraad waren, maar Wannahaves was de enige winkel in Nederland die ze had, werd ik door hen continu op de hoogte gehouden over het wel en wee van mijn bestelling.

Nu heb ik wel eens vaker online besteld en meestal moet je er dan 5 keer achteraan bellen waar je bestelling blijft (zeker als iets niet voorradig was ten tijde van je bestelling), echter niet bij Wannahaves. Je krijgt van hen status updates tot in den treure. Er gebeurt niets met je bestelling zonder dat je het weet....

Na 3 dagen had ik mijn bestelling in huis (topservice!) en konden mijn dochters ze bestickeren. Ze gingen na het eerste gebruik in de vaatwasser en ze kwamen er perfect weer uit. Tijdens de tweede vaatwasserronde gingen echter de plaatjes wel van de stickers af. De sticker zelf bleef keurig zitten maar de afbeelding was grotendeels verdwenen....jammer want dat was toch een groot deel van de charme van deze bekers voor mijn dochters.

Na 1 mail van mij aan Wanna-haves hebben zij gelijk hun website aangepast en na een klein weekje kreeg ik een enveloppe thuis met daarin 2 sets nieuwe stickervellen !!! Daarin denk ik herken je echt service...geen loze kreten en beloften maar gewoon nieuwe stickers.

Deze review lijkt meer op een commercial dan een review maar ik ben dan ook echt zwaar onder de indruk van deze winkel!! Snelle levering zelfs wanneer het product niet op voorraad is, een reactie en zelfs een aanpassing van hun website na 1 mail en een oplossing van het 'probleem' binnen een week !! Echt zwaar onder de indruk van dit bedrijf. Van mij krijgen ze 5 sterren en een zeer sterke aanbeveling.

En mijn dochters? Die hebben hun bekers opnieuw bestickerd en deze doet papa tegenwoordig naar even met de hand afwassen...

E
Was deze beoordeling nuttig? 2 1
Reageer op deze review