Details van de beoordeling

Mango shop
Mode

Levering prima, retourneren ellende

Beoordeling 
 
5.3

Onlangs bij Mango online besteld omdat de winkel in mijn woonplaats niet alle collecties verkoopt. Keurig volgens levertermijn geleverd. Helaas bleek de pasvorm van een aantal items niet in orde en wilde ik deze retourneren. Vooraf heb ik op de site het retourbeleid gecheckt om niet voor verrassingen te komen te staan: "Een artikel retourneren is heel eenvoudig! Je kunt het in de Mango winkels in Nederland doen." Ideaal! Nee dus... Helaas kom je bedrogen uit, want op de retourbon staat vermeld dat retourneren in de winkel alleen mogelijk is indien de winkel de betreffende collectie verkoopt. De enige retouroptie is dus tegen pakketkosten retourneren (of 200 km enkele reis naar een winkel die de collectie wél verkoopt, zo vertelde de winkelmedewerkster).

Misleidend Mango! Zorg dat de info op de website volledig is en geen lokkertje. Dit was mijn eerste én laatste bestelling bij jullie! En gezien de andere reviews op deze site zijn er meer redenen om geen bestellingen te plaatsen...

J
Was deze beoordeling nuttig? 4 0

Sylvia op 14 Oktober 2014

Ik woon in Amsterdam en ik moest helemaal naar Rotterdam om het terug te brengen??? Dit is echt te gek voor woorden. En als je het wilt retourneren via POST NL moet je 6 euro betalen!

Reageer op deze review