Details van de beoordeling

Zavvi.nl
Mode

Waardeloos

Beoordeling 
 
5.5

Zavvi stuurde nu voor de 2e keer een verkeerd artikel.

Eerder bestelde ik een lounge-pant en kreeg een heel andere kleur geleverd. Ok, was ook wel leuk dus maar niet geklaagd. Laat na 1 keer wassen de band los. Ik kon hem weggooien. Intussen toch een andere bestelling gedaan, bovenstaande sweater. krijg ik een of andere turquoise kleur geleverd waarin je nog niet dood gevonden wilt worden. Geklaagd, krijg het verzoek om mijn reactie te melden na inloggen op mijn account, is mijn hele account gewist dus heb nu geen mogelijkheid meer om via de "normale" kanalen te communiceren.
Alle emails die ik daarna gestuurd heb, worden gewoon NIET beantwoord. Ze laten je gewoon STIKKEN met je klachten.

Ik concludeer dus:
- Je wordt bij voorbaat random opgelicht.
- Je krijgt gewoon dingen opgestuurd die ze kennelijk kwijt willen en die jij niet besteld hebt
- Op klachten wordt gewoon NIET gereageerd.
- Om het voor hunzelf wat gemakkelijker te maken, wippen ze je gewoon uit hun klantenbestand.
- Staar je niet blind op de levertijden die ze beloven... Vermenigvuldig met 2 en je komt in de buurt.
- Waarschijnlijk zal deze review ook binnen no time door hun verwijderd worden omdat die te compromitterend is.
- Dan hebben ze aan mij een slechte want ik blijf net zo lang publiciteit zoeken totdat ze (in ieder geval) van de Nederlandse markt verdwenen zijn.
Daarna maak ik me sterk om ze ook uit andere Europese landen te verdrijven. (Ik spreek toevallig wel m'n talen....)

Heb je dezelfde ervaring laat het me weten: diskrekwakwo1@gmail.com, samen staan we sterk, misschien kunnen we samen actie ondernemen tegen deze oplichters....

J
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review