Details van de beoordeling

Mango shop
Mode

Genept door Mango

Beoordeling 
 
3.5

Een waarschuwing voor iedereen die bij Mango wil bestellen! Voor het eerst iets bij deze winkelketen besteld, maar dit zal nooit meer gebeuren. Op de eerste plaats duurde de levering (ondanks dat de kleding op voorraad was) al enkele weken. Op het moment dat de kleding naar mij onderweg was, bleken diverse pantalons inmiddels behoorlijk te zijn afgeprijsd met kortingen van maar liefst 44% tot 50%. Na een mail met Mango bleek de korting niet voor mijn bestelling te gelden, omdat die al eerder was geplaatst. Hierop heb ik alles teruggestuurd. Porto idioot genoeg voor eigen rekening omdat kleding van hun merk Violeta maar bij enkele Mango winkels kan worden ingeleverd, terwijl er een Mango-winkel bij mij om de hoek zit!! Ik heb de twee pakketten op 5 januari 2015 teruggestuurd, maar nog steeds geen terugstorting van mijn al op 19 december 2014 betaalde geld gezien. Nu had ik in de voorwaarden gelezen dat terugbetaling wel 3-12 werkdagen na terugkomst in het magazijn kan duren, rijkelijk laat als je van 12 dagen uitgaat, maar okay, dat wist ik als het tegen zou zitten. Op 26 januari, ruim over de 12 werkdagen heen, maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn geld bleef. Blijkt het geld pas te worden teruggestort als de goederen in het magazijn in SPANJE zijn gearriveerd en aldaar gecheckt. Spanje staat nergens in hun voorwaarden. Ik ben door de telefoon zowat door het lint gegaan van woede. De klantenservice kon niets doen, alleen maar een ingestudeerd vaag verhaal opdissen, noch me doorverbinden met de verantwoordelijke persoon of afdeling, want dat is allemaal heel slim afgeschermd. Mango profiteert van de goeder trouw van de klant, maar pikt ook nog eens flink wat rente in van vooraf betaalde sommen geld die veel te laat worden teruggestort. Bovendien vertellen ze in hun voorwaarden niet de waarheid over welk magazijn wordt bedoeld, noch hoelang levering van retourgezonden kleding naar dit magazijn in Spanje duurt. Het kan wel met de postkoets gebeuren, bij wijze van spreken. In ieder geval ga ik hier werk van maken. En mijn korte klantenrelatie met Mango was voor eens maar nooit weer.

A
Was deze beoordeling nuttig? 7 0
Reageer op deze review