Details van de beoordeling

Mango shop
Mode

Klacht retour en geld terug!

Beoordeling 
 
2.5

20 december 2015 een aangetekend retour pakket aan Mango in Katwijk gestuurd, deze is op 22 december 2015 om 13:05 getekend en dus aangekomen. Wacht nog steeds op mijn geld! Diverse mailtjes gestuurd en ik heb 1 antwoord teruggekregen. Dat het naar Spanje waarschijnlijk is gestuurd en dat het bedrag met 2 a 3 weken op mijn rekening kan verwachten. Op de site staat dat dit 3 tot 12 werkdagen zal duren, nu weer 2 a 3 weken, Deze termijnen zijn beide gigantisch overschreden en heb nog steeds niets, inmiddels is het 28 januari 2016. Wat kunnen we hier tegen doen!!! Rechtsbijstand inschakelen zou een optie zijn of een tv programma gaan inlichten, dat we behoorlijk bedondert worden en dat Mango de lachende derde is in deze, want wij staan machteloos. Zij hebben ons geld en wij hebben geen product of niets meer....

VB
Was deze beoordeling nuttig? 5 1

Alies op 06 Oktober 2016

Hallo, jouw verhaal is precies hetzelfde wat mij overkomen is, zie mijn review van 19 september 2016. Ik heb SBS6 een bericht gestuurd en hoop nu dat Alberto Stegeman zich vast gaat bijten in dit probleem. Ongelofelijk, dat een bekend bedrijf dit allemaal kan flikken.

Reageer op deze review