Details van de beoordeling

Spartoo
Mode

Zeer slecht, bestel hier niets!

Beoordeling 
 
4.3

Wat een slecht bedrijf is dit. Ik heb 3 artikelen besteld, waarvan 1 artikel verkeerd werd geleverd en 1 artikel er heel anders uitzag dan op het plaatje. 3 weken geleden heb ik de artikelen teruggestuurd en een dag later kreeg ik een bericht dat het geld binnen enkele dagen op mijn rekening zou staan. Dit bericht heb ik inmiddels nog 3 keer gehad, maar het geld kwam niet retour.

Na wat boze mails en telefoontjes kreeg ik uiteindelijk vorige week te horen dat het geld op maandag was overgemaakt en uiterlijk aanstaande maandag op mijn rekening zou staan. Maar inmiddels is het woensdag en er is nog steeds niets. En vanochtend, tot mijn grote verbazing, kreeg ik een mail dat mijn terugbetaling vandaag in gang is gezet??
Om alles nog een beetje erger te maken, de klantenservice is deze week ineens niet meer telefonisch niet bereikbaar, of ik later even terug wil bellen.

Ik ben zo boos. Alsjeblieft, doe jezelf een plezier en bestel hier nooit meer iets!

S
Was deze beoordeling nuttig? 7 1

Spartoo op 01 Augustus 2016

Hi Saskia,

Wat vervelend om te horen, ik begrijp je frustratie. Dit is uiteraard niet zoals het hoort. Heb je nu inmiddels je geld al terug? Zo nee, heb je voor mij je bestel- en klantnummer? Dan ga ik het even voor je uitzoeken.

Nathalie Hanssen-Kornips op 22 Juni 2017

Hallo, ook ik heb een paar fitflop slippers (€78,-) retourgestuurd. Nooit niks meer vernomen! Geen mail ivm ontvangst, geen geld retour, niets! Ook is de klantenservice niet bereikbaar. Ik wens geen gedoe over "partners", ik wil mijn geld terug, en wel NU, Spartoo!!

Diana op 20 Juli 2017

Deze berichten lezend, heb ik ervoor gekozen om de nep-Merrell schoenen niet retour te zenden, maar ze te houden. Liever nep-schoenen, dan ze terugsturen en geen geld terug krijgen. Veel sterkte Nathalie en Saskia. Bedankt voor jullie post. Ik zal nooit meer bij Spartoo bestellen.

Reageer op deze review