Details van de beoordeling

Super slecht

Beoordeling 
 
1.0

Denk je leuk kleding online te bestellen. Geen verzendkosten boven de 75 euro top. Nou niet dus. Je stuurt sommige dingen retour op eigen kosten!! Krijg je een mail er zit een vlek op het kraagje dus we brengen 10 euro onkosten in rekening. Mailen dat dit al zo was, krijgt geen reactie meer. Wacht daarna lang op het terug te krijgen geld en dan zie je ook nog eens dat ze 4.95 verzendkosten hebben ingehouden omdat je nu net onder de 75 euro zat met je overige producten!!! Dus niks gratis verzenden en wat een slechte service!!! Nooit maar dan ook nooit meer bestellen daar. Ik snap ineens hoe ze nog een pand erbij hebben kunnen nemen. Rijk worden over andermans rug

Antwoord klantenservice

Deze beoordeling heb je niet bij de goede webshop gezet ik denk dat je mostwantednl bedoelt en daarom vinden wij het wel net zo netjes dat je dit even een retificatie hierbij zet want hier nemen wij geen genoegen mee.Je bent bij ons geen klant en je hebt ook nooit wat bij ons gekocht.En wij hanteren gratis verzending ongeacht wat je koopt

Mvg

Mostwantedfashion

A
Was deze beoordeling nuttig? 0 4

mostwantedfashion op 22 Juli 2017

Deze beoordeling heb je niet bij de goede webshop gezet ik denk dat je mostwantednl bedoelt en daarom vinden wij het wel net zo netjes dat je dit even een retificatie hierbij zet want hier nemen wij geen genoegen mee.Je bent bij ons geen klant en je hebt ook nooit wat bij ons gekocht.En wij hanteren gratis verzending ongeacht wat je koopt

MvG mostwantedfashion

Reageer op deze review