Details van de beoordeling

Zalando
Mode

zeer slechte service

Service 
 
1.0

Mijn dochter kocht schoenen bij Zalando, ze leken prima. Na enkele dagen gebruik ontstond er een bult op haar voet door wrijving van de schoen. Controle van de binnenkant wees uit dat er een naad niet in orde was. Voor de zekerheid nog de huisarts geraadpleegd maar er bleek niks mis met de voet, het lag absoluut aan de schoen. Vervolgens contact met Zalando opgenomen en het probleem voorgelegd. Reactie van de klanten'service' (letterlijk): "Deze schade ontstaat door normaal gebruik of door slijtage." De door mij mee gezonden foto's waren 'beoordeeld' en Zalando concludeerde dat er geen sprake was van een productiefout. Dat vind ik buitengewoon knap van Zalando want de productiefout zat aan de binnenkant van de schoen! De vervolgens geraadpleegde schoenmaker vond dat er overduidelijk sprake was van een productiefout. Hij bleek gelukkig in staat het probleem te verhelpen. Mijn dochter kan nu de schoenen wel gebruiken en de aanwezige bult slinkt. Probleem dus opgelost maar wát een waardeloze klanten'service'. Account meteen opgeheven, nooit meer Zalando!

G
Was deze beoordeling nuttig? 0 0
Reageer op deze review