Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Wegblijven bij Bonprix

Beoordeling 
 
1.0

Nog nooit zoiets meegemaakt. Eerst wordt de bestelling niet geleverd. Tientallen telefoontjes verder wordt het verkeerde product opgestuurd.
Teruggestuurd, maar Bonprix zegt het nooit te hebben ontvangen. Naar mijn centen kan ik fluiten.

'Klantenservice' stuurt je steeds van het kastje naar de muur.

NIETS KOPEN BIJ BONPRIX

ps komt er ook hier een mooie standaard reactie om een mail te sturen (waar daarna niets meer mee wordt gedaan)?

Antwoord klantenservice

Beste VH, onze excuses voor het ongemak. De betreffende e-mail is inderdaad nodig om uw gegevens terug te vinden en de terugbetaling klaar te zetten als dit nog niet is gedaan. Het e-mailadres is sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

V
Was deze beoordeling nuttig? 3 0

sophie op 14 Maart 2018

Ik herken dit verhaal volledig. De standaardreacties (het knippen en plakken van de site) maken je alleen maar meer gefrustreerd. Ook de hulp van de tele-receptioniste ratelde standaard info af, zonder echt naar je vraag te luisteren. Zo word je bijna uitgedaagd om kwaad te reageren, of misschien zelfs testaankoop op de schouder te tikken. Ik heb net bij mijn moeder en vriendin gecheckt, alle 2 hadden ze soortgelijke verhalen; Waar zijn ze mee bezig? Als je Zalando-procedure niet kan evenaren, dan moet je niet aan de loopwedstrijd beginnen.

Reageer op deze review