Details van de beoordeling

Bonprix reviews
Mode

Slechte zaak teveel extra kosten

ergens in September had ik kleding terug gestuurd. ik had voor veel geld ( rond 200 euro) aan kleding besteld en had het e.e.a terug gezonden. tevens had ik wat ik dacht zeker weet wat ik moest betalen betaald. ( doe ik al jaren bij elke online winkel het bedrag dat ik terug stuur aftrekken van het bedrag dat ik hou )

NU in nov krijg ik een herinnering het bedrag was 12 euro dat ik volgends hun te weinig heb betaald ( klopt in mijn ogen geheel niet ik heb NOOIT SCHULDEN en ik betaal altijd het hele bedrag!!! . Wat wel kan is dat ik maar 1x in de mnd alle online bestellingen in een keer betaald.. dan kan het voorkomen dat als ik een rekening op die dag krijg direct betaal en als ik een dag erna een rekening krijg dat ze een mnd moeten wachten.
MAAR zoals ik zei ik betaal dat wat ik niet terug stuur

maar goed ik krijg een herinnering ik had een bedrag van 12 euro opstaan en ik moet 10 euro aan administratie kosten betalen ( veel te veel wettelijk ook niet toegestaan! zaak maken kost mij meer geld maar ik ben bang dat BONPRIX dus dit bij heel veel mensen doet . IK moet een bedrag van 22 euro betalen!.

Ik zou een mail hebben gekregen tja met al die fraude hackers enz open ik geen mailen. * dus mijn foutje* . MAAR ik was van de overtuiging dat ik betaald had. al jaren betaal ik namelijk trouw alles elke mnd weer. vind het heel raar dat ik met wish, wehkamp, leenbakker, alieexpress, en nog vele andere winkels waar ik online shopt geen problemen met heb maar met BONPRIX al de 2e keer

mijn hele gevoel zegt dat dit gewoon niet klopt. mijn hele gevoel zegt dat ik gen**id word door bonprix
dan die 10 euro administratie kosten is veel te veel geld belachelijk. bonprix betaalbaar maar een hele slechte zaak !!!!! als ik moet betalen prima doe ik ( heb het geluk dat ik geen schulden heb!!!!) MAAR dit is toch wel heel raar . Ik ben een boekhoudster ik weet wat optellen en aftrekken van bedragen zijn. IK WEET zeker dat ik alles betaald heb en ook dat ik geen achterstalling van betaling had .. ik ga het nu uitzoeken!!!! maar geen bonprix meer voor mij.

Antwoord klantenservice

Beste j, wij zien dit graag verder voor u na. Daarvoor vragen wij u vriendelijk een e-mail met uw gegevens te sturen naar sociale.netwerken@service-bonprix.nl. Het team van bonprix

J
Was deze beoordeling nuttig? 1 0
Reageer op deze review