Details van de beoordeling

Zalando
Mode

IK WIL MIJN GELD TERUG ZALANDO

Beoordeling 
 
6.5

Wow... ik zie nu ook dat ik niet de enige ben met dit probleem. Misschien er toch iets aan doen Zalando??

Maar hieronder mijn meest recente ervaring met de "klantenservice":
Altijd goede ervaringen gehad met Zalando, snelle levering, snelle retourafhandeling, vriendelijke klantenservice waar ze je altijd goed te woord staan.... Tot vandaag. Wil ik vandaag een retourzending aangeven van een nieuwe bestelling, zie ik tot mijn verbazing dat er nog een retour open staat van 18/10/2016. Uhm, dat klopt niet. Altijd alles netjes op tijd terug gestuurd. Maar ja hoor, dit geld is nooit terug gestort op mijn bankrekening. Zojuist een medewerker aan de telefoon gehad die me basically zei dat ik mijn geld niet terug krijg. Wow. Dus ik geef tijdig mijn retour aan, stuur mijn jas terug, alles volgens de regeltjes... Van een andere retourzending is alles wel goed gegaan.
Om nu te horen dat zonder een verzendbewijs ze me weigeren om me mijn geld terug te sturen.
Heel slecht om zo kort te zijn met een vaste klant.

M
Was deze beoordeling nuttig? 1 0

C.D op 06 December 2018

Ik hebt ook dezelfde probleem gehad , begin Oktober 8 artikelen geretounerd en tot heden hebt ik mijn geld nog niet terug gestoord.
Gebeld wel meer dan 4 keren , klanten service zei dat de retourzending artikelen zijn nog niet binnen of die andere persoon zei weer anders nog niet bewerk is. eerst moet ik allee 8 artikelen met de passende nummers zeggen ,daarna moet ik ook mijn bewijs met de 3 S nummers aan hun doorgeven. Deze gewoon om de klanten te bemoeilijken dat ze hoop als dat al zo lang is dan hebben ze die bewijzen niet meer of al kwijt is dan zeggen ze dan kreeg u de geld ook niet ....heel simpel toch ? Bij mij proberen ze ook zo tedoen en tiot op gegeven moment 1 van hun klanten service is per ongeluk heeft tegen mij gezegd dat de 8 artikelen was al lang binnen en hij gaat voor mij ook allee 8 soorten artikelen noemen stuk bij stuk ...en allemaal klopte precies.
Nu zijn ze sowieso verloren ik hebt het bewijs dat hun liegen om dit om gewoon proberen de klanten geld niet hoeft terug te betalen . Maar dan zit Zalando inde verkeerde adres , wij hebben ook 6 grote bedrijven en dit zullen ze wel Zalando namen kosten ! Wij schakelen onze advocaat en die zijn wij meestal 99.9 % nooit verloren ! Het is maar 244,35 euro maar dit moet ze wel leren om niet meer een dief te zijn van andere klanten zijn geld !
Ze zijn niet betrouwbare bedrijf , overaal hebt ik gelezen hele slechte recenssies over Zalando als het om terug te betalen !

Reageer op deze review