Jullie online beleid is ver uit deze tijd.
Duurt te lang.
Zit er een minimum bestelbedrag aan vast. Als ik extra bestel om aan het bedrag te komen en vervolgens gelijk terug geef in de winkel hebben jullie toch veel meer werk en administratie eraan! Slaat nergens op.
Levertijden erg lang. Duurt 2 weken dat je het kan komen ophalen in de winkel!!!!
Als je belt, krijg je mensen aan de lijn die als een robot een tekst voor hun neus hebben die ze continu herhalen. Maar helpen en mee denken kunnen ze niet. Super super super slechte service.
Als je naar een leiding gevende vraagt, bestaat er niet. Krijg je niet aan de lijn.
Als je vraagt om terug gebeld te worden, zal door geven maar kunnen ze niet beloven. Wordt je ook niet terug gebeld trouwens.
Heb een artikel terug gestuurd, bij nader inzien wil ik toch nog een artikel terug geven. Bel ik voor een retourformulier of iets, moet ik zelf het factuur uitprinten. Ik zeg dat ik geen printer heb en of jullie willen uitprinten en opsturen naar mij. Is absoluut niet mogelijk. Ik moet maar zelf een oplossing zien te vinden. Jullie hebben zelf niet een printer om voor mij te printen en verwachten dat ik er een thuis moet hebben.
Innovatie en service is ver te zoeken. Als jullie zo doorgaan belanden jullie waar V&D is belandt.
Klanten service denkt absoluut niet mee. Helpt niet. Verkoopt alleen nee!
Lees overal de reviews, op jullie eigen Facebook of op http://www.reviewspot.nl/c-en-a-online. Alleen maar klachten over jullie online service en online beleid. Waarom geven jullie geen antwoord? Waarom geen verbetering? Waarom geen oplossing??